big black women​{מחפשת סאב }
שולטת

איזור
מרכז
גיל
48
מצב משפחתי
גרושה
מי אני
מרכז!מחפשת סאב או קינקי לכוון הנישלט מעל (180) בהיר לכוון חלק לא אוהבת שעיור יתר אסטטטי!ממעט באלכוהול ובטח לא מעשן סמים!קווו אדום אצלי!מחפשת חברות ידידות טובה אינטליגנציה רגישית אכפתיות לאוהבי השמנות אני פה והשחומות שחורות !פה זה עולם וירטואלי לא מציאות!משוחחת דרך סקייפ!מצלמה חובה!מיקרופון חובה!בחורה פשוטה שמחפשת אותך רזה פשוט נעים עדין!למשחקי הכלוב והשמיים הם הגבול!ידע בסיסי במחשבים רצוי!לא טוחנת מים לא יושבת פה על תקן מחנכת או פסיכולוגית!חשוב לי זמן איכות ולא ברברנות בצאט!אם אתה מהפחדנים שלא נחשפים במצלמה חסוך פניה לכל הבוגרים פה בצאט!אל תנסו להוציא לי את השד התמני מהקופסה!ילדים חיסכו פניה מחפשת אותך בין הגילאים 30 עד 50 עם ידע במחשבים ורצון להכיר!אני מעשנת כבדה לכל המעוניינים להיות מאפרה אז אחלה! נולדתי יחפה ויחפה אשאר!ונטולת אביזרים וכל המסכות!שליטה מגיעה מהמוח כמו כל דבר בחיים!דיסקרטויות חובה! וכבוד הדדי חובה! כל דבר שיעשה יעשה בהסכמה הדדית!
השקפות על עולם השליטה
כל שיחה יוצרת עולם מאתגר אם אתה כזה תפנה אליי!!!!לא יושבת כאן על תקן מחנכת ומדריכה לחיים אם אתה לא בשל כגבר אייך להתנהג ואייך לפנות ומה לעשות אל תפנה אליי!!! ברור עייפתי מדפארים נטולי אופי גברי וגישה ולקרא מהלכים אייך להתנהל!!!!!(לכל סולדי הסיגריות אני מעשנת כבדה מחפשת אותך כמאפרה לבריאות לי ולך)
גבולות
מנסה לחפש עניין! אם אמצא אודיע! 
זוגות.לא בבית ספרי!נשים מעריכה אבל עדיין לא לסבית!ביזאר לא אצלי!מתחלפים צאו לי מהוריד!וכל הגועל שקיים פה צואה.דם.מחטים.שתן.אוהבת מסא'ג בכפות הרגליים אבל לא ליקוקים מי שמחפש ללק ק רגליים שימצא לו את האחת!
האתר שלי
חדשות
החיים הם גלגל  הר והר לא ניפגשים בני אדם כן  מקווה למצא פה אדם ולא חיה!
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
22 בנוב׳ 2014
תאריך הצטרפות
3 בינו׳ 2006
  שלחי הודעה