זוג נשלטים
נשלטת

איזור
מרכז
מצב משפחתי
נשואה
מי אני
התמונה להמחשה בלבד. אלו לא אנחנו בתמונה. זוג נשלטים, כלבלבים, בתחילת/אמצע שנות ה 40 מאזור המרכז. נשואים לאחרים, מאוד נאים, מאוד מנוסים בתחום השליטה, כאב, השפלות ושירות.
הנשלט הוא מעסה, עבד משרת,אוהב השפלות, סטירות, יריקות, הצלפות,  פוט פטיש, לענג אוראלית, מקלחות זהב ועם סף כאב גבוה.
הנשלטת, שפחה, אוהבת להרגיש זונה, זונה אנאלית,אוהבת השפלות, מקלחות זהב ולהיות שפחת מין.
איך אנחנו נראים?
היא- בהירה בלונדה, 1.60, גוף ממוצע חזה בינוני
הוא- שחום כהה, 1.83, מבנה גוף אתלטי, כתפיים רחבות
נשמח להכיר זוג שולטים שולט ושולטת , רצוי עם ניסיון ושיודעים לכבד גבולות למפגשי שליטה.
השקפות על עולם השליטה
פה בשביל חוויות, התנסויות ולהכיר אנשים מעניינים נשמח תמיד להכיר גם מעבר לבדסמ להכרות של בילויים משותפים.
  לא צריך לקחת הכל ברצינות.
גבולות
שנינו סטרייטים. מעוניינים בזוגות שולטים בלבד.
אין מגע בין הנשלט לשולט  ואין מגע בין הנשלטת לשולטת. לא קוקהולדים. גבולות הנשלטת: ללא ביזאר, מדיקל, פיסטינג, נשים, סימנים וכל נזק. שולטים מעל גיל 45 גבולות הנשלט: ביזאר כבד, מדיקל, פיסטינג, גברים ונזקים בלתי הפיכים. חשוב לנו שהפגישה הראשונה עם זוגות תהיה במקום נייטרלי כמו בית קפה/פאב, פגישה פנים מול פנים בשביל הכרות ראשונה. שתהיה פגישה ויניליות בשביל הכרות עם הצד השני. אנחנו חושבים שזה חשוב לבדוק התאמה וחיבור אישי לפני שרצים לעשות סשן.
חדשות
אם פניתם אלינו ואתם רציניים תציגו את עצמכם בצורה טובה. אל תתקמצנו במידע על עצמכם, הניסיון שלכם בעולם הבדסמ וכן, גם לשלוח תמונה לפני שביקשתם מאיתנו.
נתקלנו פה בלא מעט פניות בה הפונה שאל שאלות, ביקש לדעת מי אנחנו ומה אנחנו וכמובן לחץ לקבל תמונות. אבל מהצד שלו לא נידב מידע (חוץ מהבטחות שהוא והבת זוג שלו נראים 'פצצה'), וכמובן התחמק מלשלוח תמונות. אם אתם/אתה/את פונים אלינו מבקשים ולוחצים לקבל תמונות שלנו תציגו את עצמכם לפני כן, וכן, תשלחו תמונה, גם ללא פנים, לפני שאתם דורשים מאתנו  תמונות כתנאי בשביל 'להתקדם'. אם מישהו לא מרגיש בנוח עם זה אחרי הכרות אונליין אין סיבה שהצד השני ירגיש בנוח.
אנא פנו אלינו כזוג אמיתי ומגובש. קורה לנו לא מעט ששולטים פונים אלינו בהתלהבות וכותבים שהם והבת זוג שלהם שהיא שולטת מנוסה/נשלטת (אבל יודעת לשלוט על אחרים)/מתחלפת מאוד רוצים להיפגש איתנו. תהיו סגורים קודם עם בת הזוג אם זה בכלל רלוונטי בשבילה. אל תדברו בשמה, תבטיחו הבטחות ובסוף מסתבר שהיא בכלל לא בעניין/ראתה תמונות שלנו ולא מתאים לה/החליטה שלא מתאים לה כי עכשיו היא רוצה להשקיע בזוגיות שלכם/היא נורא קנאית או כל סיבה אחרת (וכבר שמענו המון סיפורים יצירתיים). 
בעקבות כמה מקרים מאוד לא נעימים שקרו לנו באינטרקציה עם "שולטים" שפנו אלינו, השיחות הראשונות יהיו עם בן הזוג ואחכ שיחה משותפת של 2 הזוגות. פונים אלינו שולטים שמשקרים שיש להם בת זוג ושכל מטרתם היא להגיע לנשלטת. היה בחור אחד שגם הצליח להיפגש רק איתה אחרי שהפעיל עלינו מניפולציות מתוחכמות ושקרים. לא תאמינו באילו "תופעות" נתקלנו פה ולמה אנשים מסוגלים... בבקשה מכם, תהיו ישרים וכנים.
אל תטעו, אנחנו זוג חיובי, שמח, שמאמין בבני אדם ושמח להכיר אנשים חדשים, אבל המציאות פה כופה עלינו להתנהג בחשדנות כלפי כל מי שפונה אלינו.
משתדלים להיות זמינים פה באתר כמה שיותר אבל עסוקים גם בחיי היום יום. לא תמיד עונים מיד לכל הודעה . סבלנות.
תאריך עדכון
13 בפבר׳ 2020
תאריך הצטרפות
12 באוג׳ 2017
  שלחי הודעה