אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יש נשים שאוהבות לאנוס?

בכוח המוח{Aion}
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
בכוח המוח{Aion} • 26 בדצמ׳ 2013
כפוף כתב/ה:
מתהפך כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
המלט כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
כפוף כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
אני חושבת שהשאלה היא אחרת:
האם יש נשים שיתגרו וימשכו אליך בכזה טירוף עד שהן לא תעמודנה בזה ותרצינה לקחת בכוח, גם כי לחוש מה זה עושה לך?
יכול להיות שאין אחת כזו, ובכל זאת זה לא יסתור את העובדה שישנם נשים שנמשכות לגברים מסויימים, עד שהן רוצות בזה באמת.

אני חושבת שכאן טמונה טעות גדולה ש גברים: בדר"כ נשים לא מעוניינות באקטים ומתגרות מעצם האקט. הן מתגרות מגבר מסויים שמוציא מהן רצון מסויים, שבא לידי ביטוי באקטים מסויימים.
אני חושבת שמי שיפנים את ההבדל הבסיסי הזה, יבכה פחות ויטען פחות כנגד מתחזות/בתשלום/ווטאבר. זו אינטראקציה, והיא תלויה גם בך - בדרך בה אתה מייצר עניין, משיכה, הומור, מיניות.
באמת שקשה לי להאמין שיש נניח אישה שהחלום שלה לבן זוג, במקום לאביר על הסוס הלבן, הוא: נשלט אסלה זונה/ אפס/ סמרטוט רצפה/כל מה שבסגנון וחי בפנטזיה הגברית. אני מניחה שנשים בדסמיות מחפשות את הגבר שמשגע להן את המוח והגוף, עד שבא להן לדרוך אותו למטה ולבעול כל פינה בו כדי לשייך אותו אליהן.

מצד שני פמדום זו המצאה של גברים והפרקטיקה שלה מוגדרת היטב מאז ימי זאכר מאזוך. למרבה הצער כפי שאת מציינת נשים לא כל כך מתלהבות מהתפקיד שהפנטזיה הזו מקצה להן ובוודאי שאין להן עניין בקשר זוגי עם אחד כזה אלא כפי שאמרת במקרה הטוב מוכנות לשתף פעולה אם מישהו שהן נקשרו אליו מסיבות אחרות. באמת מרבית הבלוגים (המעטים) שנכתבו ע"י שולטות (בעיקר בארה"ב) ומתארים זוגיות כזו הם של זוגות וניליים שהגבר הצליח לשכנע את בת זוגו לנסות ורק בדיעבד היא מצאה בכך עניין ועשתה "הסבה" לשולטת.
אז אם זה כך פחות או יותר נשאלת השאלה מה מביא נשים לכאן כאשר ידוע להן מה מחפשים גברים מהסוג הזה? (ואם לא ידוע, הצצה בכמה תמונות, סרטים וקריאה של כמה סיפורים תבהיר להן מה מצופה מהן)
האביר לא נמצא כאן, העסקה המוצעת לא לרוחן, אז מה כן? מה באמת הנשים כאן רוצות?
ואם אין לך בעיה לענות מה היו הצפיות שלך בזמנו כאשר הגדרת את עצמך כשולטת?



אני לא מסכימה שפמדום הוא אך המצאה של גברים, ולו מן הסיבה שההגדרה הזו יורה בלב ליבו של רעיון הפמדום. הפמדום הוא שדה רחב של רעיונות ומחוות, שנוגע לשליטה נשית. אפשר לומר כמובן שלגברים מסויימים יש פנטזיה בקשר לביטויים פמדומיים, לצרכים של אישה שולטת ולרצונותיה של אישה שולטת. עם זה אני אסכים, אבל אתעקש שוב ושוב על כך שבין זה ובין פמדום הקשר הוא מקרי לחלוטין.

אני גם לא מסכימה עם זה שהפרקטיקה הפמדומית מוגדרת היטב מאז מאזוך. אני כן אסכים שמתקיים מבנה גברי מזוכיסטי מהסוג שעולה ומוגדר ע"י מאזוך. אלה דברים שונים ואין לבלבל בניהם.

אני מתעקשת שיש פמדום, וישנן נשים שזקוקות לשליטה נשית. אני מתעקשת שיש נשים שללא המבנה הבדסמי הפמדומי, התקשורת שלהן והאהבה שלהן היא חלקית וחסרה. אני מתעקשת על כך שכל אישה ואישה כזו, או כל קבוצת נשים כאלה, תגדרנה את הפמדום ותפיח בו חיים בהתאם לצרכיהן ותאוותיהן. אני מתעקשת ששליטה נשית היא שליה שנתונה בידה של האישה השולטת.

ואני מבינה שההגדרה שלי כל כך חדשנית לקהל רחב של גברים כאן. לצערי הרב.

אתה מבין, אם נקבל את ההגדרה שלך, נצטרך 'לסגור את הבסטה' וללכת הביתה. מה שאתה אומר זה שישנן נשים ש"מסכימות לעשות דברים" בשביל הגבר שהן אוהבות. שזה בסדר גמור, אבל מה בין זה ובין פמדום? אני לא יכולה אפילו להסביר עד כמה זה מתסכל להסביר שוב ושוב את המובן מאליו: שליטה נשית היא שליטה של אישה על גבר או אישה מכוח רצונה, צרכיה ותאוותיה. אי אפשר להגדיר שליטה נשית ע"י הפנטזיות הגבריות, זה אוקסימורון פשוט. והגרוע מכל - דווקא אלה האחרונות הן "מלכות אמיתיות"..

