Nice Sub for you

מודעה
היכרות
היי, מקווה שלא אטבע בין המודעות פה, אני נשלט בן 26, סטודנט מאזור השרון, מחפש להכיר מישהי כבת גילי, בין 20-30 בערך. בעיקרון אני רוצה מערכת יחסים, אך סוג מערכת היחסים ומשקל יחסי השליטה בה יהיו תלויים בכימיה בינינו במהלך ההיכרות וברצון שלך במידה רבה. יתרונות: מסוגל לקיים שיחה אינטיליגנטית, יודע לאפות, לשיר, לנגן, נאמר לי שאני נראה טוב, מאוד מכבד, מבחינת בדסמ אני נשלט מאוד טבעי, מתמסר מטבעי ורוצה לפנק אותך באמת - בין אם בפן הוונילי של המילה או היותר בדסמי. אם את אוהבת לראות גבר מסתכל עלייך מלמטה בהערצה, לראות את הניצוץ בעיניו, נתאים מהבחינה הזו כמו כפפה ליד. חסרונות: ביישן, לוקח זמן להיפתח, קצת חסר ביטחון, עדיין מחפש את דרכי בחיים, מעט ניסיון יחסית גם במערכות יחסים וניליות וגם בבדסמ, יש לי עוד הרבה מה ללמוד, לאן להתפתח, בזה אני בטוח. טווח הגילאים שציינתי אינו ברזל מבחינתי, אני פשוט מחפש משהו שיוכל לעבוד לטווח הארוך, חיבור רגשי, אם יש כימיה כמובן. פתוח לפניות בכל נושא, גם אם אינו קשור ישירות לנושא המודעה. מה אני באמת רוצה? כרבולים וסרט is the shit
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
צעיר בן 26, סטודנט, נחמד, רוצה להאמין שאינטליגנטי ומצחיק אך כמובן אין הנחתום מעיד על עיסתו. אוהב מוסיקה, קולנוע, היסטוריה, מדע... ביישן תחילה, אך נפתח מהר אם יש כימיה, חשובה כימיה. אני נשלט, אבל אין לי הרבה ניסיון בזה, אין לי הרבה ניסיון במערכות יחסים בכללי בגלל שאני אדם דיי ביישן.

אני מרגיש על עצמי שאני אוהב לפנק; מחמאות, מאפים, שירים ועוד. רק חסרה לי המישהי הזאת לפנק 🥺

נראה לי ממה שכתבתי שאני כנראה בעיקר מחפש זוגיות FLR אבל אני באמת פתוח להרבה דברים, וההחלטה יותר בידי השולטת.
השקפות על עולם השליטה
לזכור שכולם בני אדם קודם כל
גבולות
מצד אחד אני מאוד נמשך לרעיון של להיות עבד אמיתי ושיעשו לי מניפולציות וכל זה, מצד שני אני מאוד מפחד מזה; חשוב לי שתראי אותי כבן אדם עם רגשות לפני הכל ושהכול יהיה בהסכמה ומדובר בפתיחות ובכנות. כמו כן בגלל שאני מתחיל אני לא רואה את עצמי ישר עושה דברים דרסטיים של כאב פיזי מוגזם, השפלה מוגזמת, וגם אחרי זמן מה יש איזה גבול של נזק בלתי הפיך פיזי או מנטלי שלא אעבור.

לא נמשך לגברים בכלל.
חדשות
מרגיש דיי בודד האמת, אשמח מאוד לפניות.
תאריך עדכון
13 בינו׳ 2024
תאריך הצטרפות
5 בינו׳ 2020
  שלחי הודעה