bonobo​{כן בבקשה}
אחר

איזור
דרום
גיל
39
מצב משפחתי
רווק
מי אני
היי, אני שחף, גיק בנשמה, ארכאולוג וסטודנט לתואר שני. באתי לעולם עם נגיעות אספרגרס מועשר ב-ADHD, אז סלחו לי מראש אם הכתיבה שלי או התקשורת שלי אתכם.ן נראית מבולגנת. אני מאוד אוהב לכתוב וגם פרסמתי ספר לילדים על דוד עם שפם אינסופי. למרות שאני מאוד מיני, לפני הכל אני מחפש להכיר אנשים טובים וכנים. מיטה וכל הכיף שמתרחש בה הם מבחינתי דבר משני. הייתי אומר שבסך הכל אני בחור רגוע ורגיש שאוהב לחקור את עצמי, את המיניות שלי ושל אחרים, ולהתנסות בחוויות חדשות. 
למרות שאף פעם לא הייתי בפינה ההיא בחוף געש, מאוד נוח לי עם ערום שלי ושל אחרים.ות. למדתי קורס לטיפול מיני ואני נהנה לדבר עם אנשים על בעיותיהם או מטרותיהם ולנסות לעזור להם.
אני גר בבאר שבע אך מרחק מבחינתי זה הדבר הכי פחות חשוב. אנשים וקשרים טובים שווים את הנסיעה.
אני טעון שיפור בלגרום לשיחות לזרום וחצי מהזמן לא יודע מה לומר, אז סבלנות בבקשה 😅
השקפות על עולם השליטה
בכל צמח שגדל ליפה השקיעו לא מעט. ככה גם השליטה. היכרות, אינטימיות, בטחון בצד השני - כל הדברים שחשובים לכל קשר רגיל - חשובים גם ליחסי שליטה. אם אתם.ן חושבים שתשעבדו אותי או שארצה לשעבד אתכם.ן מהודעות באפליקציה כנראה שתתאכזבו. כמו שאצטרך להשקיע כדי להיות ראוי לכם, ככה גם להפך. 
שליטה היא לא מה שחושבים. היא כמו סלוגן מ1984 של אורוול - שליטה היא חופש. שיעבוד זה שיחרור. מתן שליטה לאדם אחר זו אנחת רווחה עצומה. בסשן תקין הנשלטת או נשלט נמצאים במקום הכי בטוח שהם.ן יכולים להיות בו. 
שולטים ונשלטים פרופר ביחסים תקינים לא מפקפקים. לא בעצמם ולא בשני.
גבולות
תלוי בכמה ארגיש בנוח אתך
חדשות
 

 
תאריך עדכון
10 בספט׳ 2023
תאריך הצטרפות
14 במרץ 2021
  שלחי הודעה