אני חושבת שנשים "לא מתלהבות מהתפקיד", כי לשלוט זה לא "תפקיד", אלא תחושת חופש מדהימה. כזו שמאפשרת לבנות בועה בה אותה אישה היא כל יכולה, ואילו הנשלט נמצא שם להעצים את תחושת החופש שלה, הגירוי שלה (לפעמים הגירוי שלה מעצמה דרך העיניים שלו שמוטרפות מגירוי), היכולת שלה להשפיע עליו, לגרום לו לעשות דברים על מנת להראות לה עד כמה הוא מסור לה/אוהב אותה/מעריץ אותה/ מחוק בגללה.

וכן, גם להשתמש בו, במשאבים שלו, במראה שלו, בגוף שלו ואפילו בהומור, בידע ובנימוסים שלו. זה אפילו לא נעצר כאן, כי הוא יכול להרגיע בתוכה חרדות נטישה שונות, צורך להוציא אגרסיות, ואפילו צורך בהזדהות. זה יכול גם לספק לה צורך לטפל בו, ללמד אותו, לענג אותו, לשייך אותו אליה באלף דרכים. זה יכול גם להגיע למקומות מאוד אינטימיים, להבטחות בהתנהגות, לחשיפה הדדית או חד כיוונית, כפי ששליטה מאפשרת ועוד.

זה עולם מלא, קסום ופנטסטי. אני יודעת שזה עולם שמתקיים. מנסיון אמיתי ולא קקיוני. היא לא צריכה להיות "מלכה", אלא יכולה להיות אדם מרובד, מורכב ואהוב שמוסרים לו שליטה. שמתמסרים לו באמת, שמראים לו עד כמה הוא חשוב, ועד לאן מוכנים ללכת למענו ובשבילו. עד כמה הוא רב השפעה, גם מנטאלית, גם פיזית/מינית/ווטאבר.

לדעתי זה מה שמביא נשים לכאן. לא "מה שמצופה מהן". באמת מרגש שנשלטים מהסוג הזה מוכנים לתת טייטל בומבסטי, והבטחות בומבסטיות לא פחות, רק כי זה מגרה להם את הזין.
במקרים כאלה פשוט צריך לאונן אותם פעמיים שלוש, ואז לבחון את האמירות הבומבסטיות האלה.
לא יאמן עד כמה זה עוזר. (:

נשים כאן מגיעות למחילת הארנב של עליסה, לארץ הפלאות, בה הן כל יכולות, ואז הן מבינות וכועסות, ולדעתי קצת בצדק. מציעים להן מלכות ואיצטלה של כל יכולות, אבל בפועל מתבקשות כאן שפחות-פנטזיה. יש שקר מכוער או לפחות חוסר מודעות מובנה במי שמציע את הדיל המעאפן הזה: "תעשי בי מה שאני רוצה, ובתמורה אני אסגוד לך, כי זה עושה לי ריגוש מיני."

וזה באמת על קצה המזלג, כי העומק הנפשי והמיני שפמדום יכול לייצר, הוא אולי אינסופי. יש בו מכשירים מקלפים, מכשירים מעצימים, מכשירים שמייצרים התניות, מכשירים שקושרים ומכשירים שמאפשרים ללמוד לבטוח. ויש עוד אלף מכשירים, אלף תאוות, אלף ריגושים שלא התחלתי לגעת בהם. אולי צריך לחשוב קצת לטווח ארוך ולאפשר לפמדום אמיתי להיבנות מבלי לצייר את המתווים המגבילים של הפנטזיה הגברית, ולהריץ בתוך אותו מתווה "מלכות אמיתיות". (:

מקווה שזה ענה לך. (:


פרשת כאן תיאורייה מעניינת. לי רק נראה שהמציאות קצת אחרת. לו המציאות היתה במקצת דומה למה שאת מתארת, לא היית מוצאת כאן נחיל נשים בשנות העשרים שלהן המכנות עצמן ׳שולטות׳ והמחפשות סמרטוטים שהפרוטה מצויה בכיסם על מנת שיממנו את גחמותיהן שאינן ידועות אף להן עצמן, אלא מגוון של קשרים מעניינים בין גברים לנשים מסוג שתיארת, שהשליטה הנשית הינה חלק מהותי מחייהם. איפה כל האנשים האלה? ובמיוחד, איפה כל הנשים האלה? למה אינן קיימות? איך זה שהדגם שנוצק כאן, ולא רק כאן -- של פמדום, הוא כל כך שונה מאיך שאת רוצה לראות אותו?

