hevel

מודעה
משעמם ומשועמם
הייטקיסט משעמם ומשועמם מחפש קצת ריגוש בחיים. אוכל את כל סוגי הממתקים ורוצה סקס על כל אחד מהם. הבת זוג המאפשרת משעממת גם, ורוצה לאכול ממתקים בשביל הנפש וההתפתחות האישית וכל השיט הזה. אני לא. אני רוצה סקס ממתקים ומוזיקה אלקטרונית
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
בנישואים פתוחים
מי אני
הסיפור שלי מזכיר הרבה סיפורים אחרים, של גברים שחיים בחוסר של התנסויות וחוויות. ובכל זאת הנה אני, מקווה שהגעתי למקום הנכון להגשמת הפנטזיות הגנריות-האישיות שלי.
הכרתי את בת הזוג שלי לפני 9 שנים. יש לנו שני ילדים ואני אוהב את שלושתם. לאורך הקשר היו לנו אינספור שיחות על מידת הפתיחות. מההתחלה לא הסתרתי את חוסר ההשלמה שלי עם הכבלים המונוגמים, ובת הזוג בהחלט הבינה. אלא שבהמשך, עם התהדקות הקשר היה לה קשה לשחרר, ואני מצדי ויתרתי, פעם בגלל הלידה של הראשון, פעם בגלל הלידה של השנייה, פעם קנינו בית ועוד ועוד, תמיד היה משהו...
טוב, לא תמיד... הייתי פעם אחת במסיבת סקס, שחזרתי ממנה בלי סקס, מה שדיכא אותי עוד יותר. כך הצורך הזה לפתיחות הפך לאובססיה, והיום זה מה שאני חושב עליו רוב הזמן - סקס עם אחרות. פשוט מאוד.
לאחרונה הגענו להבנות חדשות, לפיהן אני רשאי לעשות כרצוני, כל עוד היא לא מכירה את המעורבים וזה לא מתנגש עם חיי היומיום שלנו.
בעקבות אותן הבנות הגעתי לפה. אני אדם רגיל-נורמטיבי, שחווה סוג של אובססיה כרגע, ומחפש אותך, חובבת מין, 430 והשילוב שביניהם, שתעזור לי לצאת מהפלונטר. אשמח למפגשים אקראיים הליכה למסיבות ודברים בסגנון.
זהו :)
השקפות על עולם השליטה
הייתה לי תקופה קצרה במועדונים. תמיד הערכתי את הפתיחות המינית במקומות האלה, אבל אף פעם לא התחברתי לעצם עניין הבדסמ
תאריך עדכון
17 בספט׳ 2023
תאריך הצטרפות
17 בספט׳ 2023
  שלחי הודעה