משהואחר

מודעה
ביזאר קשה
אני נשוי בן 36 מהמרכז, סקאט זאת אהבת חיי ואני מחפש פרטנרית למימוש פנטזיות סקאט. אם את אוהבת יחס קשוח ומשפיל או שאת מעדיפה עדינות ורכות, כל עוד סקאט הוא המוטיב המוביל בפנטזיה אני זורם על זה. אני עם ראש פתוח וזורם על הצעות, נותן וגם מקבל הכל תלוי בך.
מודעה
מספר 2
גבר נשוי בן 36 מהמרכז (אני מאוד דיסקרטי), אני רזה וחלק שמחפש אישה עד גיל 45 לסשנים קבועים ללא מין, רק להעריץ לך את חור מספר 2. אני מכור לריח שלו ולכל מה שיוצא ממנו בלי גבולות! רצוי שיהיה מסריח וכמה שיותר מלוכלך כדי שאוכל לנקות לך אותו. חשוב לי להדגיש שאני לא אוהב שליטה ואני לא מחפש יחס משפיל או מזלזל אני פשוט אוהב את החור של התחת אהבה עזה ואני מחפש להיות אסלה ולהעריץ את החור. עם כל זה הכל צריך להיות עדין סקסי עם טיזינג ומכבד. יש לי ראש פתוח מאוד ואני פתוח לכל הצעה מנשים שקשורה במספר 2. אני שולח רק תמונות גוף ללא פרצוף! דיסקרטיות זה במקום הראשון אצלי!
מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
בן 36 נשוי עם פנטזיה קצת שונה מרוב החברים פה (לפחות ממה שראיתי) ומכיוון שאני לא יכול לממש את הפנטזיות שלי עם אישתי מפאת כבוד גדול אליה ויחסים שבינו לבינה, אני מחפש למצוא פרטנרית קבועה באותו ראש שיחד נוכל להגיע למקומות שמעטים מגיעים.

אני יודע שהרוב לא אוהב או מתחבר לביזאר קשה, אבל פטיש הסקאט הוא פטיש רחב ויש לא מעט אנשים שלא יודו שהם אוהבים את האקט של מספר 2 - מי לא מסתכל לתוך האסלה אחרי מספר 2 לבדוק מה יצא לו?!, את הריח - איכשהו תמיד הקקי שלך לא מסריח ומי לא גאה ואוהב להריח את הגזים של עצמו?! (לפחות ברוב הפעמים), את המרקם והמשחק בזה (זה כבר למתקדמים). אני פה בשביל סופסוף למצוא את האחת שלא תשפוט ותסתכל עלי בצורה מוזרה, זאת שאוהבת בדיוק מה שאני אוהב, זאת שמסקרן אותה כל פעם מה יצא לה אחרי הישיבה על האסלה, זאת שנהנית מהריח שיוצא לה כשהיא משחררת פוקים או כשהיא משחררת מפלצות חומות באסלה ומרגישה גאה, אותה אחת שמריחה את התחתונים של עצמה בדיוק באזור החום ואין לה את האומץ להודות בקול רם שזה מה שהיא אוהבת. זאת שכל פעם כשהיא עם גבר מוצאת את עצמה למטה מריחה לו את החור בלי שישים לב, את זאת שפשוט מכורה לזה ושביחד נפרוץ גבולות ונגיע לקצה של הקצה.

אם את עוד פה וביזאר קשה מעניין אותך את מוזמנת לצפות בלינקים האהובים שלי כדי לראות מה אני אוהב ומחפש. אל תתביישי לשאול שאלות.
חשוב לי לציין שאני פה רק בשביל הסקאט וסקס לא חייב להיות חלק מזה (את זה אני מקבל מאישתי) אבל אני עם ראש פתוח וזורם להכל, הכל תלוי בך, את מחליטה מה יקרה ובאיזה קצב.
השקפות על עולם השליטה
אני יכול להיות שולט אכזרי שיבצע בך את זממו ואני יכול להיות גם רך עדין ומכבד או אפילו רק כזה שמעריץ לך את החור ומקבל ממך כל מה שיש לך לתת לי עם/בלי סקס, לאט לאט נעשה רק מה שמרגיש לך נוח!
גבולות
אני לא נשלט, קיא, דם, שיער על הגוף.
חדשות
https://thisvid.com/videos/two-views/
תאריך עדכון
2 באוק׳ 2021
תאריך הצטרפות
10 באוק׳ 2020
  שלחי הודעה