את כואבת על כך שהביטוי הנפוץ ביותר של פמדום הוא פנטזיה גברית המבקשת לעצב לעצמה בובת-מלכה, איזו מן נימפה קסומה ומתנשאת נעולה במגפיים ואוחזת בשוט. לעובדה הזו, שאת סיבותיה יש לחקור במסגרת הסוציולוגיה של הבדסמ, יש חשיבות מכרעת. נסי לחשוב רגע מדוע זה כך ולא אחרת. מדוע באמת לא רואים יותר התהוויות של קשרים מהסוג הנאצל שתיארת, בו שני הצדדים באים מתוך כנות, מתוך עניין משותף ותשוקה הדדית למצות מערכת יחסים בה הגבר נשלט על ידי האשה.
הסיבה היא לדעתי, שמהר מאד הצד הנשלט מבין שבשום שלב של ההתקשרות הקסומה הוא לא היה באמת מועמד רציני להיות האיש העיקרי בחייה של השולטת עמה בא בקשר. כיון שאנו משתדלים לעסוק כאן רק באנשים רציניים, כנים והוגנים, המחפשים בכל ליבם קרקע פוריה להנביט את זרעי תשוקתם הקסומה, עלינו להניח כמובן מאליו שאנשים אלה מבקשים לתת משמעות אמיתית לחייהם - לא עוד סשן פה, סשן שם, ובטח לא מימון מסעות קניות וכד׳, אלא מבקשים הם קשר עמוק, רגשי, שיביא קץ לחיפוש המתיש אחר אותה נפש אחת בעולם שמבינה אותם לגמרי לגמרי, שבחיקה אפשר להניח את הראש ולעצום את העיניים ולהרגיש בטוחים. *זה* העניין, לא כל קרקושי השוטים והמגפיים והמסיבות והדיבורי סאדו בצ׳ט. אבל מה שקורה בפועל הוא שחלק נכבד מהנשים האלה שמעוניינות בפמדום, כבר בחרו את האיש העיקרי בחייהן, אבל האיש בו הן בחרו בכלל לא מעוניין בפמדום, וזו בעייה. זו בעייה כי הפמדום הוא חלק מהן והן זקוקות למימושו. זו בעייה, כי בדסמ קשור למיניות. זו בעייה, כי אנחנו עדיין חיים בחברה בה הזוגיות מקודשת ומהווה ערך כמעט עליון, שלא רק מכתיב לנו מונוגמיות כמצוות - עשה ממדרגה ראשונה, אלא גם מעצב את תחושותינו ומכונן את הבחירות שלנו שלכאורה אנו עושים כי אנו חופשיים לעשות כן, אבל למעשה החופש הזה אינו כה שלם כפי שחלקנו חושבים. וכל העניין הזה מכניס המון דיסוננס למערכת כאשר השולטת מצפה מהנשלט לקבל את קיומו של ה״אחד והיחיד״, ולהיכנס לתוך מקום משני עוד לפני שבכלל היתה לו הזדמנות להוכיח את עצמו.

מעניין שכבר ב״ונוס בפרווה״, מיד בעמודים הראשונים, מכריזה וונדה שהגבר היחידי שהיא יכולה להיות איתו זה הגבר שיוריד אותה על ברכיה, ובמקומות אחדים לאורך הסיפור, מקפיד מאזוך להזכיר לנו - דרך מלים שוונדה אומרת -- שסוורין לעולם לא יוכל להיות הגבר של וונדה. אז מי כן? היווני היפה, זה שמחזיק בשוט, רק הוא ושכמותו יכול להיות הגבר של וונדה. (מזכיר קצת את הנשלטת הנרצעת שעובדת בתור מלכה בתשלום) . זאת אומרת, כבר מאזוך מסביר לנו באופן מאד ברור שאפילו כאשר שני הצדדים מצהירים על אהבתם, והתשוקה היא הדדית, ויש עניין להיות ביחד - אפילו אז אין שום תוחלת לקשר הזה.

אני חושב שברקע של הכל, מאחורי הדברים, מצויה ההכרה הזו שמקשר פמדומי שום דבר טוב לא ייצא. זאת אומרת, אי אפשר לבנות על זה יותר מדי, ובוודאי שהגבר לא יכול לצפות לבלעדיות. הוא לא היה יכול לצפות לכך ב״ונוס״ של מאזוך, והוא לא יכול לצפות לכך היום. ההכרה הזו משותפת הן לנשים והן לגברים. הנשים מבטאות אותה על ידי כך שמראש מתייחסות לגבר כאל איזשהו תוסף תזונה לנפש המינית שלהן, המשלים את מערכת היחסים ה״רצינית״ שלהן, שאו שיש להן כבר או שהן שואפות אליה במקום אחר. הגברים,מרגע שהפנימו את אפס-אפשרותו של העבד להיות גבר ובן-זוג, מבטאים את אותה ההכרה על כך שהם שבים להיות אוחזי השוט, מכתיבי התנאים, מעצבי התפאורה.

זה לא שהם באו ככה לכתחילה, בכוח יקרה.


היי המלט (:
אני חושבת שהתשובה הרבה יותר פשוטה ופחות נפתלת: ישנן כאן המון נשים שמתקשרות עם הפנטזיה הגברית, כי נדמה להן שזה סוג של דיל - מצד אחד אותה גברת מאפשרת את הפנטזיה של הנשלט, מצד שני היא מתוגמלת על כך באיזו דרך. למעשה אותן נשים מוכנות להיות בובת סאדו כזו, אבל גם רוצות שיצא להן מזה איזה בנפיט. אולי חלק גדול מהנשים כלל לא מאמין שיש באמת שליטה נשית, או שהיא אפשרית.

למה אין המון נשים שרוצות את מה שאני מציעה? אולי דווקא יש, אבל כמו שאמר פור-גוד, זה לא מה שנשלטים מזוכיסטים מחפשים. אולי כאן טמון איזה נתק, אותו נתק עליו דיברתי בתחילת השרשור, בין נשים שזקוקות לשליטה על פי דרכן, ובין גברים שמעוניינים להשלט על פי דרכם.

בקשר לעניין הבלעדיות: אני לא בטוחה שזה נכון. יכולות להיות הרבה סיבות לכך, אחת מהן היא שזו פנטזיה מזוכיסטית מאוד משמעותית, ויכול להיות שגם בעניין הזה אותן נשים מאפשרות את קיומה בתמורה מסויימת. אני באמת חושבת שיכולה להיות מערכת יחסים עמוקה, בלעדית ועוצמתית, שמשלבת צרכים של שליטה נשית.

