|
|
לפני 22 שנים •
23 ביולי 2004
חזרתי מחו''ל
לפני 22 שנים •
23 ביולי 2004
beltman(שולט) • 23 ביולי 2004
אולי הם מנוסות יותר אבל אין כמו הסאביות
של ארצנו רמה אינטלקטואלית . וכח מנטלי שלא דומה לשום דבר אחר אני מתחתן רק עם סאבית ישראלית |
|
|

