יפה קצת משונה​{קרוסית}

מודעה
מחפשת, רוצה, ממש רוצה
אז ככה, אני אישה, לפחות בעיני רוחי בחיי האישיים. אם לא הבנתן, לעולם להשליטה (להבדיל מחיי היומיום, להבדיל מאיך שנולדתי) אני מגיעה בכאישה. מחפשת קשר, קודם כל אישי, חברי, ריגשי. רוצה לדעת עוד עלי? פירוט יש בפרופיל וחיים שכאלה בבלוג.
מין / מגדר
ג׳נדר פלואיד
מצב משפחתי
גרושה
מי אני
נתחיל בקצת טכנית עלי.
גיל 42 אבל נראה הרבה פחות.  תואר שני במקצוע מדעי, עוסק בתחום כבר 10 שנים. סיימתי 14 שנות נישואין ונליות (עם פיצקעלך), פותח פרק ב'.

. טוב,  פיזית  אני  ממין  זכר ואני עדיין כזה ברוב  האספקטים של חיי, אבל לא כאן. נולדתי זכר וזה לא היה נתון לשיקול דאז. מעולם לא אהבתי זאת , לא התחברתי בכלל,  אבל  מקבל זאת כעובדה. לשנות זה מסובך ובואו נודה, It's a man's world. אומנם אנו מתקדמים בנושא השוויון בין גברים לנשים, אבל אנחנו ממש לא שם. יותר קל להיות גבר מאישה בעולמינו, שלא לדבר על טרנסית. בכל אופן, אתם פה וכאן זה חיי האישיים, והנה אני מי שאני רוצה להיות, אשה. אחרי הרבה שנים, אני מנפצת לחלוטין את הארון. לא רוצה לצאת בפומבי, לא לנופף במיניות שלי לכל עבר, לא רוצה לצאת באמירה או מסר, לא לשנות עולם. יחד עם זאת, נגמרה ההסתרה, מי שיפגוש אותי יקבל את כל האמת כמו שהיא-Take it or leave it. לא מוותרת על שום דבר שאני אוהבת, לא מוותר על מי שאני ומי שלא טוב לו - יום טוב לו.

רוצה קשר שיהיה לפני הכל קשר, רגש, נתינה ו 100% שקיפות. 
טוב, זה קצת על עצמי....אבל בואו נודה בזה, לא בשביל זה נכנסתם לקרוא את הפרופיל.
השקפות על עולם השליטה
נשלטת, (גם שיש פנטזיות לכיוון הסוויצ') אוהב ללכת למועדונים, מגיע כקרוסית לרוב. אם אני לבושה, נא לפנות אלי כאישה. יתר הזמן, תלוי, אם אני חברה שלך, לפנות כאשה, אם אני חבר שלך, לפנות כגבר.
אוהב לאבד שליטה, אוהב להיות בידיים שלה, לגמרי בבשליטתה, קטן ומעיך, רך ופגיע. אוהב שהיא מקלרת, אוהב שמכאיבה, אוהב שמרסנת, אוהב שמשפילה, אוהב שמזיינת אותי כמו שרלילה.
וגם, ואפילו יותר, ואם להיות כנה:
אוהבת לאבד שליטה, אוהבת להיות בידיים שלה, לגמרי בבשליטתה, קטנה ומעיכה, רכה ופגיעה. אוהבת שהיא מקלרת, אוהבת שמכאיבה, אוהבת שמרסנת, אוהבת שמשפילה, אוהבת שמזיינת אותי כי אני השרלילה שלה.
את זו שתקבעי איתי ואת תאמרי לי איך לבוא ואיך להראות. אני מצידי אהיה מה שבא לך, חברה טובה, שפחה נאמנה, משרתת, כלבה ואף נמוך מזה. בסופו של דבר, אני נפקנית ללא תמורה.
גבולות
מדיקל, אקסטרים, מאפרה אנושית, סאונדינג, ביזאר כבד.
גברים (לרבות סשנים משותפים עם גברים). אחיותי הקרוסיות/טרנסיות, סורי, זה לא אתן זו אני. אשמח לקשר חברי, לא יותר.
גלישה לחיים הפרטיים (למשל כלובון ביום-יום)
עגבניות, אבוקדו ובעיקר גוואקמולי.
מזגנים שמקפיאים


Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx
חדשות
I don't want to belong to any club that will accept people like me as a member Groucho Marx
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
תאריך עדכון
13 ביולי 2022
תאריך הצטרפות
11 במאי 2021
  שלחי הודעה