קטלב
מתחלף

מודעה
מחפש קושרתנקשרת.
מישהי לשחק איתה בחבלים. מישהו ללמוד איתה איך משחקים בחבלים. אני עם נסיון של שנתיים בערך. ניתן לראות תמונות מקשירות קודמות בבלוג. מחפש בעיקר שותפה להגעה לשיעורים בסטודיו, או מישהי שאוהבת לקשורלהקשר בחוץ. מתחת לעצים חסונים. גם מזה יש תמונות בבלוג. צרי קשר.
איזור
השרון והסביבה
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
סוכן תוהו. חנון. שולט. נשלט. לא, שולט. בעצם נשלט. לא, שולט עכזר! בן 46, נדמה לי. איזור השרון. סטרייט. הטרו. לא נורמטיבי למדי. לא בטוח מה אני מחפש. לא בטוח אם אני מחפש. (כן מחפש שותפה ללימוד ומשחקי שיבארי. לא בהכרח כחלק ממערכת יחסים. אבל הי, לא שולל כלום מראש. תיק עבודות ורשימת ממליצות יסופקו בערוצים אחרים.)
השקפות על עולם השליטה
קודם כל, אני מחפש אדם מולי. בת אדם. לא חפץ. ביטול עצמי זה דבר נוראי בעיני. התמסרות צריכה לבוא מכוח. מויתור עליו. הרבה יותר קשה להשלט מלשלוט. מערכות יחסים של 24/7 או לייפסטייל אינן בשבילי. אני מחפש משחקי כוח כחלק ממערכת יחסים, לא כמעטפת לה. קשירה זה כיף. שיבארי, קינבאקו, כבילה, עקדה, איך שלא תרצו לקרוא לזה. ממשיך ללמוד כל הזמן. דוגל בטוב בכל העולמות - שילוב של מסורות יפניות עם כלים ואסתטיקה מערבית. גם כשולט וגם כנשלט, אוהב לתת מעצמי. להעניק. Caregiver. מה שבעברית הרבה פעמים נקרא "דדי-דום". רק בלי הקטע של... נו... "דדי". אני לא "דדי".
גבולות
זלזול. הפרשות. חשמל מפחיד אותי מאוד.

להתבגר.

לוגריתמים.
מתנגדות חיסונים.
חדשות
אינדקס סיפורים שכתבתי בבלוג - https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=126189&postid=1326269
תאריך עדכון
29 בספט׳ 2023
תאריך הצטרפות
30 במרץ 2020
  שלחי הודעה