האלילה לילך
שולטת

גיל
37
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
השם האמיתי שלי הוא לא לילך, פתחתי את הפרופיל הזה כשהייתי ילדה מפוחדת וחשבתי ששם בדוי יעזור לשמור עליי. אם תהיו חביבים אולי גם תקבלו קצת פרטים אינטימיים ואישיים עליי, כמו השם שלי.
אני אחרי פרידה של שלוש שנים, בהן הייתי צריכה להתחזות לוונילית לחלוטין, אז חזרתי, ובגדול. אפשר לומר שאני קצת מפצה על זמן אבוד.

אני בן אדם מאוד ישיר, לעיתים עד כאב, אם יש לכם אגו שברירי, או שאתם לא יכולים להתמודד עם העוקצנות החמודה שלי, אז עזבו אתכם מלשלוח לי הודעה, אתם סתם תצאו נעלבים ועלובים...
השקפות על עולם השליטה
כוח, דרך חיים, הדרך היחידה שבה אני יכולה להיות עצמי.
השלמה עם מי שאתה באמת בפנים, בין אם זה נשלט או שולט, התחברות ליצר החייתי שקיים בכל אחד מאיתנו.
חלקנו היצר החייתי הזה הוא ליפול על הברכיים ולהתחנן, ולחקלנו היצר החייתי הזה הוא לשרוט, ולנשוך, ולשחק עם הטרף שלנו עד שהוא בוכה ומתחנן שנטרוף אותו כבר...
גבולות
לא נשואים, לא אנשים מעל גיל 50, לא רוצה שוגר דדי(למרות שמתנות זה תמיד נחמד), ולא רוצה אנשים משעממים.
תהיו מעניינים, תהיו עצמכם, תהיו זורמים, ובמקרה הכי גרוע, נצא מזה עם שיחה נחמדה.
חדשות
חדשות? מאז 2005? חוץ מזה שאני מסתכלת על הפרופיל הישן שלי ומתמלאת קרינג׳ וכלימה, לא יותר מדי.
נעים להכיר את כולכם אבל!

טוב, תקשיבו... אני לא מנסה להיות רעה, באמת(זה פשוט בא לי בטבעי לפעמים), אבל תנסו להבין שבתור אישה במקום הזה, מספיק שאני מחוברת עשר דקות, ואני מקבלת קרוב ל100 פניות. אז באמת... אם כל מה ששלחתם זה "היי מה קורה?" או "פרופיל נחמד, רוצה לשלוט בי?" או דברים בסגנון, אתם כנראה לא תקבלו התייחסות. 
גם אם ההודעה שלכם היא "גבר שווה בן X מY עושה Z למחייתי, עם זין גדול ו1.80 בלונדיני עם עיניים כחולות" כנראה שלא תקבלו תשובה. לא כי אני חושבת שאתם לא מעניינים חלילה, פשוט כי אני צריכה קצת יותר מזה כדי לרצות לקיים איתכם שיחה. תהיו מעניינים, בחייאת דינאק. אני נואשת לקצת עניין בחיים. תהיו מקוריים, איכשהו, משהו... כל דבר... הדבר שהכי גורם לי לדפדף הלאה זה אם ההודעה שלכם משעממת אותי.
ואם לא עניתי לכם, אל תשלחו מיליון סימני שאלה. אם התעלמו ממכם, אז התעלמו ממכם. להיות נואשים לגבי זה לא מעלה לכם את הסיכויים.

לאב יו אול 3>
תאריך עדכון
2 במרץ 2022
תאריך הצטרפות
11 באפר׳ 2005
  שלחי הודעה