אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור ללא שם - חלק א'

phoenix_remind​(מתחלף)
לפני 14 שנים • 7 בפבר׳ 2010

סיפור ללא שם - חלק א'

phoenix_remind​(מתחלף) • 7 בפבר׳ 2010
בדרך כלל זה מופיע בבלוג שלי לפני שזה מופיע פה. תהנו, אני מקווה.

Everybody makes mistakes. OK, so maybe this one was different. I knew it was different, that it was much worse than usual. Still, I don't think it was that bad. Did it really merit the punishment? I still don't think so.
Jennifer came home that night quite late. I could tell she was furious. She didn't fly out in a rage. She's not the type. But she was mad. I could read the signs. And really, she had every reason to be. I messed up. Badly. I knew that. Jennifer didn't get mad easily but when she did it wasn't a pleasant experience.
She had started my education a few weeks after our marriage ceremony. I still remember the first time. I'd forgotten to wash the dishes and she'd come back after what had apparently been a long and frustrating day. She took me to the bedroom and gave me a good talking-to. Then she told me to step out of my pants. I was a bit surprised at this turn of events but glad to end the unpleasantness. But Jennifer had a bigger surprise waiting for me. I was expecting sex but Jennifer had other ideas. Just as my penis was starting to become erect she took me across her knees and started spanking me.
Now, don't get me wrong, Jennifer's no bodybuilder. I could've gotten up anytime I'd wanted to. But the fact of the matter is that the shock of the moment mingled with my guilt and Jennifer's overbearing attitude did more to ensure my submissiveness than any amount of physical strength could have had. Afterwards I guess Jennifer felt mollified and even slightly contrite. Perhaps she thought she had gone too far. My buttocks were so sore that even her caresses were painful. So she laid me on the bed, face down, and smeared some cool lotion on my buttocks. It was pleasant, but hardly made up for the long moments of agony and humiliation which had come first. It was days before the pain subsided completely and weeks before I made any more mistakes like that.
Eventually I forgot about the pain. It was only natural. But each time Jennifer caught me out she would take me across her knees and spank me. Sometimes, when I did something really bad she would tie me to the bedposts standing up and whip me with a sharp little crop I didn't even know she had before our marriage.
This time, however, I knew I'd gone to a whole new level. To my surprise she didn't punish me, not right away. That night I had trouble sleeping. Jennifer refused to talk to me and I didn't really know what was coming.
In the morning Jennifer told me we had to go see a counselor. I didn't think it was a good idea but tiredly agreed. A few days passed and things seemed to go back to normal. I thought Jennifer had decided to let the matter drop. I couldn't have been more wrong.
One day I came home from work to find Jennifer waiting. She told me we had an appointment with the counselor. We got into the car and drove. Jennifer was as chatty as usual. I didn't even know why she wanted to go through with this. I'm more of a let-bygones-be-bygones kind of guy, but I know that Jennifer isn't. Still, if she wanted to talk, I could talk. And if she wanted a counselor, well, I wasn't a complete stranger to the world of therapy. I didn't mind.
The counselor's office was not what I expected. There were no books and no sofa. There was one cupboard in a corner that went all the way up to the ceiling and a huge teak desk backed by a plush chair. The counselor was sitting on the chair when we came in. Even sitting down she was an imposing woman. Every inch of her seemed designed to signal severity and dominance. From her shoulder length black hair, through to her large and shapely breasts and down to her long, and yet far from brittle, fingers. It was her eyes, though, which were her most alarming feature. Even behind her thickly framed black glasses it was hard not to notice how blue they were. They weren't deep or penetrating or bright or any of those things which usually make eyes unusual. They were just blue. Intensely so. I'd never seen anything similar and I hope I never will. I couldn't hold her gaze for more than a moment.
'Welcome, Ms. Chance', she said from the depths of her chair, 'it's good to see you again. I see you've brought your husband.'
We stopped in front of the desk. There were no chairs, oddly. Jennifer stood slightly behind me.
'Thank you for seeing us Dr. Strange.'
Dr. Strange smiled a little smile which did nothing to diminish from her commanding aura.
'Well, we have no time to waste. You've already told me of your problems, it's time to begin the treatment. Ms. Chance…', she motioned towards my wife. I felt Jennifer's thumbs in the back of my pants and felt her sliding them all the way down to my ankles.
I was more shocked than I'd ever been in my entire life. Here I was in an office with my pants around my ankles being examined clinically by a woman I'd only met about thirty seconds ago. The worst of it was that it was my wife who was the cause of all this.
'The shirt too', said Dr. Strange. I was limp with mortification. I felt Jennifer slide my shirt over my head. Except for my socks and shoes I was now completely naked.
'Julian, do you know why you're here?', asked Dr. Strange.
I couldn't even shake my head, let alone talk. Dr. Strange ignored my non-reaction.
'You're' here because you've stepped over a line, a boundary. On the one side is behavior I would expect of a loving partner and on the other is the kind which puts the whole relationship in jeopardy. Ms. Chance would like to continue your relationship but I've told her that if your present behavior goes on that will be impossible. Now you are here so that I can put your relationship back on track. First I'm going to treat this latest lapse in your behavior and then I'm going to show Ms. Chance how to keep you in line.'
She stared straight at my penis for a few seconds as if considering her next move. Then she got up, blindingly fast, and attached a chain to the base of my penis. I felt the chill of it enveloping my penis and continuing all the way to the tip.
The chain seemed to be attached to something below the desk, from my position I couldn't tell exactly what. Dr. Strange got up, she was quite a bit taller than me. She gave a quick, hard pull to the chain which forced me to lie down on the table.
'Julian, look at me.'
האריה הנודד
לפני 14 שנים • 8 בפבר׳ 2010
האריה הנודד • 8 בפבר׳ 2010
תרגום