אתה מבין המלט, הדיון קופץ בין שני מישורים שונים שאין בניהם בהכרח מכנה משותף. זה כמו לנסות לחבר תפוזים ותפוחים. אני מתכוונת - אלה פריטים שונים שניתנים לחיבור רק אם רוצים להכין סלט פירות. (:


אנחנו מדברים על פמדום במסגרת בדס"מ ואת בלי להרגיש עברת לדבר לשליטה נשית בהגדרה רחבה מאוד. לא מצאתי בה אף אחד מהמושגים שראשי התיבות האלה מייצגים.
אני חושב שכאן קבור הכלב – שליטה כזו לא תספק את המזוכיסט המצוי.

מעניין מאוד לקרוא את הצד שלך, חבל ששולטות אחרות לא תורמות את חלקן.


בחיי שזה מייאש. (:
שליטה כשלעצמה היא לא אחד ממרכיבי הBDSM?
ולא ראיתי היכן טענתי ששאר המרכיבים אינם יכולים להיות חלק מהפרקטיקה שבבסיס ההגדרה שלי.

כל מה שאמרתי הוא שכשאני מדברת על שליטה נשית, אני מדברת בראש ובראשונה על שליטה נשית ולא על מילוי או סיפוק צרכי המזוכיסט המצוי. זה יכול להיות צרכים משתלבים, אבל בעיני הם מתחילים מהרצון של השולטת.

ההתעקשות הזו שפמדום נועד (ואפילו נוצר רעיונית) לסיפוק צרכי המזוכיסט היא מייאשת. היא מנציחה את עליונות המין הגברי, היא מנציחה שוביניזם, והכי גרוע - היא עוטפת הכל בצלופן מתקתק של אמירות הפוכות בתכלית, שגורמות, לפחות אצלי, לתחושה של נסיון מרמה. לתחושה של שימוש באישה ככלי לזקפה ושפיכה, באיצטלה מזוייפת שהשליטה אצלה.
Mary Jane
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane • 26 בדצמ׳ 2013
קראתי בעיון. דברי טעם, אין ספק. אם כי עליי להודות שאני הרבה פחות פאסימית מיתר המשתתפים בדיון באשר ליכולת של קשר זוגי מסוג שולטת-נשלט להתקיים. פגשתי במהלך השנים כמה וכמה גברים נהדרים ומשובחים, שהייתי שמחה לקיים עמם זוגיות וחיים משותפים, אם רק הייתי פנויה לכך. אני גם משוכנעת, מהיכרות עמוקה עם אותם גברים, שזה לא היה נכשל.

פגשתי גם נשלטים מהסוג "המחפיץ" - כיף גדול בשבילי, עליי להודות. זה עונג מיוחד להחפיץ מחפיץ. וניכור, בסיטואציות מסוימות, מהווה שחרור ממועקת ההתחשבות הבלתי נסבלת. אני לא חייבת לו כלום, לא רגש ולא נעליים, ועכשיו יריקה בפרצוף ותעמיד פני קולב/הדום/שטיחון אמבט וכו'
פור גוד
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
פור גוד • 26 בדצמ׳ 2013
בכוח המוח כתב/ה:
כפוף כתב/ה:
מתהפך כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
המלט כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
כפוף כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
אני חושבת שהשאלה היא אחרת:
האם יש נשים שיתגרו וימשכו אליך בכזה טירוף עד שהן לא תעמודנה בזה ותרצינה לקחת בכוח, גם כי לחוש מה זה עושה לך?
יכול להיות שאין אחת כזו, ובכל זאת זה לא יסתור את העובדה שישנם נשים שנמשכות לגברים מסויימים, עד שהן רוצות בזה באמת.

אני חושבת שכאן טמונה טעות גדולה ש גברים: בדר"כ נשים לא מעוניינות באקטים ומתגרות מעצם האקט. הן מתגרות מגבר מסויים שמוציא מהן רצון מסויים, שבא לידי ביטוי באקטים מסויימים.
אני חושבת שמי שיפנים את ההבדל הבסיסי הזה, יבכה פחות ויטען פחות כנגד מתחזות/בתשלום/ווטאבר. זו אינטראקציה, והיא תלויה גם בך - בדרך בה אתה מייצר עניין, משיכה, הומור, מיניות.
באמת שקשה לי להאמין שיש נניח אישה שהחלום שלה לבן זוג, במקום לאביר על הסוס הלבן, הוא: נשלט אסלה זונה/ אפס/ סמרטוט רצפה/כל מה שבסגנון וחי בפנטזיה הגברית. אני מניחה שנשים בדסמיות מחפשות את הגבר שמשגע להן את המוח והגוף, עד שבא להן לדרוך אותו למטה ולבעול כל פינה בו כדי לשייך אותו אליהן.

