littIe princess

מודעה
אהבת חיי
אני פה בכדי למצוא את mr right זה שיתאים לי ואני אתאים לו. מחפשת לפני הכל את החבר הכי טוב שלי זה שאוכל לספר לו את כל אשר על ליבי וכך גם הוא. שמצד אחד יהיה דומיננטי איפה שצריך ומצד שני יהיה ג'נטלמן ורומנטיקן. שיחד נחייך כמה שיותר. שנמצא בעולם הbdsm ממקום טהור, טוב וסקרן ולא ממקום אלים. *אשמח שתקראו את הפרופיל שלי. בהצלחה לכולנו בכל אשר אנחנו מחפשים❤️
מין / מגדר
אישה
גיל
37
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
זאת אני בתמונה אין לי מה להסתיר ואני לא מתביישת בזה שהעולם הזה הוא חלק מחיי וכל מי שקרוב אלי כולל משפחתי יודעים זאת ואני גאה להיות אני!

כמה דברים חשובים עלי אני אוהבת ריגושים לא רק מבחינה מינית. אוהבת לטייל במקומות מיוחדים, לנסות מאכלים חדשים (אוכלת הכל), לצבור הרפתקאות אשר ללא ספק דואגות לרמת אדרנלין משובחת. 


למה אני כאן:

אני מעוניינת למצוא את: Mr right for me ☺️
האחד שיבין שהשליטה בי מגיעה מהרצון שלי להתמסר אליו ולעשות כל שביכולתי לדאוג לאושרו, אותו אחד שיחד נוכל לבנות את חיינו.
חשוב לי שיהיה בעל חלומות ולא יפחד ללכת לאיבוד תוך כדי השגתם. כי בכדי להיות מאושרים עלינו להתפתח ולגדול יחדיו כל יום מחדש, לממש את הפוטנציאל שלנו ולמצוא את משמעות חיינו.


זוגיות יחד עם עולם ה bdsm:

את סגנון החיים הזה אני רוצה לשלב בעיקר במיטה ובתוך כותלי הבית אני לא מעוניינת לחיות את עולם השליטה 24/7 ... בייחוד לא ליד אנשים. 

אני נסיכה וככה אני מצפה שיתייחסו אליי שיתנו לי פרח, ינשקו אותי, יפרגנו לי, ילכו איתי יד ביד וכל דבר רומנטי אשר עולה בדמיונכם.

ובכל זאת אני גם brat אז רצוי מישהו שנהנה מהעובדה הקטנה הזאת ;) 

אני מעוניינת בגבר שבאמת מעוניין במשהו אמיתי ומבין את המהות של העולם הזה ולא נשלט רק על פי יצריו.


נקודות בונוס:

- למי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ונהנה ללכת לפסטיבלים כמו tml, amf, edc, ultra, burningman ועוד...

-לכאלו שנהנים לרוץ, לשחות או לרכב על אופניים כך נוכל להתאמן יחדיו (אני מתאמנת לטריאתלון).

-לאנשים אופטימיים, חייכניים שיודעים מה הם רוצים מעצמם, מהעולם ומבת הזוג שלהם. 

נקודה להבהרה:
אני baby girl/sub, מה שאומר ש baby girl זה לא little אני לא מעוניינת להתנהג כמו ילדה קטנה, אני לא לובשת חיתולים או מוצץ אני לא litlle ולא מבצעת משחקי תפקידים של אבא/ילדה מי שלא מבין את ההבדל בין השניים יותר ממוזמן לחפש בגוגל באנגלית :)
I enjoy feeling like daddy's little princess


אין לי שום עניין בהודעות מכאלו שרק מעוניינים לשכב איתי בבקשה אל תטרחו לשלוח לי הודעות מלכתחילה חבל לבזבז לשנינו את הזמן.

נ.ב. במידה והחלטת לשלוח הודעה אשמח שתצרף תמונה כי משיכה בייחוד בעולם הזה היא חלק בלתי נפרד מהעניין שיהיה לכולנו מלא בהצלחה❤️
השקפות על עולם השליטה
אני מאמינה שגבר (dom, daddy) מבין שבסופו של דבר השליטה היא מתנה מהאישה. ההבנה שהיא לא לצורך ניצול אלא לצורך סיפוק שניהם והדאגה שצריכה לבוא לידי ביטוי מצד שניהם זה מה שהופך את זה לנכון ולכך שהאישה באמת תרצה להתמסר עד הסוף.

לא אישה לא הופכת להיות שלך ברגע ששלחת לה הודעה ולא אפילו אחרי הפעם הראשונה שנפגשתם היא הופכת להיות שלך כשאתה הופך להיות שלה. אלו יחסים המושתתים על אמון ולוקח לא מעט  זמן והשקעה לבנות אותם.
גבולות
בלי סימנים קבועים, מחטים, דם מקלחות זהב וכל המתקשר לנאמר. בלי החפצה, טיולים ברצועה אכילה מהרצפה כלובים וכל דבר קיצוני אחר.

לא מעוניינת בנשים ולא בגברים נשואים או שנמצאים בזוגיות כלשהי. כנראה שצריך להדגיש: אם אתה נשוי אל תשלח לי הודעות!!!
חדשות
live every moment like its your last one

משפט לחיים שאמר מהטמה גנדי: 
"if you wanna change be the change" 😍
תאריך עדכון
21 בינו׳ 2024
תאריך הצטרפות
16 באפר׳ 2018
  שלחי הודעה