כל אחד עושה טעויות. בסדר, אז אולי זה היה שונה. ידעתי שזה שונה, זה היה הרבה יותר גרוע מהרגיל. עדיין, אני לא חושב שזה כל כך נורא. האם זה באמת ראוי לעונש? אני עדיין לא חושב כך.
ג 'ניפר חזר הביתה באותו הלילה די מאוחר. אני יכול לספר היא רתחה מזעם. היא לא לעוף החוצה בזעם. היא לא הטיפוס. אבל היא כעסה. אני יכול לקרוא את הסימנים. ובאמת, היו לה כל הסיבות להיות. אני פישלתי. רע. ידעתי את זה. ג 'ניפר לא מתרגז בקלות, אבל כאשר היא עשתה זאת לא היתה חוויה נעימה.
היא התחילה החינוך, שבועות ספורים לאחר טקס הנישואים שלנו שלי. אני עדיין זוכרת את הפעם הראשונה. שכחתי לשטוף את הכלים והיא תחזור אחרי מה כנראה היה יום ארוך ומתסכל. היא לקחה אותי לחדר השינה ונתן לי טובה כדי לדבר. ואז היא אמרה לי לצאת החוצה של המכנסיים שלי. הייתי קצת מופתע להפוך את האירועים אבל שמח בסופו של דבר אי נעימות. אבל ג 'ניפר היתה הפתעה גדולה מחכה לי. ציפיתי סקס אבל ג 'ניפר היו רעיונות אחרים. בדיוק כמו הפין שלי היה מתחיל להיות זקוף היא לקחה אותי על ברכיה והחלה להצליף לי.
עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון, ג 'ניפר לא מפתחי הגוף. הייתי יכול קמה בכל עת שרציתי. אבל העובדה היא כי ההלם של הרגע התערבבו עם האשמה שלי של ג 'ניפר הגישה השתלטנית עשה יותר כדי להבטיח נכנעות שלי מאשר כל כמות של כוח פיזי היה יכול להיות. אחר כך אני מניח ג 'ניפר חש מפויס ואף מעט חרטה. אולי היא חשבה שהיא הלכה רחוק מדי. הישבן שלי היו כל כך כואבות כי אפילו מלטף אותה היו כואבים. אז היא השכיב אותי על המיטה, עם הפנים כלפי מטה, ומרחתי קצת קריר קרם על הישבן שלי. זה היה נעים, אבל בקושי מורכב לרגעים ארוכים של ייסורים והשפלות אשר הגיע הראשון. זה היה ימים לפני הכאב נרגע לחלוטין שבועות לפני עשיתי יותר טעויות כאלה.
בסופו של דבר אני שכחתי את הכאב. היה זה רק טבעי. אבל כל הזמן תפס לי את ג 'ניפר היא היתה לוקחת אותי על ברכיה להרביץ לי. לפעמים, כאשר עשיתי משהו רע באמת היתה לקשור אותי למיטה קם שוט לי עם החיתוך קצת חריף אני אפילו לא ידעתי שיש לה לפני הנישואים שלנו.
הפעם, לעומת זאת, ידעתי שאני נעלם לרמה חדשה לגמרי. להפתעתו היא לא להעניש אותי שלי, לא מיד. באותו לילה היו לי בעיות שינה. ג 'ניפר סירבה לדבר איתי ואני לא ממש יודע מה עומד לקרות.
בבוקר ג 'ניפר אמר לי שאנחנו צריכים ללכת לראות יועצת. אני לא חושב שזה היה רעיון טוב אבל בעייפות הסכים. כמה ימים עברו דברים נראה לחזור למצב נורמלי. חשבתי ג 'ניפר החליטה לעזוב את העניין. אני לא יכול להיות יותר רע.
יום אחד באתי הביתה מהעבודה כדי למצוא את ג 'ניפר מחכה. היא סיפרה לי שיש לנו פגישה עם היועצת. נכנסנו למכונית ונסענו. ג 'ניפר היה פטפטן כרגיל. אני אפילו לא יודעת למה היא רוצה להמשיך עם זה. אני יותר של הפוגה-להיות מה שהיה, מה שהיה סוג של בחור, אבל אני יודע שג 'ניפר היא לא. עדיין, אם היא רוצה לדבר, אני יכול לדבר. ואם היא רוצה יועץ, טוב, אני לא היה זר לגמרי לעולם של טיפול. לא היה אכפת לי.