מצד שני פמדום זו המצאה של גברים והפרקטיקה שלה מוגדרת היטב מאז ימי זאכר מאזוך. למרבה הצער כפי שאת מציינת נשים לא כל כך מתלהבות מהתפקיד שהפנטזיה הזו מקצה להן ובוודאי שאין להן עניין בקשר זוגי עם אחד כזה אלא כפי שאמרת במקרה הטוב מוכנות לשתף פעולה אם מישהו שהן נקשרו אליו מסיבות אחרות. באמת מרבית הבלוגים (המעטים) שנכתבו ע"י שולטות (בעיקר בארה"ב) ומתארים זוגיות כזו הם של זוגות וניליים שהגבר הצליח לשכנע את בת זוגו לנסות ורק בדיעבד היא מצאה בכך עניין ועשתה "הסבה" לשולטת.
אז אם זה כך פחות או יותר נשאלת השאלה מה מביא נשים לכאן כאשר ידוע להן מה מחפשים גברים מהסוג הזה? (ואם לא ידוע, הצצה בכמה תמונות, סרטים וקריאה של כמה סיפורים תבהיר להן מה מצופה מהן)
האביר לא נמצא כאן, העסקה המוצעת לא לרוחן, אז מה כן? מה באמת הנשים כאן רוצות?
ואם אין לך בעיה לענות מה היו הצפיות שלך בזמנו כאשר הגדרת את עצמך כשולטת?



אני לא מסכימה שפמדום הוא אך המצאה של גברים, ולו מן הסיבה שההגדרה הזו יורה בלב ליבו של רעיון הפמדום. הפמדום הוא שדה רחב של רעיונות ומחוות, שנוגע לשליטה נשית. אפשר לומר כמובן שלגברים מסויימים יש פנטזיה בקשר לביטויים פמדומיים, לצרכים של אישה שולטת ולרצונותיה של אישה שולטת. עם זה אני אסכים, אבל אתעקש שוב ושוב על כך שבין זה ובין פמדום הקשר הוא מקרי לחלוטין.

אני גם לא מסכימה עם זה שהפרקטיקה הפמדומית מוגדרת היטב מאז מאזוך. אני כן אסכים שמתקיים מבנה גברי מזוכיסטי מהסוג שעולה ומוגדר ע"י מאזוך. אלה דברים שונים ואין לבלבל בניהם.

אני מתעקשת שיש פמדום, וישנן נשים שזקוקות לשליטה נשית. אני מתעקשת שיש נשים שללא המבנה הבדסמי הפמדומי, התקשורת שלהן והאהבה שלהן היא חלקית וחסרה. אני מתעקשת על כך שכל אישה ואישה כזו, או כל קבוצת נשים כאלה, תגדרנה את הפמדום ותפיח בו חיים בהתאם לצרכיהן ותאוותיהן. אני מתעקשת ששליטה נשית היא שליה שנתונה בידה של האישה השולטת.

ואני מבינה שההגדרה שלי כל כך חדשנית לקהל רחב של גברים כאן. לצערי הרב.

אתה מבין, אם נקבל את ההגדרה שלך, נצטרך 'לסגור את הבסטה' וללכת הביתה. מה שאתה אומר זה שישנן נשים ש"מסכימות לעשות דברים" בשביל הגבר שהן אוהבות. שזה בסדר גמור, אבל מה בין זה ובין פמדום? אני לא יכולה אפילו להסביר עד כמה זה מתסכל להסביר שוב ושוב את המובן מאליו: שליטה נשית היא שליטה של אישה על גבר או אישה מכוח רצונה, צרכיה ותאוותיה. אי אפשר להגדיר שליטה נשית ע"י הפנטזיות הגבריות, זה אוקסימורון פשוט. והגרוע מכל - דווקא אלה האחרונות הן "מלכות אמיתיות"..

אני חושבת שנשים "לא מתלהבות מהתפקיד", כי לשלוט זה לא "תפקיד", אלא תחושת חופש מדהימה. כזו שמאפשרת לבנות בועה בה אותה אישה היא כל יכולה, ואילו הנשלט נמצא שם להעצים את תחושת החופש שלה, הגירוי שלה (לפעמים הגירוי שלה מעצמה דרך העיניים שלו שמוטרפות מגירוי), היכולת שלה להשפיע עליו, לגרום לו לעשות דברים על מנת להראות לה עד כמה הוא מסור לה/אוהב אותה/מעריץ אותה/ מחוק בגללה.

וכן, גם להשתמש בו, במשאבים שלו, במראה שלו, בגוף שלו ואפילו בהומור, בידע ובנימוסים שלו. זה אפילו לא נעצר כאן, כי הוא יכול להרגיע בתוכה חרדות נטישה שונות, צורך להוציא אגרסיות, ואפילו צורך בהזדהות. זה יכול גם לספק לה צורך לטפל בו, ללמד אותו, לענג אותו, לשייך אותו אליה באלף דרכים. זה יכול גם להגיע למקומות מאוד אינטימיים, להבטחות בהתנהגות, לחשיפה הדדית או חד כיוונית, כפי ששליטה מאפשרת ועוד.

זה עולם מלא, קסום ופנטסטי. אני יודעת שזה עולם שמתקיים. מנסיון אמיתי ולא קקיוני. היא לא צריכה להיות "מלכה", אלא יכולה להיות אדם מרובד, מורכב ואהוב שמוסרים לו שליטה. שמתמסרים לו באמת, שמראים לו עד כמה הוא חשוב, ועד לאן מוכנים ללכת למענו ובשבילו. עד כמה הוא רב השפעה, גם מנטאלית, גם פיזית/מינית/ווטאבר.

