StarFox
נשלט

מצב משפחתי
רווק
מי אני
מחפש מישהי מוזרה.
חדש ישן. אדם טוב עם ראש שמחובר אחרת.
גיל: 32
בא לי דף חלק והתחלה חדשה.
מנסה להיות אמיתי, מאמין שאני האדם הכי כנה שתכירי.
Furry
מחפש חברים ואנשים מגניבים.
בהקשרים אחרים: מחפש בחורה דומיננטית וכיפית, אם היא שולטת זה יהיה בונוס ואם היא אוהבת לאכול יחד על ספה מול הטלוויזיה באחת עשרה בלילה זה פלוס פלוס.
אני טרנספרנדלי/פמיניסט וכל זה.
נראה לי שאני קצת בראט אני לא אשקר חחח .

גר עם אמא כי יש לי חתולה אחת חולה סרטן וחתולה אחת עם בעיות אחרות וכלבה עם מחלה כרונית בכליות ולטפל בהן לבד זה הפחד הכי גדול שלי ולתת לאמא שלי לטפל בהן לבד זה הפחד השני הכי גדול שלי, אז כל עוד אני לבד, אני אגור כאן בשביל לעזור עם זה עד שהן ימשיכו לשלב הבא במסע שלהן ובתקווה יחכו לי שם. . אז אני לא אשקר, 98% מתשומת הלב שלי והזמן הולך לעבודה ולהן.



我没有活力 :/
השקפות על עולם השליטה
התמסרות זה דבר הדדי.
אם היא חד צדדית היא לא אמיתית.
באלי שנהיה צבעי גועש שמתערבבים זה בזו אם אני אתן את כל כולי להיות שלך לך ולרצונות ולתשוקות שלך, זה חייב להיות הדדי.
קשה לי להתמסר בקלות, זה משהו שצריך להרוויח ממני, אבל מצד שני אם התמסרתי, כל כולי בגוף ובנפש יהיו שלך, אני אסתכל עליך בעיניים סוגדות ואת תרגישי את זה בנפש שלך בחזרה. בדסמ הוא חלק בלתי נפרד ממני, עד יום מותי יהיה קיים במערכת היחסים העתידית שלי. ואני די פאסיבי :)
ואני אוהב להרגיש את התחת שלי נפער וללכת על 4
גבולות
שקרנים אנשים שרוצים אותי בשביל פנטזיה ספציפית שלהם. דם, דברים לא חוקיים ודברים שגורמים לפציעה בלתי הפיכה. יש לי אפס עניין בוירטואלים, רק דברים אמיתיים. . אפס סבלנות למקומות הומי אדם עם מוזיקה חזקה. אני מונוגמי, כזה אני -קסם או קללה תלוי ביום ובשעה.
חדשות
אעדכן את הפרופיל בהמשך. רוצים תמונה? אין בעיה, אני אשלח למי שתשלח גם לי, אני עם בליינד דייטים סיימתי. בא לי כיף לאדע, בא לי אנאלי אבל כזה שמוציא ממני את האוויר. אבל אני די חסר ניסיון אבל מאוד נרגש, שזה משהו שאני אומר גם בתחילת מערכת יחסים וגם בראיון עבודה. ו..אני מתקדם לאט, אז בבקשה סבלנות איתי
.
.
אני לא מעשן ולא שותה אלכוהול, תודה.
תאריך עדכון
1 במאי 2024
תאריך הצטרפות
20 באפר׳ 2023
  שלחי הודעה