דוריאן גריי
שולט

גיל
45
מצב משפחתי
רווק
מי אני

... בכל זאת, מי אתה?
- אני הוא חלק מאותה עצמה,
שלעולם רוצה ברע
ולעולם עושה רק טוב.

השקפות על עולם השליטה

"השפעה טובה אינה קיימת בנמצא, מר גריי. כל השפעה הנה בלתי מוסרית - בלתי מוסרית מנקודת השקפה מדעית."
"מדוע?"
"כי להשפיע על אדם פירושו לתת לו את נשמתך. הוא אינו חושב את מחשבותיו הטבעיות שלו, או נשרף בהתלהבותו הטבעית. צדקתו אינה מציאותית לגביו. חטאיו אם קיימים כאלה, שאולים. הוא הופך להד נגינתו של אחר, לשחקן המשחק תפקיד שלא נכתב למענו. מטרת החיים היא פיתוח האישיות העצמית. להגשים בשלמות את טבעך המקורי - זוהי המטרה שלשמה אנחנו כאן. בימינו יראים האנשים מעצמם. הם שכחו את החובה העליונה מכל, החובה שאדם חב לעצמו. הם, כמובן צדקנים. הם מאכילים את הרעבים, ומלבישים את הקבצנים. אבל נשמתם רעבה ועירומה. האומץ נעלם מגזענו. ואולי מעולם לא היה בנו. אימת החברה, שהיא הבסיס למוסר, אימת האלוהים, שהיא הסוד של הדת - אלה  הם שני הדברים המושלים בנו. ואולם אני מאמין שאם אדם אחד היה חי את חייו במלואם ובשלמותם, היה מגשים את כל רגשותיו, מבטא את כל מחשבותיו, ממחיש את כל חלומותיו - אני מאמין שהעולם היה זוכה בפעימת-גיל רעננה כזאת שהיינו שוכחים את כל פגעי ימי הביניים והיינו שבים לאידיאל היווני - אולי למשהו נאה ועשיר יותר מהאידיאל היווני. אבל האיש האמיץ ביותר מבינינו פוחד מעצמו. השחתת הגוף של הפראים שרדה באופן טרגי בהתכחשות העצמית המעכירה את חיינו. אנחנו נענשים על סירובינו. כל דחף שאנחנו מתאמצים לדכא רובץ במוחנו ומרעיל אותנו. הגוף חוטא פעם אחת וגומר בזאת, כי הפעולה היא צורה של היטהרות. דבר לא נשאר מלבד זיכרון של הנאה ומותרות החרטה. הדרך היחידה להיפטר מהפיתוי היא להכנע לו. אם תתנגד, תחלה נשמתך מרוב געגועים לדבר שאסרה על עצמה, בתאווה לדבר שחוקיה המפלצתיים הפכו למפלצתי ובלתי חוקי. נאמר שהמאורעות הגדולים בעולם מתקיימים במוח. במוח ושם בלבד, מתקיימים גם החטאים הגדולים ביותר בעולם. אתה מר גריי, אתה עצמך, בנעוריך אדומי-הוורד ובילדותך לבנת-הוורד, אתה חשת תשוקות שהפחידו אותך, מחשבות שמילאו אותך אימה, חלומות בהקיץ וחלומות בשנתך שזכרונם הכתים את לחייך בבושה - "
"די!" נרעד דוריאן גריי, "די! אתה מבלבל אותי. איני יודע מה לומר. ישנה תשובה לדבריך, אבל איני יודע מהי, אל תדבר. הנח לי לחשוב. או טוב יותר, הנח לי לא לחשוב."

גבולות
למראהו הייתה משותקת מאימה כל כך, עד שהיה לו זמן רב להניח את ידיו סביב צווארה. היא לא ניסתה לזעוק, לא נעה, לא עשתה שום תנועה לגונן על עצמה. ואילו הוא הביט אליה, לא ראה את פניה העדינים המנומשים, את הפה האדום, את העיניים הגדולות, הירוקות והמאירות ועיניו היו עצומות בחוזקה כשחנק אותה למוות. שכן לא נתן את דעתו אלא על דבר אחד, שלא לאבד אף שמץ מניחוחה.
חדשות

Hi Barbie
Hi Ken
Do you wanna go for a ride?
Sure Ken
Jump In...

I´m a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it´s fantastic.
you can brush my hair, undress me everywhere.
Imagination, that is your creation

Come on Barbie, let´s go party

I´m a blond bimbo girl, in a fantasy world,
Dress me up, make it tight, I´m your darling.

You are my doll, rock´n´roll, feel the glamouring thing,
kiss me here, touch me there, hanky panky.

You can touch, you can play, if you say "I´m always yours"

Make me walk, make me talk, do whatever you please,
I can act like a star, I can beg on my knees.

Come jump in, be my friend, let us do it again,
hit the town, fool around, let´s go party

You can touch, you can play, if you say: "I´m always yours"

Come on Barbie, let´s go party!

Oh, I´m having so much fun!
Well Barbie, we just getting started.
Oh, I love you Ken
תאריך עדכון
27 בפבר׳ 2005
תאריך הצטרפות
12 בפבר׳ 2005
  שלחי הודעה