ירושלמיתבדם​{של הלן}

מין / מגדר
אישה
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
תקשיבו אני לא יודעת באיזה מילים להשתמש. לא מעוניינת בנשלטים. יש לי שולט יחיד ומיוחד וזה באמת באמת מספיק לי. אין לי זמן או פניות לעוד מערכת יחסים, סורי. *ההבהרה הקבועה שלי שכל עוד היא נמצאת כאן בפרופיל אני מבטיחה לכם שהיא רלוונטית. מסתבר שאם מסתכלים מתחת לאף מוצאים את מה שחסר. לכן אני מתכוונת להשקיע את כל האנרגיות הנפשיות שלי באנשים שאני אוהבת ומעריכה. אם אתה קורא את מה שאני כותבת כאן (ואדביק לך בקופי פייסט) ומחליט שזה לא רלוונטי אליך כי אתה מיוחד וכמוך עוד לא פגשתי אז בטוח שאתה צודק. כמוך לא פגשתי וגם לא אפגוש. אני לא יודעת באיזה מילים עוד להשתמש אבל אם אתה בוחר לכתוב לי כדי "להכיר" או "סתם לשוחח" או "לשאול שאלה" אז אני מראש לא מעריכה אותך ולכן אני לא מתכוונת לענות לך מעבר להודעת קופי פייסט אחת. תמשיך לחפור לי? תיחסם.* יעל, בת 29. בת אדם. מצפה לכבוד בסיסי אליי כמו שאני מכבדת אנשים שפונים אליי בכבוד בסיסי. דוגמה לכבוד בסיסי היא לקרוא לי יעל ולא גבירתי, מלכתי וזה. כל שמות התואר האלה עושים לי פריחה. (גם לא מתוקה, חמודה ואפילו לא יעלי) מי שחושב שהוא מצחיק ויחליט שהוא פתית שלג מיוחד ויתחיל שיחה ב"יעלי" לא יקבל הרצאה אלא ייחסם במקום. כולכם על הזין שלי למקרה שלא הייתי ברורה. אם אתם רוצים להיות איתי בקשר אז שיהיה ברור משהו אחד. אני לא פה בשביל לממש לכם פנטזיות. אם אני קולטת שבריר של זיוף אני אתעצבן וחבל.
השקפות על עולם השליטה
לא עניינכם, אם תעניינו אותי אז תדעו
גבולות
Ssc בלי שום צל של ספק. שולטים חבל על המאמץ שלכם, לא מחפשת את זה בכלל בכלל. אני מקולרת מה יש לכם. די לפנות אליי. מי שעדיין מעוניין שיכתוב לשולט.ת שלי הלן הדובה תודה רבה שבת שלום.
חדשות
באופן ממש מפתיע יש איזה שולט שאני מקלפת את שכבות הבצל שנקראות הנפש שלי בעידודו הנמרץ. אני שלו ולא מעוניינת באף אחד אחר. ואם תשאלו מתי ניפרד אז גם אם ניפרד אני לא אצא איתכם.

"אוחצ'דידקטית" (brr, 27.3.22) 

== Results from bdsmtest.org == 
21.1.24
100% Rope bunny 
100% Voyeur 
98% Submissive 
98% Degradee 
97% Exhibitionist 
93% Primal (Prey) 
91% Masochist 
86% Experimentalist 
85% Non-monogamist 
80% Slave 
71% Pet 
63% Brat 
45% Switch 
13% Vanilla 
0% Ageplayer 
0% Boy/Girl 

לינקים אהובים(2)
תאריך עדכון
28 בינו׳ 2024
תאריך הצטרפות
15 ביוני 2020
  שלחי הודעה