צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

היא לא אוהבת כאב ???

beltman beltman​(שולט)
לפני 22 שנים • 20 בנוב׳ 2004

היא לא אוהבת כאב ???

beltman​(שולט) • 20 בנוב׳ 2004
הכלוב נהפך לאט ובשקט לקופידון וונילי
תעצרו את הסוסים אני רוצה לרדת icon_evil.gif
בכוח המוח-אשה בכוח המוח-אשה
לפני 22 שנים • 20 בנוב׳ 2004

Re: מה זה היא לא אוהבת כאב???

בכוח המוח-אשה • 20 בנוב׳ 2004
אמילי כתב/ה:
תקשור אותה ותרביץ לה, ואז תראה...


בכל מקרה אם היא לא תשבר ותודה שהיא נהנית מכך, תוכל לקטלג אותה תחת הטייטל שקרנית.



אה, כמובן שאז היא תפנה לגולד שיפתח עליך שרשור ותוכל תמיד להתנצל שהכל היה טעות אחת גדולה כמו הנסיך 1 השחור ההוא. אחלה שמות הוא מצא לו...
קליבר קליבר​(שולט)
לפני 22 שנים • 20 בנוב׳ 2004
קליבר​(שולט) • 20 בנוב׳ 2004
ואכן למטסטרבלט יש על מה להתנצל ....
Dan_Kap Dan_Kap​(שולט)​{f,yt,D,תכ}
לפני 22 שנים • 20 בנוב׳ 2004

ומה רע בזה שהיא לא אוהבת כאב?

Dan_Kap​(שולט)​{f,yt,D,תכ} • 20 בנוב׳ 2004
אולי היא אוהבהת השפלות?

אולי היא אוהבת השתנות?

אולי היא אוהבהת קשירות?

פתח את רשימת הפעילויות הבדסמיות (BDSM Checklist) ותגלה שיש עוד כמה דברים שנכללים בבדסמ למעט כאב...

ורובם אפילו מהנים, שומו שמיים!!!
star star
לפני 22 שנים • 20 בנוב׳ 2004

ואולי...

star • 20 בנוב׳ 2004
היא לא אוהבת את הכאב, אבל...
היא נמשכת אליו, הוא מעורר את התשוקה שלה, והיא ממש ממש רוצה אותו.

למה רגשות צריכים להיות כל כך חד מימדיים?
חייבים להרגיש רגש אחד? שלילי או חיובי וזהו!
אתה לא רוצה להכאיב לאישה שאתה רוצה?