טרנסית עם זין זעיר

מודעה
קוקסית מחפשת נשים טובות לסשן מעניין עם גברים מזדמנים שנמצא יחדיו
אני אוהבת נשים שביחד איתי אנחנו מחפשות לעצמנו סיטואציות בהן ניפגש עם גברים מזדמנים לסשן המעניין הבא: בסשן הזה, אני אוהבת שהאישה מעליבה אותי מילולית על כך שמבחינתה אני זכר מסוג ביתא כי אני טרנסית עם זין קטן. בסשן איתי לצורך הגברת התשוקה האישה רואה אותי כזכר ביתא לוזר בתפיסתה ואמונתה (יכולה גם מחוץ לסשן להחזיק באמונה כזאת אין לי בעיה עם זה ככל שזה נותן תשוקה בסשן), כי יש לי זין קטן וגובהי נמוך ורואה בי כזכר ביתא שאף אחת לא רצתה אותו ולא הצליח לחדור לאישה מרוב הזין שלו קטן. בסשן כזה, אני מעוניינת בנשים שמתחרמנות לקבל חדירה מולי מגבר יידרבנו את הגבר להשפיך לי בפה, ובזמן שאני מוצצת לו הן יאוננו ויתחרמנו מכך שהן מסתכלות על ההבדל ביני  לבין הגבר שאני מוצצת לו בהערצה ענקית לגבר על כך שהוא גבר עם זין גדול לעומת זכר ביתא שכמוני (מבחינתן בסשן) ויאוננו ויתחרמנו על הרעיון עצם ההבדל הזה.אני אוהבת נשים שזה מהווה עבורן "כהכנת הכוס" שלהן להיות מספיק מגורה לקבל מהגבר חדירה מולי, כאשר הן מבקשות ממני להניח את ראשי והלחי שלי על הבטן שלהן כשהעיניים שלי מכוונות לכוס שלהן בזמן שהן מקבלות חדירה מגברים.
מין / מגדר
טרנסית
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
בחור נמוך קומה 1,69 מטר, פין קטן (13 סנטימטר) ועם אימפוטנציה. רוצה חברות עם אישה, ולא משנה אם היא תפוסה או פנויה
בחברות הזאת אני לא רוצה לחדור לאישה, אלא לאונן לאישה עם הידיים שלי, אבל מבלי שהיא תחוש חרמנות אלי בזמן שאני מאונן לה. אני מפיק הנאה עצומה מכך שבזמן שאני מאונן לאישה, היא מתחרמנת על גברים אחרים, מתחרמנת על הזין הגדול שלהם, מתחרמנת על הגובה העצום שלהם לעומתי, ומתחרמנת על התכונות שיש בהם ואין בי.
כך אני נהנה. אני נהנה מאוד לראות את האישה נהנית ומגיעה לאורגזמה, בין אם אני מאונן לה והיא מגיעה לאורגזמה ובין אם היא שוכבת עם גברים אחרים ומגיעה לאורגזמה. כאשר האישה מגיעה לאורגזמה, אז גם הנשמה השלי (ולא הזין) ומצב הרוח שלי מגיעים לאורגזמה רוחנית של תחושה שאני מתקרב לחוש שלמות נפשית.
השקפות על עולם השליטה
אני לא מתחבר לנגוע בתחת ושיגעו לי בתחת, לא מתחבר למגע אגרסיבי. אני מתחבר למגע מאוד נעים. פה ושם גם עינגתי גברים בגלל שיש להם זין גדול משלי, אבל אני לא הומו
פשוט נהנתי מזין גדול יותר משלי כדי לחוש איך אישה שאוהבת זין גדול חווה את התשוקה לזין גדול (סקרנות). הסקרנות נבעה בגלל שמגיל 4 כבר נחשפתי לפורנו וכילד חוויתי את השחקניות בפורנו בתור נשים שמאוד מתלהבות מזין גדול וכאשר ראיתי השפכות לתוך הפה אז רציתי לראות את זה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם עד שהתחשק לי להיות אותן שחקניות כדי לחוות את ההנאה שלהן (כאשר זין משפיך לתוך פיהן זרימות של שפיך) מתוך החוויה שלהן כנשים.
אני מזדהה עם תחושות של עילבון על זין קטן שאני רוצה לקבל מנשים בלבד. לא מרגיש עילבון מגברים כי האגו שלי חזק על הגברים. אני נפגע ונעלב מנשים ולכן מאותגר להיות מזוכיסט שנעלב מנשים בהקשר לשפיטה (במילים) שהן שופטות לרעה את הזין שלי ואת הגובה שלי לעומת גברים אחרים, לכן אני נמשך לנשים שיעליבו אותי בזה כי זה גורם לי לריגוש נפשי.
גבולות
לא מחדירים לי שום חפץ לתחת, אני לא מקבל זין לתחת.
הפסקתי למצוץ לגברים לפני שנה, כבר אין לי חשק לזין. אז אין טעם לגברים לפנות אלי.
אני נפגש רק עם נשים.
לא נפגש עם גברים.
חדשות
how i became a sissy ?
it started with watching Girls Sucking Big Cocks
i loved watching the cum shoot out of their Beautiful Big Cocks
the hard throbbing cocks look so beautiful
תאריך עדכון
1 בינו׳ 2023
תאריך הצטרפות
5 במרץ 2022
  שלחי הודעה