מעניש ישבנים
שולט

מודעה
מכות בטוסיק וחינוך מסורתי
היי,אני גבר בשנות ה40, תל-אביבי. מעוניין בהכרות עם נשים וגברים המעניינים לקבל מכות בטוסיק. אוהב להשכיב על ברכיי, כהישבן החשוף מעלה באוויר, ולהאדים את הישבן ממש כמו פעם... (כמו שפעם היו עושים לילדים רעים) אז מי שמתחבר לזה, ורוצה לעבור את החוויה - תפנו בפרטי, ונדבר.
איזור
מרכז
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אז מי אני... גבר בשנות ה 40 מת"א, אוהב לתת ספנקינג ומכות בישבן. מחפש את האשה/בחורה שתתחברת לזה כמוני, שזה מדליק אותך.
אני רווק, פתוח לכל סוג של מערכת יחסים. אך פרט חובה - שתאהבי ספנקינג. זה הולך להיות חלק משמעותי בקשר .
השקפות על עולם השליטה
מחפש אנשים מכל המגדרים - נשים, גברים או טרנסג'נדרים המעוניינים לקבל מכות בטוסיק.
אבל בעדיפות גדולה נשים.
אוהב את זה מאוד old fashion, כשהנענש/ת שכובים על ברכיי עם ישבן חשוף... אוהב את זה כואב 😈
אשמח להכיר בת זוג, פרטנית שתאהב לקבל ספנקינג באותה מידה שאני אוהב לתת...
גבולות
לא לדם, וביזאר, נזק בלתי הפיך ! כל מה שמתרחש הוא בהסכמה הדדית מלאה. ללא מין עם גברים ! לא מציצות, לא אוננות - רק ספנקינג. לבעלי ישבן חלק ללא שיער. עדיפות לנשים .
לכל הנושאים/נשואות : חבר'ה, אין דבר כזה - ספנקינג ללא סימנים!!! מי שלא מתאים לו - שלא יפנה. וכן, זה כואב. לפני שאתם פונים, שואלים.
חדשות
מחפש בראש ובראשונה ספנקינג. מעדיף ספנקינג על פני מין. פשוט כי נהנה מזה יותר. זה מורכב מדכאי להסביר את זה כאן... הכל תלוי מבחינתי בכימיה וסימפטיה הבינאישית. אני נראה טוב, 1.65 , מבנה גוף אתלטי מוצק, חלק. מעוניין באנשים שנראים טוב. כלומר - לא שמנים בצורה קיצונית, וישבן חלק (נוגע לגברים) אין דבר כזה - ספנקינג ללא סימנים. זה אמור להיות כואב, וישבן אחרי זה אמור להיות אדום. ללא דם כמובן, אבל לא יתאים לנשואים או מי שמחפש ספנקינג ללא סימנים... לכל היתר - תפנו בפרטי, ונדבר. יש קיק וטלגרם😊
תאריך עדכון
1 בינו׳ 2023
תאריך הצטרפות
27 בדצמ׳ 2020
  שלחי הודעה