בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פאמדום...הגשמת פנטזיה משותפת? או סיפוק צרכים חד צדדי?

baby(expired)​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005

פאמדום...הגשמת פנטזיה משותפת? או סיפוק צרכים חד צדדי?

baby(expired)​(לא בעסק) • 1 במרץ 2005
חברים וחברות יקרים...

במהלך הזמן האחרון, נשמעות שאלות רבות מדוע אין ערבי פאמדום? מדוע מסתכם שוק הפאמדום הישראלי במלכה אחת ולמה אנחנו שונים מחו"ל.

אחרי התלבטויות רבות, שכן ברור לי שמטר חיצים עומדים לעוף לכיווני, חשבתי שאולי כדאי שנדבר קצת על דברים שלא זוכים ליחס ואולי אף מטואטאים מתחת לשולחן...

בדס"מ מודל 2005 הוא לא עבדות, הוא אפילו מתקשה להיות 24/7. בדס"מ 2005 מסתכם בשני אנשים שבאו להגשים פנטזיה משותפת.
בפנטזיה הזו, ישנו צד שולט וצד נשלט. (כן, יש גם מתחלפים, אבל תניחו לזה לרגע).
שני הצדדים נהנים ממימוש הפנטזיה, זה מהשליטה על אובייקט וזה מהנשלטות וההתמסרות.

אממה? (יאמרו המלעיזים בירושלמית), נראה שתחום הפאמדום הישראלי, עבר רגרסיה וחזר לנקודה, שלא בטוח עד כמה התכוונו להגיע אליה.
נראה, שמשחק הפנטזיה המשותף איבד מהצביון שלו והפך למשחק בו צד אחד נותן, וצד שני מקבל... חד צדדית. מלכות שמקבלות סכומי כסף גדולים, ולא טורחות אפילו לשאול מה הפנטזיות של הסאב, או מה מרתיע או מושך, למול נתינה "אלטרואיסטית" (ללא ציפיה לתמורה) של הצד הנשלט... אך לא רק במלכות בתשלום עסקינן, כי אם במלכות רבות, שמתעסקות במסגרת, בהגדרה בתואר ובחידוד הכללים וההגדרות, עד לשלב שבו כמעט ושכחנו לשם מה התכנסנו בכלל...

אז יקומו ויגידו אנשים, אבל יש כאלה שזו הפנטזיה שלהם...שינצלו אותם...

סליחה, אבל זה בולשיט. בין הפנטזיה להישלט , לבין לוותר על האני שלך והצורך הבסיסי שלך כחלק ממשחקי שליטה ישנו קו רחב מאד.

סאבים יקרים, זכותכם להגשים פנטזיה, ההנאה היא משותפת. אל תתפתו להתפשר על ה"אני" שלכם ועל הצרכים האישיים. לצד השפלה והכנעה, שהם נפלאים בעיני, ישנו החיבוק שהוא חלק בלתי נפרד וסיפוק הצרכים ההדדי ואינני מדברת דווקא על סיפוק מיני.

אנחנו צריכים כולנו לזכור שבאנו להנות. קל מאד להיסחף אחרי שיכרון השליטה, ולתת לדברים לצאת מפרופורציות. אבל אנחנו בני אדם וכולנו עושים ונעשה טעויות.

בואו נזכור שזה משחק, קצוב בזמן, במקום מוגדר מראש ובכללים מוכתבים ומוסכמים. בשלב מסוים המשחק מסתיים, ושם נשארים שני בני אדם. בלי המסיכות ובלי המשחקים.

אני תוהה לעצמי, כמה מאיתנו עוד זוכרים את זה.


ולמי שתוהה מדוע נפקד מקומו של המיילדום, אל חשש הוא אינו נפקד, אך שרשור זה מוקדש לשליטה נשית...

עמכם השליטה

בכבוד

בייבי
bianca​(מתחלפת)
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005

..

bianca​(מתחלפת) • 1 במרץ 2005
מילים כדורבנות....
בייבי את אישה אמיצה עם אמירה אמיצה icon_exclaim.gif
Tainted​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005
Tainted​(לא בעסק) • 1 במרץ 2005
אין לי אפילו תגובה לזה מלבד לומר

מילים כדורבנות.

מה שאנחנו מגדירות בחיבה מקקות (מלכה-קקה) מתרבות כמו פיטריות לאחר הגשם.
אני מפצירה בכל מי שקורא את מה שבייבי כתבה לקרוא שוב ולהפנים.

דברי חוכמה התינוקת כתבה פה.
חתולת הלילה
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005
חתולת הלילה • 1 במרץ 2005
יפה אמרת.

כל כך הרבה קליפות, כל כך מעט מהות.
וכל כך חבל על אנשים חדשים שנכנסים לממלכה הקסומה הזו וחושבים שזו תמצית הבידיאסאם.

אני מקווה שרבים יקראו ויסכימו.
השינוי, הרי, מתחיל בתוכנו.
T O M​(שולט)
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005
T O M​(שולט) • 1 במרץ 2005
בעבר הלא כל כך רחוק היו ערבי פאמדום והסאביות הסתכלו בקנאה גדולה והתלוננו למה אין גם מיילדום. גם להם מגיע להנות.
רקעו ברגליים, עשו פרצופים כועסים, התחננו, איימו בשביתה, עשו קולות משונים והבטיחו שיהיו ילדות טובות אם זה יקרה.
אבל מיילדום לא היה.


דברים השתנו. עכשיו יש אירועי מיילדום (מעולים ומושקעים ביותר יש לציין).
סאביות כרגיל עדיין מתלוננות icon_biggrin.gif .
("למה יש הפרשי זמן כל כך גדולים בין אירוע לאירוע? אנחנו רוצים עוד!")
סאביות ישארו סאביות. icon_biggrin.gif

אין כרגע ערב פאמדום כי לא נעשתה יוזמה מצד האנשים שרוצים בזה.
הרבה מוכנים לעזור ולהתנדב אך אחד שיעלה את ההפקה, יעשה סדר בדברים ויארגן את כולם עדיין אין.
צריך לפעול.

גבר או אישה יכולים לארגן זאת ואפילו כמה ביחד שיהיו אחראים על הכל.
זה באמת לא משנה המין או הנטייה הבדסמית.


אני מסכים עם דברייך על הניצול שקיים.
יש כאלה שמנצלות ויש כאלה שלא.
אדם עם אופי ידע להתעלם מהמנצלות באשר הן ולהתמקד באלה שמתיחסות אליו כאדם קודם כל ולא כמזומן.
כל אחד בוחר לעצמו את הדרך.
ממש גרוע​(אחר)
לפני 19 שנים • 1 במרץ 2005

דברים שצריכים להאמר

ממש גרוע​(אחר) • 1 במרץ 2005
אכן בייבי יש הרבה מקרים שאת צודקת בהם,
בלי לחדור אל הסיבות,

אך לשמחתנו יש הרבה דומיננטיות ממש נהדרות ואנושיות.