לדעתי זה מה שמביא נשים לכאן. לא "מה שמצופה מהן". באמת מרגש שנשלטים מהסוג הזה מוכנים לתת טייטל בומבסטי, והבטחות בומבסטיות לא פחות, רק כי זה מגרה להם את הזין.
במקרים כאלה פשוט צריך לאונן אותם פעמיים שלוש, ואז לבחון את האמירות הבומבסטיות האלה.
לא יאמן עד כמה זה עוזר. (:

נשים כאן מגיעות למחילת הארנב של עליסה, לארץ הפלאות, בה הן כל יכולות, ואז הן מבינות וכועסות, ולדעתי קצת בצדק. מציעים להן מלכות ואיצטלה של כל יכולות, אבל בפועל מתבקשות כאן שפחות-פנטזיה. יש שקר מכוער או לפחות חוסר מודעות מובנה במי שמציע את הדיל המעאפן הזה: "תעשי בי מה שאני רוצה, ובתמורה אני אסגוד לך, כי זה עושה לי ריגוש מיני."

וזה באמת על קצה המזלג, כי העומק הנפשי והמיני שפמדום יכול לייצר, הוא אולי אינסופי. יש בו מכשירים מקלפים, מכשירים מעצימים, מכשירים שמייצרים התניות, מכשירים שקושרים ומכשירים שמאפשרים ללמוד לבטוח. ויש עוד אלף מכשירים, אלף תאוות, אלף ריגושים שלא התחלתי לגעת בהם. אולי צריך לחשוב קצת לטווח ארוך ולאפשר לפמדום אמיתי להיבנות מבלי לצייר את המתווים המגבילים של הפנטזיה הגברית, ולהריץ בתוך אותו מתווה "מלכות אמיתיות". (:

מקווה שזה ענה לך. (:


פרשת כאן תיאורייה מעניינת. לי רק נראה שהמציאות קצת אחרת. לו המציאות היתה במקצת דומה למה שאת מתארת, לא היית מוצאת כאן נחיל נשים בשנות העשרים שלהן המכנות עצמן ׳שולטות׳ והמחפשות סמרטוטים שהפרוטה מצויה בכיסם על מנת שיממנו את גחמותיהן שאינן ידועות אף להן עצמן, אלא מגוון של קשרים מעניינים בין גברים לנשים מסוג שתיארת, שהשליטה הנשית הינה חלק מהותי מחייהם. איפה כל האנשים האלה? ובמיוחד, איפה כל הנשים האלה? למה אינן קיימות? איך זה שהדגם שנוצק כאן, ולא רק כאן -- של פמדום, הוא כל כך שונה מאיך שאת רוצה לראות אותו?

את כואבת על כך שהביטוי הנפוץ ביותר של פמדום הוא פנטזיה גברית המבקשת לעצב לעצמה בובת-מלכה, איזו מן נימפה קסומה ומתנשאת נעולה במגפיים ואוחזת בשוט. לעובדה הזו, שאת סיבותיה יש לחקור במסגרת הסוציולוגיה של הבדסמ, יש חשיבות מכרעת. נסי לחשוב רגע מדוע זה כך ולא אחרת. מדוע באמת לא רואים יותר התהוויות של קשרים מהסוג הנאצל שתיארת, בו שני הצדדים באים מתוך כנות, מתוך עניין משותף ותשוקה הדדית למצות מערכת יחסים בה הגבר נשלט על ידי האשה.
הסיבה היא לדעתי, שמהר מאד הצד הנשלט מבין שבשום שלב של ההתקשרות הקסומה הוא לא היה באמת מועמד רציני להיות האיש העיקרי בחייה של השולטת עמה בא בקשר. כיון שאנו משתדלים לעסוק כאן רק באנשים רציניים, כנים והוגנים, המחפשים בכל ליבם קרקע פוריה להנביט את זרעי תשוקתם הקסומה, עלינו להניח כמובן מאליו שאנשים אלה מבקשים לתת משמעות אמיתית לחייהם - לא עוד סשן פה, סשן שם, ובטח לא מימון מסעות קניות וכד׳, אלא מבקשים הם קשר עמוק, רגשי, שיביא קץ לחיפוש המתיש אחר אותה נפש אחת בעולם שמבינה אותם לגמרי לגמרי, שבחיקה אפשר להניח את הראש ולעצום את העיניים ולהרגיש בטוחים. *זה* העניין, לא כל קרקושי השוטים והמגפיים והמסיבות והדיבורי סאדו בצ׳ט. אבל מה שקורה בפועל הוא שחלק נכבד מהנשים האלה שמעוניינות בפמדום, כבר בחרו את האיש העיקרי בחייהן, אבל האיש בו הן בחרו בכלל לא מעוניין בפמדום, וזו בעייה. זו בעייה כי הפמדום הוא חלק מהן והן זקוקות למימושו. זו בעייה, כי בדסמ קשור למיניות. זו בעייה, כי אנחנו עדיין חיים בחברה בה הזוגיות מקודשת ומהווה ערך כמעט עליון, שלא רק מכתיב לנו מונוגמיות כמצוות - עשה ממדרגה ראשונה, אלא גם מעצב את תחושותינו ומכונן את הבחירות שלנו שלכאורה אנו עושים כי אנו חופשיים לעשות כן, אבל למעשה החופש הזה אינו כה שלם כפי שחלקנו חושבים. וכל העניין הזה מכניס המון דיסוננס למערכת כאשר השולטת מצפה מהנשלט לקבל את קיומו של ה״אחד והיחיד״, ולהיכנס לתוך מקום משני עוד לפני שבכלל היתה לו הזדמנות להוכיח את עצמו.

