the rain song |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
אז ככה,
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
the rain song • 11 ביוני 2010
קראתי עכשיו ב-YNET את הסיקור על מצעד הגאווה.
רגיל כזה, פוליטיקה, סיסמאות - לא משהו חדש אבל אז עברתי לקרוא את התגובות..... בקיצור, אם מישהו חושב שלכאן התקבצו כל הרשעים, שכאן הרוע והשנאה מצויים באחוזים גבוהים לא יודע מה קורה "בחוץ". הפסקתי לקרוא אחרי 5 תגובות בערך והייתי מאוד גאה להיות "שונה" ואולי זה פוסט שראוי לבלוג ולא לכאן אבל רציתי שכמה שיותר אנשים יראו ויקראו. |
|
Lakshmi(נשלטת) |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
Lakshmi(נשלטת) • 11 ביוני 2010
שימי קישור אם את רוצה שמישהו יבין על מה לעזאזל את מדברת..
|
|
the rain song |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
the rain song • 11 ביוני 2010
אני לעזאזל מדברת על השנאה שיש בעם שלנו
בכל מגזר שעולה על הדעת שמאלנים וימנים דתיים וחילונים הדתיים בינם לבין עצמם החילונים בינם לבין עצמם בכל העם ובכל כתבה, בכל נושא מוצאים תגובות מלאות שטנה גם בכתבות על מדע, ספורט, שלא לדבר על פוליטיקה הסיקור על המצעד הוא רק דוגמא קטנה זה הקישור אבל מדובר על שנאה גדולה בתוך עם ישראל. וכאן, באתר הזה, שגם לא חסרה בו שנאה ויש רוע לרוב, עדיין, נראה לי, שמדובר במשחקי אגו מטופשים ולא בשנאה כל כך אמיתית ומהותית ותהומית כמו בחיים האמיתיים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3903669,00.html |
|
Lakshmi(נשלטת) |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
Lakshmi(נשלטת) • 11 ביוני 2010
מי ששונא הומואים זה לא מתוך רוע לב, זה מתוך בורות ופרמיטיביות .
ובאופן כללי,הסיבה לשנאה הזו זה ניגוד אינטרסים או שלפעמים פשוט כל צד רוצה להוכיח שהוא הצודק ולהשמיע את הקול שלו והדעות שלו, |
|
Beta Male |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
Beta Male • 11 ביוני 2010
לללאאאאאא
בטוקבקיסטן יש רוע? די נו |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
11 ביוני 2010
נוריתE • 11 ביוני 2010
בואו אספר לכם סיפור,קטן
היום בבוקר עליתי על קו 62 ברכבת, זה מבני ברק מי שלא יודעים.( במיקרה בגלל המצעד היתי צריכה לקחת קו חלופי לעבודה,זה לא הרגיל שלי. ) כל מיקרה שבע בבוקר ופרט לנהג אני ועוד חמישה אולי ,האוטובוס היה מלא תלמידי ישיבה והרב שלהם בימי שישי הם נוסעים לים. כולם נעצו בי מבטים, נו מילא ,גופיה מכנסיים קעקוע על הזרוע עגיל בגבה ועוד חייכתי ונעצתי בחזרה,זה הכל,הם הסמיקו והרידו מבט,אבל מילה,מילה, לא שמעתי,אולי כשירדו?אבל זה לא מעניין אותי,בדיוק כמו שאני מתעלמת מכלהזבל בווינט ומקומות אחרים שמושלך ,לפעמים בכיוון שלנו,הסאדו והעוסקים בו,או בכיוון המצעד או,כל,זבל,מילולי,אחר. הרב,קם מהמושב שלו ונתן לי לשבת. ממושב יחיד ,כי אני מכבדת אותם ומבינה את עיניין איסור הנגיעה אצלם,ולא אבייש אותם.ולא הייתי מתיישבת ליד אחד מהם במושב כפול. כשכל אילו,ירדו בתחילת דיזזנגוף, פתחו הצעירים המיליטנטים בסוף האטובוס את הפה, חבל על הזמן,כל דעה קדומה,כל פלט שינאה, אפשרית שמעתי עד שירדתי שתי תחנות אחרי, נגד הבחורי ישיבה כמובן.. את?