עדי זילברברג

מצב משפחתי
נשואה/נשוי
מי אני
תמונה, בלוג, נוכחות

תמונה:
ובכן - היא לא עדכנית. יש שיזדעזו מהמראה, יש (היפים היו דוגמא נפוצה) שיעריצו אותו. אני מחבב, ולא רואה צורך להחליף. גם - אני משתנה: קרחת, תספורות מעוצבות, ואפילו חליפה, הן דוגמאות לאיך שלא נדיר לראות אותי, וגם - אני לא מרגיש צורך להחליף. רק הרגשתי צורך לומר על זה משהו. עוד תמונות שלי תוכלו למצוא במקומות אחרים ברשת, אם אתם חפצים.

מה שמוביל אותי ל....

בלוג:
הוא לא היחיד, ובכלל - אולי עבר קצת זמנם מבחינתי. כותב פה ושם, מניח שעוד אכתוב - פה, באחרים. רוב נוכחותי ברשת היא מחוץ לכלוב. לכו לאתר האישי שלי - שמקושר ברובריקה המתאימה - ומשם גם תוכלו להתפרס הלאה. פייסבוק זה מקום, למשל.
אבל הבלוג הזה הוא נכס ופיסה מהותית מתקופה בחיי. מרכז הפעילות בו התקיים לפני כמה שנים טובות. יש בו דברים חושפניים, יש בו שירה וסיפורת, יש בו אמת ויש בו בדיון ודמיון. אבל - רצוי להסביר אחת ולתמיד מה הקשר למיקום המעניין שלו באתר הדגל של קהילת הסאדו-מאזו, מה שמוביל אותי ל...

נוכחות:
ובכן - האמת שבבלוג, מעצם טיבו, ובייחוד בהקשר הארס-בלוגטי שלו, דנתי בעניין באריכות יחסית לא פעם ולא פעמיים, אבל ראוי שזה יהיה בעצם מונצח כאן - בכרטיס הכניסה.
הגעתי לקהילה בעקבות חבר ידוע בה - ונוס בפרווה הוא מכונה - בעיקר כדי לראות מה קורה איתו, ובעקבות הזמנתו המפורשת. אני אמנם אינני עוסק בפרקטיקות בדס"מ, אולם כמו בהרבה תחומים ביני לבינו - אני מתחבר בקלות לעולמות שהוא מכיר לי. ואכן - לא מעט ממה שהולך כאן (לא מעט לא שווה בהכרח לרוב, אבל בואו לא נתעסק במדידות) מדבר אליי ברמה כזו או אחרת. מרמה של משיכה, דרך הזדהות ועד הבנה. בקהילה אט אט התעריתי מעט, בעיקר דרך סיטואציות שונות עם ונוס, אבל אולי לא פחות - דרך המדיה הוירטואלית הזו כאן בכלוב. היה לי מעניין לעקוב אחרי כמה בלוגים, ואפילו לצפות בכמה תמונות, או לקרוא פה ושם איזה שרשור בפורום, ולאחרים, ובעיקר אחרות ככל הנראה, היה מעניין לעקוב אחרי הבלוג שלי. למה בכלל התחלתי לכתוב כאן בלוג? הרי במילא הקשר שלו לעולם של האכסנייה הזו היה רופף... ובכן - האמת - אין לי זיכרון מדוייק או הסבר משכנע. צירוף של נסיבות. הרגשה טובה של בית מכניס אורחים שקבלתי כאן + התעניינות וקבלה לקורטוב קיצוניות שמעניין אותי ושמצוי בי + נתק שחל בדיוק מבית וירטואלי קודם שהיה לי בשם במה חדשה. לא משנה כ"כ הסטורית. בכל אופן - זה פחות או יותר ההסבר על איך הגעתי לכאן, ולמה נשארתי.
אם כי,כאמור - מרכז המסה של הפעילות שלי כאן חלף בבירור.
חלק, מבייש קמעה, אך שנדון כבר בבלוג מספיק, משום שלא הרגשתי יותר נוח עם האכסנייה מעוררת המחלוקת הזו. הרי אני כותב בשמי.
חלק משום שבאופן כללי אני לא מרגיש מספיק חופשי לכתוב ככל העולה על רוחי. אפילו כאן, ואפילו לו הייתי מנסה להסתתר תחת ניק, מה שבכלל לא בטוח שאפשר לעשות בכלל באופן בטוח. בטח לא למי שלא סופר טכנולוג, אבל לא רק מ"פחד" החשיפה.
וחלק משום ש - ובכן - כבר התקדמתי לפאזה שבה נוכחות כאן, או בכלל כתיבה של בלוגים, פחות מרכזית בישותי.

טוב - מספיק לבלבל את המוח.
מי שרוצה - מוזמן לצלול לבלוג - שם פטפטתי על הנושאים הללו כמה פעמים, וכאמור - גם על נושאים רבים אחרים.
מי שרוצה - מוזמן להסתער על ארכיוני הרשת האחרים שלי.
מי שרוצה - מוזמן ליצור איתי קשר.

ההערות נכתבות בלשון זכר אך מיועדות גם לנשים.

ולסיכום - קורטוב ציניות, אך בעיקר הרבה חיוך ואהבה.
וכמובן - הכל נכון לתאריך שבו זה נכתב אי שם בחורף של תחילת 2012. מכל מקום - זה עוד עשוי להתעדכן ולהשתפצר. אני מניח שהצצה בתאריך העדכון האחרון תעשה את העבודה כדי להבין אם הויש הזה עבר עוד פוליש
האתר שלי
חדשות
ישנות מפורטות למטה, לפי הקטגוריות, ולשם הנוסטלגיה. משנה חופשית עדכנית, או מניפיסט פתיחה, או איזו הגדרה לא קולעת אחרת - מעליכם




מי אני: כידוע - אני אחת מהטבעות של שבתאי. השמאלית

השקפות על עולם השליטה: תהנו

גבולות: נשואים!

ו76
(אני אוהב לעשות דברים ההיפך - זאת מקוריות בזיל הזול)

חדשות: לא פה, בד"כ...
אם כבר - בעיקר עוקב פה ושם באופן בלתי מחייב
תאריך עדכון
17 בפבר׳ 2012
תאריך הצטרפות
21 בפבר׳ 2005
  שלחי הודעה