dexo
נשלט

מודעה
נשלט חדש בתחום מחפש שולטת
נשלט חדש בתחום מחפש שולטת. רוצה לחקור יחד איתך את עולם ה-BDSM תוך כיבוד גבולות, צמיחה והתפתחות אישית עבור שנינו. מתחבר לכאב, חוסר אונים, השפלה והערצה. מעבר לזה, רוצה לתת לך את המושכות, להוביל ולגלות דברים חדשים.
מודעה
מחפש פרטנרית למטרת יציאה למסיבות
אהלן, חדש בעולם השליטה. אשמח להכיר משהי שמעוניינת לצאת ביחד למסיבות של הסצינה. כיף איתי במסיבות, מבטיח :)
גיל
36
מצב משפחתי
רווק
מי אני
שלום לכולן/ם
נשלט על קו חיפה תל אביב. בערך שנה בתחום אבל מאז שאני זוכר את עצמי עם משיכה חזקה מאוד לעולם ה-BDSM שבמסגרתה יצא לי להתנסות בלא מעט סשנים. מתחבר לכאב, הערצה, סגידה. מחפש משהי שאוהבת לשלוט ויחד איתה לחקור את עולם השליטה תוך כיבוד כללי SSC. רוצה להתמסר לגמרי, לסמוך עלייך בעיניים עצומות ולתת לך את המושכות. מעבר לזה מאוד חשוב לי שיהיה חיבור אישי. כזה שמעבר לסשן יאפשר לנו לנהל שיחות אינטלקטואליות, להיפתח אחד בפני השניה ולשמוע איך עבר היום, לצחוק ביחד להתייעץ אחד בשני. בקיצור, שיהיה קשר חברי ומכיל של ידידות ולא רק של "סשן וסיימנו". אני חושב שזה הבסיס והחלק החשוב ביותר בכל מערכת יחסים כלשהי. בעיקר בתחום ה-BDSM.
אם התחברת, מוזמנת לשלוח הודעה.
השקפות על עולם השליטה
אני אצטט משפט שראיתי באחד הפרופילים ומאוד התחברתי אליו: "כל עוד זה מתאים לשני הצדדים ולא פוגע באף אחד אחר, זה לגיטימי. זה שאנשים אחרים רואים את זה כמשהו פסול, זה לא מעניין ולא רלוונטי". ובנימה יותר אישית. מעבר לריגוש וההתעוררות החושית העזה,  הייתי משווה את עולם השליטה לסרט Fight Club. הרגשה של שחרור טוטאלי, העולם שבחוץ והדעה של אחרים לא מעניינים. באותו רגע שני הצדדים מתמסרים אחד לשני ויכולים לבטא את כל היצרים שהחיים עצמם מאלצים אותנו להסתיר. ובסוף, הרגשה של שלווה ורגיעה.
גבולות
עדיין חוקר אבל שולל על הסף צואה ושתן.
תאריך עדכון
15 בדצמ׳ 2022
תאריך הצטרפות
11 בנוב׳ 2017
  שלחי הודעה