jayce

מודעה
מחפש לתת אהבה
אני רוצה שיהיה לך טוב, באמת, שתיהיה מאושאת. דתמיג תחייכי ושתרגישי בטוחה ונאהבת, שתמיד יהיה לך חיבוק וחבר לדבר איתו, אני רוצה שתרגישי טוב, ובנוח, אין לי הרבה נסיון במין, הייתי רוצה יותר, ולתת, ולהגשים פנטזיות יחד, אני רוצה לראות אותך שמחה, ושתגמרי כמה שיותר, האושר שלך עושה לי את זה ועושה לי טוב, לא אכפת לי לחכות עד שתרגישי בטוחה, אני רוצה לחבק אותך וללטף אותך, ולהכין לך שוקו חם עם מרשמלויים חמודים ולראות יחד מימים של חתולים ואולי ללמוד משהוא בייחד, ***להעריך כל רגע ממך***, כל , לעטוף אותך בחיבוק אוהב ולהסתכל לך בעיניים עד שאדע לצייר אותם בעלפה, תמיד בהסכמה, למרות שאני רגיש מאד, יש לי רצון עז להיות שולט קשוח, אני מאמין שזה יכול לעבוד יחד, עם האחת הנכונה שיודעת לתת ורוצה לאהוב :) מה שבאמת חשוב לי זה לתת ולקבל חיבוק, דבר שחסר לי כל כך, אני בן 20 מהמרכז, אם זה נשמע לך מעניין, אשמח להכירך 3> לא נוכל לעצור את כל הכאב בעולם, אבל אפשר לטפטף כל פעם טיפה של אושר, לים של הדמעות.
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
האחד שיוהאב אותך כפי שאת
וכשישלוט בל ישלוט בך באהבה
האחד שמשתוקק לגופך ותמיד יחפש את החיוך שלך
השקפות על עולם השליטה
אפשר לחסוך תזיוני שכל
אני מחפש קשר רגשי ומיני. עם נטייה לשליטה.
אני רוצה שיהיה לך טוב לא מחפש להתעלל באף אחת ואכפת לי תמיד מרגשותייך גם אם כרגע אני שולט בך בחוזקה
איתי יהיה לך חיוך תמיל של שמחה. אני כל כך אוהב לשמוע אותך צוחקת . בהתחלה ממבוכה. אבל אחר כך משמחה. אני כל כך אוהב את השמחה שלך

לא לטעות. אולי אני כותב כאן ברגישות. אך, כשאני שולט, אם זה מה שמתחשק לי, אני מסוגל להיות השולט הכי אגרסיבי שהכרת, בהבטחה.

רוב השולטים משתמשים בגוף שלהם בכוחניות שלהם.
אני משתמש ברגש. אני שולט על הלב שלך
ועל ליבך אני רוצה
רק אושר ושמחה.
גבולות
חוסר רגישות,
כמה שאני שונא חוסר רגישות
כל דבר שנעשה בייחד יהיה בהסכמה מלאה ובאהבה אחרת זה לא יקרה!

אם אנחנו בייחד ואת עצובה, זה לא מקובל עלי, אעשה הכל כדי שיהיה לך טוב, כל מי שפגע בך יצטער שנולד אחרי שאסיים איתו וזה כבר קרה. אם את צריכה לשתף, לדבר, אני כאן, אם את צריכה לבכות, מישהוא שייתן לך חיבוק בלי לצפות לתמורה, אני כאן למענך.
אני לא אשן בלילה אם תיהיהי עצובה.
וכשאנחנו בייחד אתן לך את כל השמחה שלי כדי שיהיה לך טוב. גם אם זה על חשבוני.
שלא תטעי, אני אולי רגיש, אך, מי שתנסה 'לנצל' את הרגישות שלי , תמחק באותו מקום.
האתר שלי
חדשות
די לסטיות באינטרנט
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
22 ביוני 2022
תאריך הצטרפות
7 באפר׳ 2022
בלוגים נעקבים
  שלחי הודעה