ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חשוב !

זיקית זיקית
לפני 21 שנים • 23 ביוני 2005

חשוב !

זיקית • 23 ביוני 2005
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102915,00.html

[B]בואו למצעד ולהפגין נגד האטימות והגזענות של עיריית ירושלים ![/B]
lain lain
לפני 21 שנים • 23 ביוני 2005
lain • 23 ביוני 2005
אני אהיה שם


ללכת למצעד בת"א זה ססגוני ונחמד אבל אין כאן מחאה אמיתית
אני בוחרת ללכת להיכן שהכי צריכים אותי - לירושלים
שם אנו מקבלים יחס משפיל ושם אנו באמת צריכים להפגין
על אפו ועל חמתו של לופליאנסקי.

קהילת ההומוסקסואלים שוכחת כי המצעד לא נועד על מנת להפגין את המיניות שלנו אלא על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לנו מפאת היותנו בני ובנות אדם
להלחם על הזכות להתחתן עם בנות מיני
או על הזכות לקבל הטבות ברכישת דירה לזוג הומוסקסואלי
ועוד...

חשוב שתגיעו.
toy-dyke toy-dyke
לפני 21 שנים • 23 ביוני 2005
toy-dyke • 23 ביוני 2005
אני שם.