Yaara-g​{עכבר}
אחרת

גיל
38
מי אני
אני רוצה להתאהב, ולהרגיש בעוצמה את ההיי של זה, ואת האימה ואת הכל. לא להתגונן מזה כל כך. ולהתרסק, ולבכות, ופרפרים בבטן. להתאהב מתוך חופש, ולא מתוך תלות, לא מתוך הזדקקות, לא מתוך פחד, ולא מתוך ניסיון להשיג משהו. פשוט להתאהב, בגבר, באישה, בהרבה אנשים. עם משיכה מינית, ובלי משיכה מינית. לפתוח, להיפתח, לא לפחד מדחייה.

אני לא רוצה להשתמש באנשים. אני לא רוצה שישתמשו בי. אני רוצה לפגוש את המכלול של כל אדם שאני שוכבת איתו. סקס עם מכשירים במקום עם אנשים זה משעמם כבר. זה היה נחמד, למדתי הרבה על עצמי ועל בדסמ ועל כל מיני פרקטיקות ודינמיקות. זה כבר לא מספיק. זה לא מספיק עמוק.

אני רוצה להפסיק להכניס דינמיקות של שקר לתוך החיים שלי. להיפרד מכל הנשואים, הבוגדים והשקרנים. באמת, זה כבר מצחיק. הבנתי, יש גברים שקרנים. אפשר להפסיק להוכיח לעצמי את זה שוב ושוב. זה עוזר לי לשים גבולות, ששומרים עלי מלהיות אול אין. זה לשקר לעצמי. ולהשתמש בהם. 

אני רוצה גבר שלא יצטרך "להיות שלי" או ש"אהיה שלו", כדי להסכים להרגיש אהבה. שלא יצטרך את התבנית של "זוגיות" כדי להצליח להיפתח ולאהוב. שיהיה חזק מספיק כדי להיות איתי מתוך חופש. אני רוצה גברים שיכולים לראות אותי, ולהיחשף בפני, ולהיות מחויבים ואחראים לנפשי, ולדרוש ממני להיות מחויבת ואחראית לנפשם. ושלא יברחו, ולא יבהלו, ולא ישפטו ולא ישקרו, ולא יהיו רכושניים.

אני רוצה לא לפחד מזה שאני "לא נורמלית" בדברים שאני רוצה, שזה לא אומר שלעולם לא תהיה לי אהבה, שזה לא אומר שאני לא יודעת מה אני רוצה. רק שקשה לאנשים אחרים להבין את זה.

אני רוצה להצליח להיות חשופה מול גבר. לא לשקר. לא לשחק תפקיד. לא להקטין את עצמי או את הרגשות שלי, לשחרר את האסטרטגיה והטקטיקה ופשוט להיחשף. לא לפחד לשלוח את ההודעה. מי שנבהל מהמשיכה שלי אליו, אין שום סיבה שאכניס אותו לחיים שלי.
חדשות
לא מחפשת כרגע להכיר אף אחד (:
תאריך עדכון
19 באוק׳ 2020
תאריך הצטרפות
21 בנוב׳ 2017
  שלחי הודעה