מים עמוקים

מין / מגדר
גבר
איזור
השרון והסביבה
גיל
44
מצב משפחתי
רווק
מי אני
קודם כל בן אדם (אוהב לתת ולקבל יחס אנושי לפני הכל ותוך כדי הכל), קשוב, אקדמאי, אוהב תקשורת פתוחה, כנה ועמוקה, לתת מקום להכל ולא להשאיר שום דבר לא מדובר. אוהב מוזיקה, ליצור, לכתוב ולנגן, חיבור לגוף, לרגשות ולמודעות שהולכת וגדלה, מתעסק בצמיחה והעצמה אישית. אוהב לחקור ולגלות מרחבים של עונג והנאה משותפת גם אם הם לא "שגרתיים" או סטנדרטיים, לגלות עוד ועוד אפשרויות להנאה והתרחבות, חיבור ועוצמה של ביחד. מחפש חיבור אנושי עמוק, עוצמתי, אמיתי, מעניין ומפרה. אשמח להכיר אותך אם את בראש דומה לשלי.
השקפות על עולם השליטה
מגרש משחקים של הכל...הלב, הרגש, הגוף וההכרה. לחקור ולגלות עוד המון דרכים לא שגרתיות לתת ולקבל אהבה. עונג וצמיחה מתוך בגרות, רגישות, עוצמה ויצירתיות הדדית.
גבולות
הגבולות שלי הם גמישים ויצירתיים ותלויים בכל חיבור שנוצר והיחודיות שלו. אבל... לא מעונין בשום דבר שלא מרגיש נעים, קשוב, מכבד, מדויק או בהסכמה הדדית מלאה. גם לא שום דבר שפוצע או מזיק לגוף. לא מעוניין בשום שרותים בתשלום.
חדשות
העוצמה וההנאה האמיתית נמצאות בחווית האיזון בין הניגודים, כמו הרגע שבו מרגישים גם שקט וגם התרגשות בו זמנית :) ויש גם את השיר הזה... https://www.youtube.com/watch?v=nY7GnAq6Znw
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
19 ביוני 2020
תאריך הצטרפות
23 בינו׳ 2019
  שלחי הודעה