חוט ופרח

מודעה
הכאב שלך ההנאה של שנינו...
מחפש באזור הדרום בחורה למפגש של כאב. אני אביא אותך לשיאים שלא ידעת שקיימים.... נהנה לקשור, להכאיב עד דמעות, מחפש אישה שיודעת להתמסר לכאב, לאמץ אותו ולרכוב עליו ולנתק את הגוף מהנפש. הכל בהסכמה, שפויה ועם גבולות ברורים. אפשר מפגש שיכיל גם אספקטים מיניים ואפשר שלא, הכל בהתאם למה שנסכים מראש.
מין / מגדר
גבר
איזור
צפון
גיל
47
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
אני תמיד מוצא הנאה בסבל ובכאב שלך. יש עילוי של הרוח כאשר את בוכה, לא מהכאב, לא מההשפלה, לא מחוסר הנוחות או השליטה. את בוכה כדי לשחרר את הנפש והמחשבה, נותנת לעצמי החושב שלך לנדוד למישור קיום אחר, ששער הכניסה בו מורכב מדמעות וכאב. שם אין אני, אין את, אין כאב ואין את הכבלים שמחזיקים אותך קשורה לגופך הגשמי. מחפש אישה, ללא גיל וללא גבולות. מי שרוצה למצוא את המקום הקסום שמעבר לכאב ולסבל היום יומי. את לא חייבת להיות מזוכיזסיט, אך סף כאב ראוי זו בהחלט תכונה נערצת. אפשר גם מי שללא ניסיון. אנחנו תמיד נקבע את הגבולות ביחד, הכל שפוי ותמיד בהסכמה. אזור הדרום (מרחובות ודרומה), אפשר מפגש שיכיל גם משחקי סקס ואפשר שלא, הכל לפי בחירה ובהסכמה.
השקפות על עולם השליטה
לתת ללא פחד או גבול,  ללכת לאיבוד בתוך עצמך, כאב זו הדרך לא המטרה.
גבולות
צרכים להקבע בהסכמה, הכי חשוב שכול הצדדים ירגישו בנוח, בטוחים ונהנים. סימנים, הפרשות, דם ושאר דברים לא היגיינים ו/או קבועים.
תאריך עדכון
3 במאי 2022
תאריך הצטרפות
30 ביולי 2019
  שלחי הודעה