במשרד של היועצת לא היה מה שציפיתי. לא היו ספרים ולא הספה. היה ארון אחד בפינה כי הלך כל הדרך עד בתקרה ושולחן עץ טיק ענק מגובה על ידי כיסא קטיפה. היועץ ישב על הכיסא כשנכנסנו אפילו לשבת היא היתה אישה מרשימה. כל סנטימטר שלה נראה נועדה לאותת חומרת דומיננטיות. שיער באורך הכתפיים שלה שחור, דרך לשדיים גדולים חטוב שלה עד הארוך שלה, ועם זאת רחוק מלהיות פריך, אצבעות. זה היה בעיניה, למרות שהיו תכונה מדאיגה ביותר שלה. גם מאחורי משקפיים עבות שחור ממוסגר שלה היה קשה שלא לשים לב איך הם היו כחולות. הם לא היו עמוקות או חדירה או מבריק או כל הדברים האלה בדרך כלל עושים עיניים שגרתית. הם היו פשוט כחול. בעוצמה רבה כל כך. מעולם לא ראיתי משהו דומה אני מקווה שלעולם לא יהיה. לא יכולתי להחזיק את מבטה יותר רגע.
'ברוכים הבאים, גב' סיכוי ', היא אמרה ממעמקי הכיסא שלה, "זה טוב לראות אותך שוב. אני רואה שהבאת את בעלך. "
עצרנו מול השולחן. לא היו כיסאות, באופן מוזר. ג 'ניפר מעט עמד מאחורי.
"תודה לך לראות אותנו ד"ר סטריינג '.
ד"ר סטריינג 'חייך חיוך קטן אשר לא עשה דבר כדי להפחית מן ההילה השליטה שלה.
"טוב, אין לנו זמן לבזבז. אתה כבר סיפרת לי על הבעיות שלך, זה הזמן להתחיל את הטיפול. גב סיכוי ... ", היא סימנה לעבר אשתי. הרגשתי מצוין של ג 'ניפר בחלק האחורי של המכנסיים הרגשתי אותה מחליקה אותם כל הדרך עד קרסולי.
הייתי יותר המום ממה שהייתי אי פעם בכל חיי. כאן הייתי במשרד עם המכנסיים סביב קרסולי נבדק קלינית על ידי אישה הייתי נפגשו רק לפני כשלושים שניות. הגרוע מכל הוא שזה אשתי שהיה הגורם לכל זה.
"החולצה מדי", אמר ד"ר סטריינג '. הייתי צולע עם השפלה. הרגשתי ניפר שקופית החולצה שלי מעל לראשי. למעט הגרביים ואת הנעליים הייתי עכשיו עירום לגמרי.
'ג' וליאן, אתה יודע למה אתה כאן? ", שאל ד"ר סטריינג '.
לא יכולתי אפילו מנענעת את הראש, שלא לדבר על לדבר. ד"ר סטריינג 'התעלם שאינם התגובה שלי.
"אתה כאן משום שאתה ניגש לקו, גבול. מצד אחד היא הייתי מצפה להתנהגות של זוג אוהבים, ומצד שני הוא מין אשר מעמידה את הקשר כולו בסכנה. גב Chance רוצה להמשיך במערכת היחסים שלכם, אבל אמרתי לה שאם ההתנהגות הנוכחי שלך הולך על זה יהיה בלתי אפשרי. עכשיו אתה כאן, כך שאני יכול לשים את מערכת היחסים שלכם שוב על המסלול. ראשית אני הולך לטפל זו מעידה האחרונה בהתנהגות שלך ואז אני הולך להראות גב Chance איך לשמור אותך בתור. "
היא הביטה ישר אל הזין שלי במשך כמה שניות, כאילו שוקלת את הצעד הבא שלה. ואז היא קמה, מסנוור מהר, המצ שרשרת לבסיס הפין שלי. הרגשתי את צינת זה עוטף הפין שלי ממשיך כל הדרך אל קצה.
השרשרת נראתה מחוברת משהו מתחת השולחן, מתוך עמדה לא יכולתי לדעת בדיוק מה שלי. ד"ר סטריינג 'קמה, היא היתה מעט גבוה ממני. היא נתנה מהירה, קשה למשוך את השרשרת אשר הכריח אותי לשכב על השולחן.
'ג' וליאן, תסתכל עלי. "