|
|
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
חשוב !
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
זיקית • 23 ביוני 2005
[B]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102915,00.html
בואו למצעד ולהפגין נגד האטימות והגזענות של עיריית ירושלים ![/B] |
|
|
|
|
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
אני אבוא
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
kael • 23 ביוני 2005
רק אם את מבטיחה לתת לי את הדגל!
אוהב אותך }}{{ |
|
|
|
|
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
סכיזופרניה של הילדות(נשלטת) • 23 ביוני 2005
קייל אתה בא בכל מקרה!
לי יש דגל מהמצעד בתל אביב... נתראה. |
|
|
|
|
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
כן סכיזו
לפני 21 שנים •
23 ביוני 2005
kael • 23 ביוני 2005
אני אבוא, יש לי הרגשה שאת תעקמי לי את היד אם לא אבוא (:
|
|
|
|
|
לפני 21 שנים •
24 ביוני 2005
Re: כן סכיזו
לפני 21 שנים •
24 ביוני 2005
סכיזופרניה של הילדות(נשלטת) • 24 ביוני 2005
► kael כתב/ה: אני אבוא, יש לי הרגשה שאת תעקמי לי את היד אם לא אבוא (: אני מסוגלת לעשות דברים הרבה יותר גרועים אם לא תבוא |
|
|

