subdaddy
מתחלף

מודעה
יש דבר כזה אדון חמוד?
לקח לי קצת זמן לחדד את מה שאני מחפש כאן, אבל אני חושב שזה כבר די מגובש. אני בדרך כלל פסיבי, ואוהב לרצות, תוסיפו לזה את העובדה שאני מאוד נהנה מכאב, וקיבלתם "עבד"? אז זהו, שלא ממש... אבל אני לא מכיר עוד מקום שאני יכול להכיר סאדיסטים. סאדיסטים הם עולם ומלואו, אבל זה שאני מחפש הוא מאוד ספציפי (וכנראה נדיר). כן, אני מחפש סאדיסט חמוד. אין לי בעיה שכשהו נכנס לזה אז החמידות נעלמת, ויוצא ממנו שטן קטן (או גדול), אבל אני לא מתחבר לעולם ההשפלות ולא לתפקיד הכלב/עבד. אני מאוד אוהב לרצות, ולכן אני מתמסר, וכתוצאה מכך יכול גם להשלט. נהנה מאוד לצייט בסשן ולעשות מה שאומרים לי. נהנה מאוד לראות ולשמוע אותך נהנה. ההנאה שלך היא ההנאה שלי. אבל מחוץ לסשן אתה צריך להיות חמוד, ורצוי שגם תהיה סוציאלי (מכיר הרבה סאדיסטים "אנטי סוציאלים" (ננסח בעדינות), וחלקם ספק סאדיסטים ספק פסיכופטים... זה לא מה שאני מחפש). יש לי חיים מאוד מגוונים ומלאים, אני מאוד נהנה מסקס, ועושה את זה הרבה. לא טוב לי שולט שמחפש שליטה בכל תחומי החיים שלי (ואין לך סיכוי לעמוד בקצב, מאמי). זה ידרוש ממני 20-30 הודעות בשעה וזה לא הולך לקרות. אני כן מחפש מערכת יחסים עם שקיפות מלאה. אני לא אסתיר ממך כלום. ואני לא הולך לחכות שתאשר לי את רשימת הקניות או שתבחר לי משקפי שמש. אז זהו... נראה לי שכרגע עשיתי סינון של 100% לשולטים/אדונים שכאן... אבל יצא שאני גם טיפוס אופטימי. אז.. משחקים מהנים לכולם!! ותשמרו על עצמכם
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני בוגר ורגוע, על פניו יכול להראות משעמם למי שלא מכיר. אבל זה לא המצב
טיילתי המון בעולם, חוויתי הרבה, ועכשיו נעים לי ונוח לי להתמקד במה שעושה לי ולמי שסביבי טוב.
מחפש קשר עם גבר אקטיבי דומיננטי, אך בטעם טוב ובלי שטויות. אין לי בעיה להיכנס לתפקיד הנשלט/עבד, אבל זה חייב להיות סביב מין. אני לא מקבל טוב הוראות של נקיונות, בישולים וכדומה. את זה אני עושה מעולה כשאני אוהב. אני נהנה מכאב בינוני עד גבוה. ולפעמים זה בהחלט מספק אותי (כאב הוא חלק בלתי נפרד, ואם אתה לא תדע לספק לי אותו אז אני אחפש אותו במקומות אחרים). עוד יותר אני נהנה לגרום הנאה למי שאיתי ואני עם ראש מאוד פתוח לגבי הדברים שהוא דורש ממני לעשות בכדי להגיע לסיפוק. הסיפוק שלך זה הסיפוק שלי.
אני נמשך לגברים בלבד. בכל מראה. מנערי עדין, ועד גברי מסוקס. אבל מודה שיש לי בעיה עם שיער פנים עבות וזקנים ארוכים. מי שימצא את הכפתורים אצלי בגוף (זה לא יהיה קשה) ואצלי בראש (קצת יותר מאתגר), יוכל ללחוץ עליהם ולנגן עליהם כפי שהוא רוצה. וזה האידיאל מבחינתי. חשוב לציין שיש לי שני ילדים בהורות משותפת. צריך לקבל את זה ולהבין את המגבלות (לא... אני לא יכול להיות קשור ברצועה למיטה שלך למשך שבוע, לא משנה כמה אני גם הייתי רוצה שזה יקרה).
השקפות על עולם השליטה
זורם לי וטבעי לי להיות עם גבר אסרטיבי שמוביל. אבל אני לא נכנס כל כך בקלות ובטבעיות לנשלט שרק מציית. אני דעתן וגם תמיד יש לי רעיונות טובים. מה שכן, אני מאוד מאוד אוהב לרצות ולספק. ולכן נכנס לפוזיציית הנשלט יחסית בקלות ודי מהר (בעיקר סביב סקס, אמרתי?). תוסיפו לזה ראש פתוח (מאוד) וקינקי, ותקבלו מתכון למערכת יחסים (או לסטוץ) מאוד מגוונת ומרגשת, אבל אני לא הנשלט by the book שרובכם מכירים (או לצערי, מחפשים). אני פשוט טיפוס מורכב. מי שידע לתפעל אותי (וזה קרה לשמחתי כמה פעמים) מאוד יהנה ממה שיש לי להציע.
גבולות
ללא דם חרא וסימנים שנשארים על הגוף. וגם ללא מצלמה בסשנים(במיוחד לא שרואים את הפנים)
חדשות
עקב הסטטיסטיקה העגומה של 8-10 נשלטים על כל שולט כאן, יצא לי להתנסות בשליטה, וראו איזה פלא. זה יושב עלי בול...
אז אם אתה נשלט נערי/טווינק אני בהחלט בעניין של לשלוט בך או להשתמש בגוף שלך להנאות שלי...
תאריך עדכון
3 באוק׳ 2020
תאריך הצטרפות
20 בספט׳ 2020
  שלחי הודעה