Belisana
שולטת

איזור
מרכז
גיל
54
מצב משפחתי
נשואה
מי אני
דומית דו מינית. מנוסה וותיקה. נשואה (כן, הוא יודע ולא, הוא לא מעורב בדבר).
אם לתאומים.
בליסנה היא אלת היערות, החוכמה, הצחוק והריפוי במיתולוגיה הקלטית.
כינויי הקודמים (לותיקים ביניכם): אניגמטית ו- Bmuza

לא מלכה בתשלום! נא לא לפנות בהצעות מסוג זה. 
כרגע לא מחפשת עבד או שפחה.
הנשלט/ת שמעניינים אותי הם אנשים מבריקים, שנונים ורהוטים, מצליחים בחייהם, בלתי תלותיים, מאתגרים מכל בחינה, בעלי חוש הומור ושמחת חיים, ישרים במיוחד, לא מפחדים לצאת למסיבות של הקהילה, ממוקמים ואוהבי חיים.


אינפנטילים, עילגים, נכנעים ללא סלקציה, כאלה שמחפשים מישהי שתחליט בשבילם מתי להתעטש וכמה, שקרנים פתולוגיים וסתם אובדניים - לא בבית ספרי.

מעבר לכך, אני טובה בלהיות רעה, אבל גם טובה בלהיות טובה, חברה, בת אדם ואוזן קשבת. אני לא אלילה ולא מלכה. אני אשה שולטת, שזה מה שעושה לה את זה מנטלית ופיזית.

השקפות על עולם השליטה
שליטה היא משחק. המשחק הכי נוגע, מחבר, עמוק ואמיתי שאני מכירה ואוהבת, אבל עדיין רק משחק בין שני אנשים שווים (ורצוי שיהיו שווים ביותר, אני אנינה) שמתמסרים הדדית. השוטים ושאר האביזרים הם רק אמצעי. לא אשלוט לעולם באדם או בת אדם שלא הייתי בוחרת בהם להיות חבריי. הכבוד צריך להיות הדדי ושני הצדדים צריכים לזכות בו.

גבולות
הגבול הוא מה שעושה לנו יותר רע מטוב בכל רגע נתון. לא פועלת לפי 'ספר הדומיות' וכללי ה"עשי ואל תעשי". הדבר היחיד שנכון לי הוא כללי השפוי-בטוח ובהסכמה. בסשן אחד אני יכולה להיות אני נטו ובאחר שחקנית במשחק תפקידים, הכל פתוח כל עוד הוא עושה לשני הצדדים נפלא.

שונאת - שקרים, התקרבנויות, מניפולציות ולקקנות ללא כיסוי.
חדשות


- ושוב בוחרת לשמוח בשארית חיי.

תאריך עדכון
21 באוק׳ 2009
תאריך הצטרפות
4 במאי 2005
  שלחי הודעה