LostInsideMyDesire
מתחלף

מודעה
מחפש 45-52 לקשר RolePlay
מחפש לממש פנטזיות סוטות שלי , ושלך. אני מתחלף ופתוח לשני כיוונים. חשוב לי לממש פנטזיות של שנינו. מעדיף מתחלפת אך לא שולל נשלטת, או שולטת שמתחשבת ברצונות של בן זוג.
גיל
35
מצב משפחתי
רווק
מי אני
סטרייט (משום מה גברים שולחים לי הודעות)
מתחלף, לפעמים שולט ולפעמים נשלט.
פרופיל לא ריק, פשוט נמצא בשיפוצים.
כאשר ידע מה לכתוב, אכתוב.
נכון להיום אני לא מוצא איך לתרגם מחשבות לכתיבה. שלא לדבר על בלוג.


כלוא יחד אם הדימיון שלי בתוך עולם של אי סיפוק מיני, של פנטזיות לא מוגשמות. לא מוצא רגש בעולם ונילי. מרגיש לפעמים שאני בוער בפנים מתשוקה ומוכן לעשות משהו שאני עלול להתחרט עליו.
השקפות על עולם השליטה
צד הנשלט
מתעניין כרגע בעיקר בRolePlay וAGE PLAY וגם MDLB. חשוב שיהיה הבנה והסכמה מלאה של שתי הצדדים (RACK) . יש לך רעיון למשחק תפיקידים? שלחי, אני רוצה לשמוע.
מחפש בעיקר מתחלפות. לא פוסל נשלטות, לגבי שולטות? בינתיים יצא לי להיתקל רק בכאלה שאכפת להן רק מפנטזיות של עצמן, וזה לא מתאים לי. אם את שולטת שרוצה להגשים פנטזיה שלך ושלי, ליצור עולם ביחד שבנוי על צרכים של שנינו, את מוזמנת.

צד השולט
מחפש בחורה מרצה וכנוע, להשתמש בה מתי שבא לי, להחפיץ אותה (כרגע מחפש מנקה). חשוב לי שיהיה חיבור מעבר למגע מיני. לפעמים את חור שפורקים לתוכו, ולפעמים את חברה/שותפה. רגע אחד אנחנו מדברים על משהו רגע אחרי דוחף לך את ראש למטה, גם אם את רוצה להמשיך את השיחה את לא שם, את על הברכיים עושה מה שאת יודעת ושומרת על קשר עין.
גבולות
לא שתן, דם צואה, פורסד בי, מחטים או כל דבר אחר בסגנון. לא נשואות או בוגדות. נחליט ביחד היכן הגבולות.
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
תאריך עדכון
1 בפבר׳ 2024
תאריך הצטרפות
3 ביוני 2020
  שלחי הודעה