natural slave
נשלט

מודעה
שולטת לקשר שליטה
אם את מחפשת נשלט כמעט באמצע שנות ה40 שלו עם ותק ונסיון כנשלט שחווה דבר או שניים , מגובש ושלם עם עצמו אז את מוזמנת לפנות. אני אדם חיובי , בריא בנפשו וגופו , יודע לשעשע וגם יודע מתי להיות רציני, נקי, אסטטי, נייד. מה אני יודע לעשות ואיך אוכל לתרום כנשלט? אתחיל דווקא במה שהכי פחות וזה עניין הכאב, אני לא מזוכיסט של כאב אבל דווקא עם דריכות וסטירות אני מתמודד יפה, עם הצלפות מעט פחות. בתור משרת אני די טוב כלומר עדיין לא ברמת עוזר בית מקצועי אבל כן התנסיתי בכך לא אחת אם זה בעבודות הבית השונות, נקיונות, כביסות, גיהוץ וכו'. בבישול אני טוב. אני מטפל במגע, עיסוי, דיקור ועוסק בכך לפרנסתי ולכן גם יש לי המון מה לתרום בהבט הזה. כהנדימן בקטנה. הסעות וטרמפים במידת האפשר גם. בתור מפנק, מענג , עבד מין אני גם יודע את העבודה היטב אך מודע שזה לא תמיד מתאים לכל שולטת או לפחות לא תמיד מההתחלה. מוזמנת לפנות
מצב משפחתי
רווק
מי אני
כשמי כן הוא עבד טבעי כלומר עולם השליטה אצלי מגיע באופן טבעי ללא מסיכות וללא מניעים של דרך להשיג סקס או משהו מה שרבות מהמלכות מתלוננות עליו מצד "נשלטים" מסויימים , אני מגיע ממקום טהור ואמיתי ומאז היותי ילד זכור לי שפינטזתי על היותי כנוע/משרת/עבד לנשים דומיננטיות ומפונקות. החוויה הראשונה שלי בעולם השליטה הייתה בגיל 20 (כיום אני באמצע שנות ה40 שלי) כך שברמת הנסיון את מקבלת נשלט עם נסיון שחווה דבר או שניים אך תמיד פתוח להתנסות עוד גם בדברים חדשים , שלמות עצמית ובגרות , עברתי את כל השלבים שצעירים עוברים בהליך הגיבוש העצמי לקראת הפיכה מנשלט סשנים שטובתו עומדת לפחות כמו טובת המלכה שלו וכיום אני נהנה להתמסר לרצונות המלכה תוך גם ויתור על רצונות וחשקים מסויימים שלי והעדפת טובת המלכה על טובתי האישית שזה משהו הרבה יותר מנטלי ועמוק ומלכות שמבינות עניין יודעות להעריך ולזהות את ההבדלים ולכן אני יכול להתאים גם למערכת יחסי שליטה מלאים וממושכים. חיצונית אני נראה נאה וטוב , מבנה גוף בריא וחסון וגובהי 1.80 מטר . מבחינה כלכלית אני במצב יציב וטוב ולא נמצא בקטגוריית האוברדראפט תודה לאל ויודע גם להיות נדיב.
השקפות על עולם השליטה
אני מאמין בשליטה מנטלית כבסיס , ויתור מוחלט על אגו ולהכיר בעליונות המלכה שלי . אני מאמין בתקשורת פתוחה וכנה ומאידך גם בדיסטאנס והבנת מקומי. אני רב גוני בנטיותיי והפטישים השונים ואוהב להתאים את עצמי לצד השני .
גבולות
מבחינת כאב לסוגיו השונים אני לא נמצא ברמה האקסטרימית כך שמזוכיזם פיסי לא ממש מאפיין אותי אבל מנטלית בהחלט מזוכיסט. אם כי בהחלט ניתן להצליף בי, לסטור, לבעוט בישבן ולקשור.
חדשות
אני פנוי ומוכן לשרת.
תאריך עדכון
22 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
24 באפר׳ 2023
  שלחי הודעה