mipster
טרנסית נשלטת

מודעה
התנסות ראשונה
מחפשת מישהי, שאוכל להתנסות איתה כנחדרת. אני רוצה לתנסות כנחדרת עם זיין מתפרד. מסכרן אותי להתנסות. אני נימשכרת לנשיות, אז לא מצאתי מישהו גברי שאני נימשכתי. אשמח אם נוכל לדבר, ולראות אם יש כימיה טובה קודם.
איזור
השרון והסביבה
גיל
26
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
נשלט מתחיל. חסר דת, זה לא אומר שאני אטאיסט!  לגבי התמונת פרופיל, מאמת וחובה וחשבתי להשאיר. סטודנט באוניברסיטת תל אביב, לומד פיזיקה. פיזיקה יש לה חלק חשוב בחיי, במיוחד שאני רוצה להתעסק בנושא שיביא לפיתוח של מכוניות מרחפות(אני מדבר על תופעה שמופיעה בלינק שלמטה). אני בחור ביישן, עם זאת נאמן וצייתן.   אני מאמין שאדם אינו באמת יכול להעיד על עצמו לטוב או לרע, לכן ביקשתי מחבר שיתאר אותי: * "____(שמי) הוא מחושב רציונלי והגיוני. הוא יפעל לפי ההגיון, ולמרות זאת ניתן לסמוך עליו שיפעל בצורה שנוגדת את ההגיון או הרצונות שלו למען החברים שלו" * "ממ, אוהב להתווכח, מנומס, נחמד, חובב מדע ויפן ואנימות" אילו ציטוטים שלקחתי מחברים שלי שביקשתי שיתארו אותי. הדבר שאני מחפש, נכון למתי שאני כותב את זה, זה למצוא מישהי שאני יכול לאהוב להיות איתה גם בזמן ה-BDSM, וגם מחוץ לזה. מבחוץ אני חנון תמים, אבל מבפנים אני אוהב לקבל בתחת מנשים. אזהרה: יש לי פחד מגוסטינג, אז יכול להיות שאספים בהודעות מבלי כוונה להציק. Mip - המילה אהובה העלי, והיא חסרת משמעות!
השקפות על עולם השליטה
בנתיים אני מתחבר לקבל אנלי, להיות מנוייש וחגורת צניעות. יש לי פטנטזיה שמישהי תנייש אותי, ותחדור אלי בזמן שאני בחגורת צניעות. אני לא מחפש משהו חד פעמי, אלא משהו משתמשך עם שולטת אחת.
גבולות
מדיקל דם צואה CBT CEI- Cum Eating Instruction cum play cuckold with another men ביזאר blackmail פצעים לא הפיכים וכדומה אש מיונז פרופיל ריק וירטואלי לפני שמכירים במציאות עם כל הגבולו האילו, אני מוכן גם למתוח בקשר הנכון. אני לא רוצה מלכה בתשלום או משהו דומה לזה, אבל מתנות זה הגיוני לתת.
חדשות
זמו זה מוצר יקר כתוונתי לכתוב זמן, אבל לא רוצה לשנות כבר 🐶 אני בתהליך עם קהלת כדי להגיע למצב שבוא אני נשית בכל מקום וזמן שאפשר. הבהרה: קרוסדרסרית מתחילה בכיוון להיות קרוסית בכל מקום שאפשר
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
9 בנוב׳ 2023
תאריך הצטרפות
20 בנוב׳ 2017
בלוגים נעקבים
  שלחי הודעה