KittenKleir
ג׳נדר קוויר מתחלפת

מודעה
חד קרן בחיפושים
אמ;לק - מחפשת זוג (או יותר, אני לא גזענית) שיהיו מעוניינים בחד קרן ? אז קצת (הרבה) עליי: אני קלייר, ג'נדרקוויר (כל לשון פנייה זה סבבה) בן 25 מהמרכז. ביום אני סטודנטית ממורמרת, בערב אני חתולה מכורה לגלידה. אני גם ביסית (עם העדפה נשית*), סוויצ'ית, פולי בהתהוות ובעל בדיחות אבא די בינוניות. אני גם לא מגולחת בכלל אז רק לידע כללי ☺️ מה אני אוהבת? פט פליי (חתול וכלבלב!), משחקי חישה (כל מה שקשור בחושים, מיינדפאק וכל הכיף הזה), שיבארי (יש ניסיון אבל מאוד בסיסי), אימפקט, פריימל ועוד מלא אז רק תשאלו! וקצת עליי הונילית - אוהב מדע, מאוד. קומיקס, סדרות וכתיבה של סיפורים קצרים. משחקי קופסה, דנד, משחקי מחשב, כל דבר שהוא פנטזיה באמת אין סוף לחנוניות. מה אני מחפשת? אני אחרי פרידה די קשוחה ומחפשת כל הסחת דעת מבורכת. חשוב לי להגיד את זה מראש כדי שמי שמכניסים את עצמם אליי (חהחה) יבינו את המצב ושכל הקלפים יהיו על השולחן, אשמח כמובן לפרט למי שירצו. אני מחפשת זוג או פחות או יותר (בעיקר לנשים*), שירצו איזה צעצוע נחמד חד פעמי או באופן קבוע. סליחה על החפירה, פנקס חיסונים והמלצות יימסרו ע"פ דרישה ♡
איזור
מרכז
גיל
25
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
ביסית מעדיפה נשים* (באופן מובהק), ג'נדרקוויר (כל לשון פנייה מקובלת עליי) וסוויצ'ית. אוהבת קולרים (גם כשאני לא משויכת), אימפקט, מנטלי, שעווה, sensation play, לחקור דברים וכשמכבדים אותי כאדם. אוהבת מדע, את הכלבה שלי, משחקי מחשב, קומיקס, לבכות בגלל התואר שלי ועוד.
השקפות על עולם השליטה
אני חתולה/כלבלב, service oriented brat, או בקיצור, עושה הכל לא לפי הספר ונהנית מכל שנייה. עשיתי את המחקר שלי, וכיאה לחנונית על, הוא גם מאוד איכותי אז אל תנסו לסבן אותי (ללא הסכמה).
גבולות
בכלליות כדי לחסוך אי הבנות על דברים נפוצים: מדיקל וחתכים, סטירות בפנים וסקאט/גולדן. הרשימה המורחבת בפרטי.
חדשות
מחפשת אינטרקציות עומק אבל לא פוסלת קשרים קז'ואליים. לא סטוצים.
אוהבת להצטרף לזוגות (לרוב בתור נשלטת) אם יש כימיה טובה. באידאל מחפשת זוגיות בדסמית קבועה ומנחמת.
תאריך עדכון
27 בנוב׳ 2023
תאריך הצטרפות
29 באוג׳ 2021
  שלחי הודעה