שעשועון

מודעה
מחפש אותך
אז ככה, עד היום תמיד הייתי רק במערכות יחסים וניליות...אבל היות וכל נושא השליטה נמצא לי בראש מאז שאני זוכר את עצמי, החוסר במישהי שלא רק תקבל את הצד הזה שבי אלא גם תרצה לחוות אותו איתי תמיד היה נוכח. אז מה בעצם אני מחפש? שאלה טובה.. התשובה הפשוטה אליה היא שאני מחפש זוגיות. אבל אם לפרוט את זה לדברים קצת יותר ברורים ובהקשר של הסיבה שבגללה אני מפרסם פה, אז בראש ובראשונה אני מחפש מישהי שתראה את הרצון שלי למסור לה את השליטה עליי כסימן לבטחון שלי בעצמי ולא תפרש אותו כסימן לחולשה. אני מחפש מישהי שלא רוצה או צריכה או שהשליטה תקיף כל חלק בביחד שלנו, אלא תסתכל עליה כאחד מהדברים שאנחנו נהנים לעשות יחד. מבחינת הפרטים הקצת יותר פשוטים, אני מחפש מישהי רווקה בת 28-34, אינטיליגנטית, חזקה ויפה. חשוב לי להבהיר.. אני רחוק מלהיות סמרטוט בחיים שלי... אבל אני מאוד נהנה מלהיות כנוע במיטה ;)
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בן 33, גר בתל אביב, מסטרנט להנדסה שמבסוט על החיים שלו
השקפות על עולם השליטה
היות והשליטה תמיד הייתה בראשי, אין לי באמת יכול להפריד אותה לחלוטין ממי שאני בשאר תחומי החיים שלי. בעייני היכולת והמוכנות שלי להעניק את השליטה עליי נובעת מעוצמה וביטחון עצמי ומרצון לשחרר ולחוות חופש.

כמו כל דבר אחר, אני חושב שהשליטה היא סיטואציה של שיח וחייבת לבוא ממקום בריא של כבוד הדדי. הלוואי והיה יוצא לי לחוות קצת יותר ממנה בחיי, אבל היות ורוב המחשבות שלי על העולם הזה מבוססות על פורומים ועל דמיון ורק מעט מהן מבוססות על אינטראקציות במציאות.. אני אודה שכנראה שאני לא יודע יותר מדי על מה אני מדבר😅

מה שאני כן יודע, זה שאני אוהב להגיע לסיטואציות שבהן כל מהותי הוא לספק את רצונותיה של הבחורה שאיתה אני נמצא.. לשים את המושכות בידיה ולתת לה למתוח את הגבולות שלי לפי רצונותיה... לראות את האש והעוצמה שבעיניה ואת ההפתעה כשאני עולה על ציפיותיה.
אז מה שאני כן יודע... זה שיש בי חלק שאוהב להיות נשלט
גבולות
שליטה 24/7, שילוב פיפי קקי בסשן, פורסד בי ומפגשים מוגזמים שנגמרים כשהנשלט נראה כאילו יצא מסצנת עינויים בסרט על ימי הביניים...אבל גבולות תמיד אפשר למתוח ;)
תאריך עדכון
18 במאי 2020
תאריך הצטרפות
29 באפר׳ 2020
  שלחי הודעה