משרתהאמן

מודעה
נשלט לקשר קצת מיוחד
אני נשלט צעיר (בן 20) ובלי הרבה ניסיון בתחום. מאוד מאמין בעולם של femdom וfemale led relationship. אני לא חושב שזה משהו שאמור להגיע ממשיכה או מיניות (למרות שיש בזה חלק עצום) אלא מאמונה ותפיסת עולם. אני פמיניסט מושבע ומאמין באמת בעיליונות נשית. חושב ששליטה נשית זה הדרך של נשים אמיצות לתקן את העולם. אוהב מאוד ספרות ופילוסופיה, למרות שאני חייל לא מפסיק לקרוא ולחקור. לדעתי יחסי שליטה דורשים הדדיות וידידות, ויכול להתבטא במיליון דרכים. לכן חשוב לי להכיר שולטת שבאה לעולם הזה מרקע עמוק ושאוכל באמת ובתמים להעריץ ולסגוד לה. מה אני מחפש? הכל. יכול להיות מערכת יחסים ארוכה של שליטה ואהבה, יכולה להיות שיחה טובה בצ׳אט (גם זה שווה מאוד לדעתי)
מודעה
מחפש קשר קצת
נשלט לקשר קצת מיוחד אני נשלט צעיר (בן 22) ובלי הרבה ניסיון בתחום. מאוד מאמין בעולם של femdom וfemale led relationship. אני לא חושב שזה משהו שאמור להגיע ממשיכה או מיניות (למרות שיש בזה חלק עצום) אלא מאמונה ותפיסת עולם. אני פמיניסט מושבע ומאמין באמת בעיליונות נשית. חושב ששליטה נשית זה הדרך של נשים אמיצות לתקן את העולם. אוהב מאוד ספרות ופילוסופיה, למרות שאני חייל לא מפסיק לקרוא ולחקור. לדעתי יחסי שליטה דורשים הדדיות וידידות, ויכול להתבטא במיליון דרכים. לכן חשוב לי להכיר שולטת שבאה לעולם הזה מרקע עמוק ושאוכל באמת ובתמים להעריץ ולסגוד לה. מה אני מחפש? הכל. יכול להיות מערכת יחסים ארוכה של שליטה ואהבה, יכולה להיות שיחה טובה בצ׳אט (גם זה שווה מאוד לדעתי)
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
כרגע לוחם בגולני. מאוד דומיננטי ביום יום, ויחסית חדש בעולם הזה. מאז ומתמיד ידעתי שאני נשלט וארצה להיות כנוע לאישה, אבל לקח לי הרבה זמן לעשות את הצעד וללכת לכיוון הזה.
מעבר ליום יום בצבא אני חומד וקורא בלי סוף. מתחיל תואר במתמטיקה באוניברסיטה תוך כדי השירות, למרות שאהבה הגדולה שלי זה פילוסופיה.
אוהב שיחות טובות על החיים והעולם, לצערי אין לי מספיק כאלה ביום יום. מבחינתי גם שיחה טובה זה משהו ששווה לעבוד קשה בשבילו.
השקפות על עולם השליטה
למרות שאני לא נשלט מוצהר, אני מאמין גדול בעולם של שליטה נשית. שליטה נשית היא לא רק קינק או העדפה, אלא דרך חיים ודרך עולם מבחינתי. מאמין גדול בפמיניזם ואפילו בעליונות נשית, וחושב ששליטה נשית זה הדרך של גברים ונשים לעשות תיקון היסטורי לדבר הזה.
השליטה ממלאת לדעתי, גם עברו הנשלט וגם עבור השולט, מקום רגשי ופסיכולוגי עצום.יש לה חשיבות לנפש של שתי הצדדים, ולכן היא צריכה להיות מבוססת על ידידות, כבוד והערצה. 
החלום הגדול שלי זה למצוא שולטת שיש לי בסיס משותף איתה, שאוכל לדבר איתה על הכל ושתביא לי כל דבר שעובר לה בראש, שאעריך את האינטלקטואל שלה ומהמקום הזה אעריץ אותה ואסגוד לה.
גבולות
פחות מחפש סשנים חסרי רגש של חצי שעה, מין עירום וכ׳. 
מחפש ליצור קשר שליטה אמיתי. מבחינתי זה יכול להיות שיחה טובה של עשר הודעות בצ׳אט שתיגמר שם. מבחינתי זה גם יכול להיות זוגיות (female led relationship) שתימשך שנים. כמובן שכל דבר באמצע מתקבל בברכה
תאריך עדכון
1 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
15 בינו׳ 2023
  שלחי הודעה