הזדעזעת?מהתגובות בווינט? מחבורת אנונימיים?אווילים ,בורים,מאונני מחשב משועממים? השנאה שאני ,שמעתי, בחמש שש דקות האלו,הטינה,נגד בחורים שישבו באוטובוס ולא אמרו ולא עשו כלום,רק בגלל מה ומי שהם ואיך שהם ניראים,(מזכיר לך משהו???) לא אחזור אפילו על הדברים, היזעזעתי,מהשנאה המרושעת אוכלי חינם,קרציות, היו המילים העדינות... אבל בפניהם אף אחד לא אמר מילה והאוטובוס היה דומם,פרט לרדיו עד שהם ירדו . ואל תגידו אפילו,בצחוק, שזה "מגיע להם" ,כי אז תהיו בדיוק כמו אילו מווינט, ומהאוטובוס,לא שונים,בכלל. זוכרים את השיר ?מקזבלן? אני תכף אזכיר לכם.."כולנו יהודים"... אבל,כמו שכתבתי במקום אחר כאן(זה של דן קאפ,על הפאתולוגיה של שנאת חרדים את ההומוסקסואלים או בכלל כל מי ששונה מהם,כולל כל מי שלא לובש כיפה וציצית ולא "אחד משלהם") את הקרבות שלך וגם את החזיתות צריך לדעת לבחור בתבונה, והמינוח דע את האויב במקרה שלנו או של הקהילה או של כל מי שמוצא עצמו במיתקפה כמו שתוארה כאן, מכוון לאויב שיש סיכוי סביר לנהל איתו דו שיח להגיע לפחות להבנה אם לא קבלה אם רוצים.וזאת לא ,כניעה" וזאת לא,לא יודעת מה אחר,זה שכל בריא,כי אם תפזר את עצמך ליותר מדי קרבות שלך ביותר מידי חזיתות,סופך להפסיד במלחמה הכוללת. עובדה מוכרת שנילמדת בכל קורס קצינים ברחבי העולם. כל האנונימים האלו בווינט, הם פחדנים ריקים מתוכן אמיתי בדיוק כמו אילו ,היום בבוקר באוטובוס. זאת דרך דו סיטרית. הנה,תקשיבו כולנו,יהודים http://www.youtube.com/watch?v=nvxgagJ_HvQ |
|
Cauchy{Venus Blue} |
לפני 14 שנים •
13 ביוני 2010
Re: אז ככה,
לפני 14 שנים •
13 ביוני 2010
Cauchy{Venus Blue} • 13 ביוני 2010
the rain song כתב/ה: קראתי עכשיו ב-YNET את הסיקור על מצעד הגאווה.
רגיל כזה, פוליטיקה, סיסמאות - לא משהו חדש אבל אז עברתי לקרוא את התגובות..... בקיצור, אם מישהו חושב שלכאן התקבצו כל הרשעים, שכאן הרוע והשנאה מצויים באחוזים גבוהים לא יודע מה קורה "בחוץ". הפסקתי לקרוא אחרי 5 תגובות בערך והייתי מאוד גאה להיות "שונה" ואולי זה פוסט שראוי לבלוג ולא לכאן אבל רציתי שכמה שיותר אנשים יראו ויקראו. אני לא חושב שמדובר באנונימיות כמו שאמרו פה. אם תסתכלו על זימונים להפגנות בפייסבוק תראו דיבורים באותה הרמה במקום בו יודעים מי אתה, והחברים שלך מקבלים דיווח על מעלליך. אני חושב שזה עניין של חינוך ואווירה במדינה. בורים וטיפשים הם הרוב בכל מקום בעולם, מדוע הבורים והטיפשים פה מלאים בארס? כי במדינה שלנו חשוב לצאת צודק ולא פרייאר. כי במדינה שלנו אנחנו במלחמה תמידית ונדמה לאנשים שכל טוקבק שלהם קשור באופן ישיר להשרדות שלהם. בנוסף הדגש על כבוד הדדי ונימוס בארץ הוא דיי קטן. העובדה שלא כל הארץ מלאה בקטטות מהבוקר עד הערב מצביעה על כך שזה לא שנאה תהומית אלא הסיבות שציינתי לעיל. למרות שכמובן יש גם קיצונים אלימים. |
|
Brave Dwarf |
לפני 14 שנים •
13 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
13 ביוני 2010
Brave Dwarf • 13 ביוני 2010
ואני שואל מה הקשר בין מחט לתחת (אגב, זה בשום פנים לא אמור להקבר בבלוג. כלובי פתח כאן מבחר פורומים עשיר כדי שאנשים יוכלו לכתוב את הכל בתנאי שיש להם רצון לחלוק ורק למקרה וירצו שלא - יצר במה למתבודדים).
