UniquePartnership
אחרת

מודעה
נהג להסעה
עצמאית על דו-גלגלי כאשר מדי פעם אוהבת להשתמש בהסעה פרטית ברכב, במיוחד בחורף עם רכב חמים...:) אז, אשמח למצוא נהג שיתאים. יכול להיות בחור קליל ומצחיק וגם שתקן שומר דיסטאנס, אתאים את סגנון הנהג להסעה ולמצב הרוח. ההסעות למשל, הלוך-חזור למשתלה או לחנות שמתכננת לעשות בה שופינג גדול בשעות היום, הלוך-חזור לאירועי עבודה, הסעה ליציאות בשעות ערב... כרגע, רוצה הסעות באזורי מרכז-השרון, כמו ר"ג, ת"א, רעננה, הרצליה... אם חושב שיכול להתאים אז שלח הודעה על מה חשבת שיכול להתאים פה. חורף מוגן וחמים לכולנו:)
איזור
מרכז
גיל
43
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
עצמאית ודומיננטית אשר מחפשת זוגיות לחיים עם גבר-גבר בחוץ ושיודע את מקומו בבית. נראית טוב ובעלת אמונה ואהבה לבורא (דתל"שית)
השקפות על עולם השליטה
תבלין לחיים:) מחפשת גבר נאה ונחדר בקהל
חדשות
ער?
כבר זמן מה ששוקלת לסגור הכרטיס כי האתר כבר פחות רלוונטי עבורי ולחילופין התלבטתי האם לכתוב עדכון, שלח לחמך - מקסימום יצליח.
מתחילת הקורונה, נחשף בפני עולם שלם של שקרים מצד הממסד.
מאז, יש לי עניין להמשיך ולשדרג אורח חיים בריא ורגוע יותר והכי טוב בזוגיות (ועם תִּבְלוּן מעולם השליטה הרי זה יהיה משובח:)).
מתגבשת עם הרעיון לעזוב את העירוניות ולעבור למקום יותר קהילתי בארץ עם חיבור לטבע, אורגניות ולחזק אמונה בבורא, תורת משה והתפתחות עצמית.
מאמינה שאנו באחרית הימים, כשהאמת נעדרת והגאולה בפתח. אנו לקראת הקרסת המערכות המוכרות לנו, התרסקות העולם הישן ובניית עולם חדש.
פחות מעניין אותי הבל הבלים ורדיפה אחרי גאווה, אגו, כסף וטייטלים... מחפשת כעת תכלית ואמת לדברים ולהקים משפחה איתנה.
מחפשת גבר-גבר נון-קונפורמיסט, קונספירטור:) לא מוזרק, ער לחיים ובעל חוסן לסביבה.
גבר שישמח ויוכל להכיל ואף להעריץ אישה דומיננטית;)
תאריך עדכון
12 בינו׳ 2022
תאריך הצטרפות
18 בנוב׳ 2019
  שלחי הודעה