ג'ק בלאק
נשלט

גיל
30
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בן 26 חי על קו נתניה/בית-שמש, 1.84 חטוב גוון עור משהו בין בהיר לשחום..
נשלט! בעולם ה-BDSM מגיל תיכון, שאז הייתי יותר סקרן ומחפש את ההנאות המיניות שלי, ככל שחלף הזמן הבנתי שזה הרבה יותר מעוד תבלין לחיי מין ואני ממש רוצה את זה כדרך חיים!

לאחר שהשתחררתי מהצבא התחלתי להתנסות, תחילה דרך מלכות בתשלום (לא מומלץ), שבה הייתי אומר למה אני מתחבר ואז היא הייתה מתאימה את עצמה למה שביקשתי ושילמתי וההבנה שהיא בסופו של דבר איך שהוא אמורה לרצות אותי זה turn off רציני..

כמובן שבין לבין הייתי במערכות יחסים וניליות, לאט לאט נסתי להכניס את בת זוגתי לעולם הזה, אך זה לא תמיד התקבל בברכה וגם שכן זרמו זה עדיין לא היה טבעי והרגיש סוג של אילוץ.

היום אני עדיין במגמת שיפור, כשהספקתי לצאת עם מספר שולטות ולנהל מערכת יחסים בדסמ"ית אבל גם שם יש דברים שמתחברים אליהם יותר ופחות ועדיין לא נמצאה השולטת המושלמת

אז אני כאן על מנת להמשיך להכיר את רזי העולם הזה ובתקווה שאכיר גם את השולטת האולטימטיבית שלי ואגיע למנוחה והנחלה שלי, בלי שום קשר אני מרגיש שבא לי הרבה יותר להיות שייך לקהילה הזאת, ללמוד דברים, להכיר אנשים, לצאת למסיבות/אירועים משותפים ובעיקר להגשים את עצמי..
השקפות על עולם השליטה
נשלט לנשים בלבד!
חשוב לי לציין שביום יום שלי אני אדם אחר לגמרי וממש קשה לי להאמין שניתן לזהות שאני בכלל נשלט.
מתחבר מאוד לשליטה מנטלית, שהשולטת נכנסת לי לראש ויודעת לשחק בי כאהבת נפשה עם חיוך ממזרי על שפתיה.

אוהב שמחפצים אותי הופכים אותי לכלבלב קטן או הדום/ שטיח לרגלייך לתת לי תחושה שאני אפס ונבראתי לעולם הזה רק בשביל לשרת אותך..


מכור לפוט פטיש! זהו למעשה האקט שגרם לי לחקור על העולם ה-BDSM
התחיל עוד מגילאים נורא צעירים שבם הייתי מנסה לחפש הזדמנות להתקרב לכפות רגליה של הגננת או הדודה השווה שתמיד כאבו לה הרגליים ואני תמיד הייתי שם בשביל מסאג'..


מזוכיסט אבל עד סף מסוים, נהנה מכאב אבל לא שהוא נורא מוגזם.. יותר מתחבר לרעיון שאני מסור וכנוע לך אבל לא אתנגד גם לאיזו סטירה אם אינך תהיי מרוצה ממני.
גבולות
פה בגדול לבדוק את הגבולות של עצמי, אבל כאב מוגזם/חשמל אלו דברים שהם מחוץ לתחום מבחינתי..
חדשות
בקרוב הבלוג שלי, שווה לחכות!
תאריך עדכון
29 ביולי 2020
תאריך הצטרפות
22 באפר׳ 2018
  שלחי הודעה