אז אם ב YNET קיים תמהיל של בני טיפשרה עם מטומטמים ממאיר, ואצלנו התמהיל סובל מאחוז פחות של בני טיפשרה, אנחנו יותר טובים? נו באמת. נדמה לי שלכך התכוון אותו אחד שהמציא את הפתגם על זנבות לקופים וראשים של דגים. מצד שני היו שם גם אריות ושועלים (-: נורית! סופסוף הבנתי על מה את מדברת! נורית, אז לך רחשו כבוד ובהתאם להתנהגותו של הרב, מסיפורך, אני מבין ומתאר לעצמי שגם ילדי הישיבה שלו למודי סבלנות ואהבה כלפי ה"אחר" (למרות שבעיניהם לא היית ה"אחר", אני יכול רק לנחש לאיזה זרם השתייכו אותם "תלמידי ישיבה", אלא שזה שייך לשרשור אחר באתר אחר), אבל לא כל "תלמידי ישיבה" נוהגים כך. קו ב"ב-ר"ג-ת"א, שונה מאוד מקווי ירושליים כמו גם אלו המשתמשים בהם. אני בעצמי זוכר איך באחד המצעדים נדקרו אנשים על ידי חרדים. אז יש ויש. ועדיין הסיפור שלך הוא אחד מאלו שצריך להניח את הידיים על הכרס, להתנדנד קמעא ולספר בערב שבת בתום הדלקת נרות. (-: |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
16 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
16 ביוני 2010
נוריתE • 16 ביוני 2010
Brave Dwarf כתב/ה: ו
נורית! סופסוף הבנתי על מה את מדברת! נורית, אז לך רחשו כבוד ובהתאם להתנהגותו של הרב, מסיפורך, אני מבין ומתאר לעצמי שגם ילדי הישיבה שלו למודי סבלנות ואהבה כלפי ה"אחר" (למרות שבעיניהם לא היית ה"אחר", אני יכול רק לנחש לאיזה זרם השתייכו אותם "תלמידי ישיבה", אלא שזה שייך לשרשור אחר באתר אחר), אבל לא כל "תלמידי ישיבה" נוהגים כך. קו ב"ב-ר"ג-ת"א, שונה מאוד מקווי ירושליים כמו גם אלו המשתמשים בהם. אני בעצמי זוכר איך באחד המצעדים נדקרו אנשים על ידי חרדים. אז יש ויש. ועדיין הסיפור שלך הוא אחד מאלו שצריך להניח את הידיים על הכרס, להתנדנד קמעא ולספר בערב שבת בתום הדלקת נרות. (-: אז,להבין ממך?שה"אויב" לא צריך להשמע או לעשות משהו בכדי להיות שם? מספיק ,שיודעים,שהוא קיים.? אבל רצוי לפעמים שיעשה משהו כדי להזכיר לכולם מי הוא באמת בכדי להצדיק את עצם קיומו כאוייב? או שצריך לעשות אי אילו פרובקציות ע''מ כדי להוציא אותו לפעמים מאלמוניותו? אני לא מבינה. ישבו הבחורים בשקט ואיך שהם ירדו שמעתי את כל השינאה מתפרצת,זאת היתה הנקודה שלי. אבל הרי "גם אויב שקט הוא אויב". העיניין הוא,למי שלא הבין עדיין, שאני לא "בעד" אף קבוצה, כי יש כאלו שרואים באלו שלא "תומכים" בהם,כחלק מה"אויב",או גרוע מזה. אני רק ציינתי פה לאורך השבוע האחרון דפוס התנהגות שמשום מה רק אני טרחתי לציין אותו. כי אני בתכלס שאלתי מה שונים אילו מאילו? ואז התשובה המתבקשת היא "אנחנו צודקים," אבל מי הם האנחנו האלו? כשהטקטיקות בתכלס לא משתנות,אלא רק,המחנות. |
|
נוריתE |
לפני 14 שנים •
16 ביוני 2010
לפני 14 שנים •
16 ביוני 2010
נוריתE • 16 ביוני 2010
יצא כפול
|
|