שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כתבה "נאורה" על סאדיזם-מאזוכיזם וזכויות הפרט...

נוריתE
לפני 18 שנים • 2 ביוני 2005
נוריתE • 2 ביוני 2005
חבר'ה
תרגיעו
בקטנה
מי שחושב כמו הצ'ו'צוקמולה שמה, יישאר בדעתו.
אנחנו יודעים את האמת.
אנחנו לא צריכים "להגן" על עצמנו ולא "להיצתדק" בפני אף אחד, בינכה לא יקשיבו.
חבל.
מקבי​(מתחלף)
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2005
מקבי​(מתחלף) • 3 ביוני 2005
מצטער, אבל למישהו שכותב "חרתו" במקום "חרטו" אין לי הרבה מה להגיד בכל מה שקשור לדיון אינטילגנטי, ושיילכו לחרתת במקום אחר. icon_smile.gif
בירדי
לפני 18 שנים • 3 ביוני 2005

שאלה

בירדי • 3 ביוני 2005
מה רע ב"חרתו"?

(עצה: בדוק במילון לפני שאתה עונה שוב)
שוטרת*
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005
שוטרת* • 4 ביוני 2005
ואני מאוד התרשמתי ממך דן קאפ. התגובות שלך שם יכולות ללמד את הילדה הזו דבר או שניים באיפוק עצמי. מה גם שהנינוחות שאתה מקרין והשלווה בה אתה עונה מראה כי אין לך שום רצון וצורך להצתדק אלא להסביר לה עד כמה היא טועה. זה שהיא בוחרת להגיב בהתלהטות רק משעשע אותי. כמעט מזכיר מצב של אילוף סאבית סוררת icon_lol.gif .
אגב , כמו שכתבתי לה שם , ההומופובים הגדולים ביותר ,הם אלו שמחניקים את התשוקה שלהם לגברים..
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005

הלוואי...

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 4 ביוני 2005
אם כי אני התרשמתי שההתלהמות לא באה ממקום של "בדסמ מודחק" אלא מראית עולם שבו יש קורבנות ומנוצלים - מול פושעים ומנצלים.

ובעיניה אין מי שיכולים באמת להעביר עוצמה מאדם אחד לשני בהסכמה הדדית ולהשתמש בה בצורה אחראית להנאה הדדית - אלו עבורה הם מי שחיים בהכחשה לניצול שבו הם חיים.

עצוב...

ודי אירוני שכל זה מסתיים מעל שרשור שכותרתו "הפיקציה של הקוהרנטיות ההטרוסקסואלית".

icon_twisted.gif
פייה{O}
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005
פייה{O} • 4 ביוני 2005
דן קאפ - גם אני התרשמתי מהתגובות הסבלניות שלך נוכח העמדות החשוכות, צדקניות, פטרנליסטיות ואטומות שלה, אבל אני לא חושבת שהיא באמת ראויה לתגובות הללו.
כפי שלא הייתי טורחת לנסות לשכנע אנטישמי שיהודים זה בסדר גמור, כך אני לא מוצאת צורך לנסות לשכנע אותה שיש אנשים שהם מספיק בוגרים, נבונים ושפויים ויש להם דחפים מיניים שונים משלה.
היא חושבת שאני קורבן עלוב וחלש ומטילה ספק בבריאותי הנפשית, ואני חושבת שהיא פלצנית יומרנית אטומה ומודחקת. יופי.

בברכת שלום על אוזבקיסטאן.

fishy.gif
תאיר​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005
תאיר​(נשלטת) • 4 ביוני 2005
כשמגיבים בפורום באינטרנט, בכל פורום, התגובה לא מיועדת רק לזה שאליו מגיבים. יכול להיות שאותה אחת נהנת להתפלש בקיצוניותה, שהיא חשה צורך לכפור בכל מבנה כח בחברה בלי לבדוק מאין הוא בא. אבל יש בפורום עוד אחרים, שכן יכוליםלהיות מושפעים פחות או יותר מהדיון, שכן פתוחים לשמוע את שני הצדדים, אפילו אם זה לא מתבטא בתגובה מיידית של "נגאלתי! אני רואה את האור! " בנוסח אסיפות המטיפים הדתיים.
בירדי
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005

Re: הלוואי...