מעניין שכבר ב״ונוס בפרווה״, מיד בעמודים הראשונים, מכריזה וונדה שהגבר היחידי שהיא יכולה להיות איתו זה הגבר שיוריד אותה על ברכיה, ובמקומות אחדים לאורך הסיפור, מקפיד מאזוך להזכיר לנו - דרך מלים שוונדה אומרת -- שסוורין לעולם לא יוכל להיות הגבר של וונדה. אז מי כן? היווני היפה, זה שמחזיק בשוט, רק הוא ושכמותו יכול להיות הגבר של וונדה. (מזכיר קצת את הנשלטת הנרצעת שעובדת בתור מלכה בתשלום) . זאת אומרת, כבר מאזוך מסביר לנו באופן מאד ברור שאפילו כאשר שני הצדדים מצהירים על אהבתם, והתשוקה היא הדדית, ויש עניין להיות ביחד - אפילו אז אין שום תוחלת לקשר הזה.

אני חושב שברקע של הכל, מאחורי הדברים, מצויה ההכרה הזו שמקשר פמדומי שום דבר טוב לא ייצא. זאת אומרת, אי אפשר לבנות על זה יותר מדי, ובוודאי שהגבר לא יכול לצפות לבלעדיות. הוא לא היה יכול לצפות לכך ב״ונוס״ של מאזוך, והוא לא יכול לצפות לכך היום. ההכרה הזו משותפת הן לנשים והן לגברים. הנשים מבטאות אותה על ידי כך שמראש מתייחסות לגבר כאל איזשהו תוסף תזונה לנפש המינית שלהן, המשלים את מערכת היחסים ה״רצינית״ שלהן, שאו שיש להן כבר או שהן שואפות אליה במקום אחר. הגברים,מרגע שהפנימו את אפס-אפשרותו של העבד להיות גבר ובן-זוג, מבטאים את אותה ההכרה על כך שהם שבים להיות אוחזי השוט, מכתיבי התנאים, מעצבי התפאורה.

זה לא שהם באו ככה לכתחילה, בכוח יקרה.


היי המלט (:
אני חושבת שהתשובה הרבה יותר פשוטה ופחות נפתלת: ישנן כאן המון נשים שמתקשרות עם הפנטזיה הגברית, כי נדמה להן שזה סוג של דיל - מצד אחד אותה גברת מאפשרת את הפנטזיה של הנשלט, מצד שני היא מתוגמלת על כך באיזו דרך. למעשה אותן נשים מוכנות להיות בובת סאדו כזו, אבל גם רוצות שיצא להן מזה איזה בנפיט. אולי חלק גדול מהנשים כלל לא מאמין שיש באמת שליטה נשית, או שהיא אפשרית.

למה אין המון נשים שרוצות את מה שאני מציעה? אולי דווקא יש, אבל כמו שאמר פור-גוד, זה לא מה שנשלטים מזוכיסטים מחפשים. אולי כאן טמון איזה נתק, אותו נתק עליו דיברתי בתחילת השרשור, בין נשים שזקוקות לשליטה על פי דרכן, ובין גברים שמעוניינים להשלט על פי דרכם.

בקשר לעניין הבלעדיות: אני לא בטוחה שזה נכון. יכולות להיות הרבה סיבות לכך, אחת מהן היא שזו פנטזיה מזוכיסטית מאוד משמעותית, ויכול להיות שגם בעניין הזה אותן נשים מאפשרות את קיומה בתמורה מסויימת. אני באמת חושבת שיכולה להיות מערכת יחסים עמוקה, בלעדית ועוצמתית, שמשלבת צרכים של שליטה נשית.

אתה מבין המלט, הדיון קופץ בין שני מישורים שונים שאין בניהם בהכרח מכנה משותף. זה כמו לנסות לחבר תפוזים ותפוחים. אני מתכוונת - אלה פריטים שונים שניתנים לחיבור רק אם רוצים להכין סלט פירות. (:


אנחנו מדברים על פמדום במסגרת בדס"מ ואת בלי להרגיש עברת לדבר לשליטה נשית בהגדרה רחבה מאוד. לא מצאתי בה אף אחד מהמושגים שראשי התיבות האלה מייצגים.
אני חושב שכאן קבור הכלב – שליטה כזו לא תספק את המזוכיסט המצוי.

מעניין מאוד לקרוא את הצד שלך, חבל ששולטות אחרות לא תורמות את חלקן.


בחיי שזה מייאש. (:
שליטה כשלעצמה היא לא אחד ממרכיבי הBDSM?
ולא ראיתי היכן טענתי ששאר המרכיבים אינם יכולים להיות חלק מהפרקטיקה שבבסיס ההגדרה שלי.

כל מה שאמרתי הוא שכשאני מדברת על שליטה נשית, אני מדברת בראש ובראשונה על שליטה נשית ולא על מילוי או סיפוק צרכי המזוכיסט המצוי. זה יכול להיות צרכים משתלבים, אבל בעיני הם מתחילים מהרצון של השולטת.

ההתעקשות הזו שפמדום נועד (ואפילו נוצר רעיונית) לסיפוק צרכי המזוכיסט היא מייאשת. היא מנציחה את עליונות המין הגברי, היא מנציחה שוביניזם, והכי גרוע - היא עוטפת הכל בצלופן מתקתק של אמירות הפוכות בתכלית, שגורמות, לפחות אצלי, לתחושה של נסיון מרמה. לתחושה של שימוש באישה ככלי לזקפה ושפיכה, באיצטלה מזוייפת שהשליטה אצלה.



