המלכה לירז(שולטת){כ} |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
יום ללא סלולרי
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
המלכה לירז(שולטת){כ} • 4 באפר׳ 2005
[web:3a9a2da72a]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3067785,00.html[/web:3a9a2da72a]
על החיובים המיותרים על התעריפים הגבוהים על כל הדרכים שבהן הם חולבים אותנו ועל מסעות הפרסום המעצבנים והבלתי נסבלים סוגרים להם את הברז, לפחות ליום אחד. |
|
אנה דוט קום |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
צרכנות טובה.
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
אנה דוט קום • 4 באפר׳ 2005
צריכה באמת להיות מודעות צרכנית, להבין שתאגידי העל מנסים לנתב אותנו למסלול של עדר צרכנים מטומטם כדי לנקב את כיסינו.
עלינו לפתח מודעות אישית ולעמוד על המשמר, כי הזאבים מתרבים והשמירה על העדר-עאיין. החרם הסימלי של יום אחד על שימוש במכשירים סלולריים הוא צעד בכיוון הנכון. אנה |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
זאלופון(שולט) • 4 באפר׳ 2005
החרם אכן מוצדק וראוי, אך לצערי ספק אם יעיל. התאגידים הגדולים לא טיפשים ולא נבהלים כל כך בקלות. הצרכן הישראלי לעומת זאת נוטה להיות טיפש ופחדן, ובעיקר אגואיסט (ברגעים אלה ממש אלפי תומכים בחרם מדברים כאוות נפשם בסלולרי מתוך האידאל של "אחרים יעשו").
אני מברך על החרם הסמלי, אבל הייתי רוצה לראות גם חרם לא סמלי במידה והחרם הסמלי לא יביא תוצאות, ואת זה כבר יהיה הרבה יותר קשה להוציא לפועל. |
|
absolute zero(נשלט) |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
absolute zero(נשלט) • 4 באפר׳ 2005
נשמע כמו עוד מיזם עתיר אידיאלים אבל חסר כל סיכוי.
לא ראיתי היום פחות אנשים מקשקשים בפלאפון, מכשיר מיותר לחלוטין, מבכל יום. יותר מזה, בחודש האחרון שמעתי על לפחות 3 "ימים ללא פלאפונים" אחרים. זה כ"כ לא רציני, אז אין סיבה לתת את הכתף למאמץ. חוץ מזה שהבעיה היא לא של חברות הסלולר, אלא, עם כל הכבוד, שלנו כצרכנים חסרי שליטה עצמית. הרי עד 1993 כולם הסתדרו נהדר בלי פלאפונים, ופתאום מכשיר שאמור לשמש אנשי עסקים להעברת מסרים קצרים הפך לכלי התקשורת הבלעדי. הכל באשמתנו, לא באשמת החברות המפעילות. זו לא באמת אשמתן שלכל ילד בן 5 יש מכשיר כזה, ולא באמת אשמתן שאותו ילד משחית 500 דקות בחודש במכשיר הזה. יש כ"כ הרבה מטומטמים בעם הזה, מה הפלא שקם מישהו שמתעשר מהטמטום שלהם? |
|
ממש גרוע(אחר) |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
ממש גרוע(אחר) • 4 באפר׳ 2005
שמעתי בחדשות שזה לא הכי עבד,
לדעתי צריך להיות סתם חרם כללי כל הזמן אם התעריפים שלכם גבוהים, אני רוצה לציין שלפחות באורנג' לא כ"כ ניפחו מחירים בניגוד לפלאפון למשל. |
|
Tame |
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
לפני 19 שנים •
4 באפר׳ 2005
Tame • 4 באפר׳ 2005
תראו זה לא שהם יגידו יום אחד "טוב נו, ניצחתם אנחנו מתקפלים"
רוב הסיכויים זה שהם יסתירו נתונים וינסו לגרום לדבר להיראות כאילו רק שני אנשים החרימו (כשבפועל אני יודע על הרבה שהחרימו ואצלי הוא היה בכלל מכובה) מה שכן אני מניח שאם נלך עם עצתו של אינטימי (ושל עוד רבים וטובים אחרים) ונקפיד על כל שיחה בזמן הקרוב שאם היא לא חשובה מספיק נוכל לחכות ולצלצל מהבית נתחיל לראות ירידה איטית במחירים. ואגב בתשובה לטענה שאנחנו צרכנים לא ממושמעים - לדעתי יש בזה משהו, אבל בוא לא נשכח שפרסום עובד ופרסומות שקשורות בפלאפונים (במיוחד כאלה שפונות לגילאים הצעירים) מפציצות אותנו מכל פינה... דווקא אנשי העסקים מקבלים סלולארי מהחברה והם האחרונים שצריכים לדאוג בקשר למחיר.. |
|