Orion Black

מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
חדש פה ואבל לא חדש בתחום...תצטרכי ללמוד להכיר אותי לא מעל דף הפרופיל
השקפות על עולם השליטה
אני לא רוצה להכריח אותך בכוח
אני לא רוצה להפשיט אותך בכוח
אני לא רוצה לגרום לך להרגיש מלוכלכת עם המחשבות שבראשך
אני לא רוצה לגרום לך להיות משהי אחרת
אני לא רוצה לקחת את אמונך בפחד
אני לא רוצה לבטל אותך
אני רוצה לגרום לך להתמסר
אני רוצה להשאיר את בגדיך עליך ולגרום להתרגש איתם אני רוצה שתהיי שלמה עם עצמך, שתהיי את, שלמה ומשוחררת
אני רוצה לזכות באמונך אני רוצה לתת לך את המקום הבטוח, להיפתח, לתת ביטוי לכל פנטזיה, מחשבה או רצון שמוחך או גופך זקוקים לה.
אני רוצה אותך על מי שאת, רוצה ללמוד את כולך, לקשיב לך, לכל צליל שבך, לראות את פניך, ללמוד מתי אני באמת מכאיב, מתי קשה לך, מתי את מסוגלת ליותר, מתי את מתאמצת, נלחמת, מתי את נשברת, לראות מעבר לכל ההגנות, המסכות, הגניחות, הרעידות, לראות אותך באמת – כדי לדעת לבחור איפה לגעת, איך לגעת, איך להפעיל, כרצוני, להביא אותך לשיא הריגוש והנאה...לטובתך וטובתי ... לקחת אותך רחוק מאי פעם...מעבר לכל קצוות הדימיון...ולדעת מתי לעצור...מתי ללטף...מתי לחבק קרוב אל גופי ...מתי לתת לך בכות ולפרוק את כאביך ומכאוביך...לתת מקום לא רק לפנטזיה...אלא גם מקום בשבילך.
רוצה לראות את בית החזה שלך עולה ויורד בנשימות מהירות ועמוקות, את נשימתך נעתקת... להרגיש את הדופק הפועם שלך בין אצבעותיי שאוחזות בצווארך... רוצה להרגיש את חום גופך עוטף אותי... לשמוע את קולך נלחש באוזני... מגיע לך את כל זה...מגיע לך מישהו שרוצה בך ומעריך אותך על מה שאת מסוגלת להעניק...לא מישהו שישחק ברגשותיך או במחשבותיך או בגופך ויותיר אותך ריקה.
תאריך עדכון
20 בפבר׳ 2020
תאריך הצטרפות
27 בנוב׳ 2018
  שלחי הודעה