בירדי • 4 ביוני 2005
Dan_Kap כתב/ה:


ובעיניה אין מי שיכולים באמת להעביר עוצמה מאדם אחד לשני בהסכמה הדדית ולהשתמש בה בצורה אחראית להנאה הדדית - אלו עבורה הם מי שחיים בהכחשה לניצול שבו הם חיים.

icon_twisted.gif


אני דווקא חושב שהיא מודעת לאפשרות שמדובר בהסכמה הדדית. אבל היא גם מסתכלת על הדברים לעומק, אפילו שהיא עושה את זה ברשלנות ואולי כמעט בלי לשים לב, בעוד שדווקא נקודת המבט שלך היא קצת שטחית.

יש הרבה מקרים שבהם ההסכמה היא רק פיתרון חוקי לנצל אדם חלש. שאלה חשובה היא עד כמה האדם הוא חופשי לסרב. ההסכמה נותנת לבדס"מ כשרות חוקית, היא לא פותרת אותו מכל השאלות המוסריות. בהסכמה, בהסכמה, כל הזמן אתם אומרים בהסכמה. הסכמה היא חבל דק מאד להלך עליו דאנקאפ. נערה שחותכת את עצמה, תגיע לבגרות ותסכים שיחתכו אותה. אדם שאוהב לחתוך נערות ייפגש איתה והנה מאזוכיזם וסאדיזם וכאב וסיפוק וצער עמוק שנשכח בפינות אפלות נפגשים לאורגיה של הסכמה.

זהו?
אי אפשר לשאול יותר שאלות של מוסר? זה הרי בהסכמה.
כל מי שמעז לשאול הוא סוג של אנטישמי, כמו שמישהי מבריקה במיוחד כתבה כאן? חשוך?

זו כמובן, רק דוגמא. רק במעט מקרים, להערכתי, ההסכמה היא מוחלטת.
מעט מדי מכדי להתבסס על ה"הסכמה" כיסוד המוסרי של הבדס"מ.

היי זאלופון (מה המצב?) אולי הם צדקו אז בימי הביניים, אולי אוננות כן מעוורת.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 4 ביוני 2005

קצת קריאה לא תזיק

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 4 ביוני 2005
כה אמר ביל:
ציטוט:
הסכמה היא חבל דק מאד להלך עליו דאנקאפ. נערה שחותכת את עצמה, תגיע לבגרות ותסכים שיחתכו אותה. אדם שאוהב לחתוך נערות ייפגש איתה והנה מאזוכיזם וסאדיזם וכאב וסיפוק וצער עמוק שנשכח בפינות אפלות נפגשים לאורגיה של הסכמה.


כמה קל לבחור בקצוות ובדיאלקטיקה.

א. אם הנערה הגיעה לבגרות, אזי היא איננה נערה, ולכן האיש מהדוגמה שלך איננו אדם שאוהב לחתוך נערות, אלא אדם שאוהב לחתוך נשים.

ב. האם אתה טוען שהתוצאה היחידה של מפגש שכזה הוא צער עמוק?
האם כל אדם שחותכים אותו חש צער עמוק, או שמא ישנם גם אנשים שפעולות שכאלו גורמות להם הנאה,,תחושה של מימוש עצמי, של עצמה, ואלי לפעמים של סגירת מעגל והתמודדות עם טראומות ודפוסים ישנים?

ג. ומה לגבי אנשים שנהנים מחיתוך, אבל לא עברו טראומה ואין בעברם רקע של חיתוך עצמי?
סה"כ הרי די קשה להסתיר עבר של פציעה עצמית - הצלקות נמצאות שם, גם אם הן במקומות שרחקיים מהעין כשלבושים...
הרי לפי גישתך, עם ביטול הגישה של המאות הקודמות שלפיהן "חוסך שבטו שונא בנו היה צריך להיעלם מהעולם גם כל הענף הדסמי של "ענישה גופנית"...


בהנחה שהשותפ/ה הוא אדם המאמין ומכבד SSC, האם לדעתך אין גם מתפקידם של השותפים לבדוק ולוודא שאכן נשמר הביטחון הפיזי והנפשי של מי שמסכימים לפעילות מסוימת עימם?

משום מה נשמע לי שאתה חי באותו עולם מושגים של צינקוומילה - שבו כוח מתנהל בכלכלה של מחסור - או שיש לך או שאתה גוזל אותו מאחרים.

בעולם שבו אני חי, אני מקבל את הכוח שלי מההסכמה של השותפה שלי, תמורת האחריות שלי לשלומה.

ואין זה אומר שהיא תניח לי (או לכל אדם אחר) לנצל אותה...