בכוח, תני לפנטזיה להיות מה שהיא, ותפסיקי לזיין בשכל. תפסיקי להגיד לאנשים על מה הם צריכים לפנטז, ותכניסי לעצמך לראש טוב-טוב שני דברים
א. את - אני חוזר על כך... את, את - מאוננת-מפנטזת על מיילדום, וזה ברור ושקוף מתוך כל מילה שאת כותבת. את נהנית באמת רק משליטה גברית. ומכאן, שכל ההתקפות שלך על הפנטזיות הגבריות של הנשלטים - “אוי! עושים ממני בובה ! אוי, לא לא מתחשבים ברצונותיי! אוי, לא רואים אותי! אוי, שולטים בי מלמטה! אוי, עושים ממני פלקט ! “ ... - הן עורבא פרח. את נדלקת משליטה גברית, ובזה נגמר הסיפור.
ב. אני חוזר ומדגיש (לטובת מי שלא הבין ) : איון שלך לא מעניין אותי מינית. בשום צורה שהיא. ולא איכפת לי כמה הוא יפה בענייך או כמה אינטילגנציה רגשית יש לו, או כל שאר הזיוני מוח האלו. הוא פשוט לא מעניין אותי מינית. לחלוטין. ומכיון שאת נשלטת שלו, גם את לא מעניינת אותי מינית . מאד מאד פשוט.
תחי הפנטזיה ! ! ( מי אמר אינפנטיליזם ולא קיבל ?)
ומרי - אם לא היית כזאת לסבית מיליטנטית, מה זה הייתי חושק בך... (-:
Mary Jane
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane • 26 בדצמ׳ 2013
א. למה אתה מתבטא באופן כל כך בוטה כלפיה? יש לה דעה מגובשת ומעניינת, עם או בלי קשר לנטייתה המינית, והיא תביע אותה כאוות נפשה. טיעוניך הם הכי אד-הומינם. זו לא גישה אינטליגנטית.

ב. אני לא לסבית. אולי בהמשך (;
פור גוד
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
פור גוד • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane כתב/ה:
א. למה אתה מתבטא באופן כל כך בוטה כלפיה? יש לה דעה מגובשת ומעניינת, עם או בלי קשר לנטייתה המינית, והיא תביע אותה כאוות נפשה. טיעוניך הם הכי אד-הומינם. זו לא גישה אינטליגנטית.

ב. אני לא לסבית. אולי בהמשך (;


אני בעד שבכוח תביע את דעתה, והכי בחופשיות, מרי. אני מוצא את דעתה, לא פחות ממך, מאד מעניינת. וגם אמיתית, בנקודות רבות
ואת.... ועוד איך לסבית, סופר-לסבית. אבל על כך בהמשך.. (:
Mary Jane
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane • 26 בדצמ׳ 2013
מי אתה, יבחוש בן דומן (תמיד רציתי להגיד את זה : ), שתקבע לי אם אני לסבית או לא...
פור גוד
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
פור גוד • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane כתב/ה:
מי אתה, יבחוש בן דומן (תמיד רציתי להגיד את זה : ), שתקבע לי אם אני לסבית או לא...


יבחושית, את לסבית וזהו (:
Mary Jane
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
Mary Jane • 26 בדצמ׳ 2013
שיהיה. בנות, נימפות, אלילות ענוגות, שופעות, מהלכות קסם - אליי. ויפה שעה אחת קודם.
(:
הדורבנים​(נשלט)
לפני 10 שנים • 26 בדצמ׳ 2013
הדורבנים​(נשלט) • 26 בדצמ׳ 2013
יש משהו מייאש נורא בויכוח שחוזר על עצמו, כל פעם, ובו כל אחד נטוע בעמדותיו, בלי להגיד דברים חדשים.

ואף יותר גרוע: היחיד שאמר דברים חדשים היה המלט, אבל לא הסכמתי עם מילה ממה שאמר. הוא אמר בעצם שגברים מזוכיסטים הם עמוקים נורא. הם רוצים שידרכו עליהם רק בגלל שהם יודעים בעומק ליבם שהנשים תעדפנה גברים אחרים על פניהם בזוגיות. לא נראה לי.

אבל הנקודה היא אחרת. באופן כללי, אם יש משהו שהוא "פמדום" בשבילי, הוא תמיד יהווה שחרור. שחרור מתבניות מוגדות בעיקר. והויכוח הנ"ל הוא אבי התבניות המוגדרות היטב.

בפרט, אני יכול להיות המזוכיסט שאני, אובססיבי, עם קיבעון להחפצה, ולהתגרות עד ערפול חושים מבחורה רק בגלל שהיא נועלת מגפיים, ועדיין לרצות זוגיות, עומק, ושליטה נשית. אני לא רואה אין זה סותר האחד את השני. באמת שלא.
המלט
לפני 10 שנים • 27 בדצמ׳ 2013
המלט • 27 בדצמ׳ 2013
fog כתב/ה:
יש משהו מייאש נורא בויכוח שחוזר על עצמו, כל פעם, ובו כל אחד נטוע בעמדותיו, בלי להגיד דברים חדשים.

ואף יותר גרוע: היחיד שאמר דברים חדשים היה המלט, אבל לא הסכמתי עם מילה ממה שאמר. הוא אמר בעצם שגברים מזוכיסטים הם עמוקים נורא. הם רוצים שידרכו עליהם רק בגלל שהם יודעים בעומק ליבם שהנשים תעדפנה גברים אחרים על פניהם בזוגיות. לא נראה לי.


לא הבנת כלום. אמרתי שבני אדם בכלל, וגברים מזוכיסטים בפרט, מחפשים קשר עמוק ומשמעותי. כיון שהגברים המזוכיסטים מבינים שאין להם אפשרות לכונן קשר כזה עם נשים דומיננטיות, הם מתבצרים בעמדה השובניסטית שלהם.