blue hole
שולט

מודעה
מחפש את הנשלטת שלי
גבר אמיתי מהסוג שכבר אין למצוא. גברי, גבוה, חזק, שרירי, מבט שחודר לנשמה, בטחון עצמי בשמיים, כריזמה אינסופית, דומיננטיות טבעית שכל מי שמסביב רוצה להתמסר אליה, מנהיג, שולט ומוביל, מצליחן שיש לו הכל אבל תמיד רוצה עוד.יודע ואוהב לדאוג לך שתהיי איתי. מילה זו מילה, דורש ותובעני ולא מוותר במילימטר, נוקם קשה  מאוד ומעניש בלי לרחם בהפרות משמעת ופגיעה באמון אבל נותן גב בטון מטורף, מפנק, דואג ואוהב - לך, זו שתתמסר אלי בגוף לב ונפש.רוצה הכל ולוקח הכל בלי חשבון. מחפש את הנשלטת שלי. את חייבת להיות צעירה, אני רוצה גוף ונשמה נקיים ובלי כוויות עבר, מתמסרת בצורה מוחלטת! חייבת להיות סקסית ומושכת, שארצה אותך צמודה אלי 24/7 ושיכאב לי כשאשחרר. שאסתכל עליך וארצה להתחרע עליך בכל מצב. אני ענק, 1.92 על 100 ק"ג של עוצמה גברית, מידת נעליים 48, זין 18 עבה וביצים גדולות ומלאות. כשאני מכאיב זה כואב מאוד, יש לי ידיים ענקיות - את חייבת להיות מסוגלת להתמודד עם העוצמה הגברית המתפרצת הזו אבל מצד שני, אני יודע לטפל היטב ברכוש שלי ככה שתמיד יהיה מסופק. מי שרוצה להיות שלי - תיכתבי לי, ניקח את זה משם. *אזהרה, בלי זיוני מוח וביזבוז זמן, אני מריח בולשיט מ10 קילומטר.
מצב משפחתי
גרוש
מי אני

גבר אמיתי מהסוג שכבר אין למצוא.
גברי, גבוה, חזק, שרירי, מבט שחודר לנשמה, בטחון עצמי בשמיים, כריזמה אינסופית, דומיננטיות טבעית שכל מי שמסביב רוצה להתמסר אליה, מנהיג, שולט ומוביל, מצליחן שיש לו הכל אבל תמיד רוצה עוד.

יודע ואוהב לדאוג לך שתהיי איתי. מילה זו מילה, דורש ותובעני ולא מוותר במילימטר, נוקם קשה  מאוד ומעניש בלי לרחם בהפרות משמעת ופגיעה באמון אבל נותן גב בטון מטורף, מפנק, דואג ואוהב לך, זו שתתמסר אלי בגוף לב ונפש.
רוצה הכל ולוקח הכל בלי חשבון, אז אם עדינה ולא מסוגלת לשחרר או שיש לך גבולות - אני לא מתאים לך.

מחפש את הנשלטת שלי.
את חייבת להיות צעירה, אני רוצה גוף ונשמה נקיים ובלי כוויות עבר, מתמסרת מוחלטת.
חייבת להיות סקסית ומושכת, שארצה צמודה אלי 24/7, שאסתכל עליך וארצה להתחרע עליך בכל מצב.
אני ענק, 1.92 על 100 ק"ג של עוצמה גברית, מידת נעליים 48, זין 18 עבה וביצים גדולות ומלאות, ידיים ענקיות - את חייבת להיות מסוגלת להתמודד עם העוצמה הגברית המתפרצת הזו אבל אני אטפל בך כמו שרק בעלים אמיתיים יודע.
עוד מספרים - בן 41, עם נסיון בשליטה מ2012.

השקפות על עולם השליטה
בצד של הנשלטת מהות השליטה היא צורך, צורך לתת, להתמסר, להיכנע.
בצד של השולט, זה לדעת לתת מענה לצורך העמוק הזה, לקחת, להכניע אבל להכיר בערך הנשלטת שלו.
השולט אינו שולט מכוח יכולתו לשלוט אלא מכוח ההתמסרות של השפחה שלו, שכמהה להיות הרכוש שלו ובבעלותו.
השולט צריך לדעת איך לשלוט אבל הוא הופך לשולט רק אם הנשלטת בוחרת להישלט.
השליטה, היא אבסולוטית, גוף, לב ונשמה, 24/7, טוטאלית בכל דבר אלא אם יבחר השולט אחרת. רק הוא קובע
גבולות
אני אתחרע לך על הגוף אבל אשמור לך מכל משמר על הלב והנשמה, שגם הם יהיו שלי....
תאריך עדכון
11 בפבר׳ 2021
תאריך הצטרפות
31 בינו׳ 2021
  שלחי הודעה