DBM For U
נשלט

איזור
מרכז
גיל
28
מצב משפחתי
רווק
מי אני
תשוקה עמוקה להיות נשלט על ידי בחורה מאוד מיוחדת. אני מתפתה על ידי הרגשה של אובדן שליטה, כשהיא מושכת אותי לעולמה המופלא שלה באופן מוחלט. התחושה שאני מאוחז על ידי כוחה, מביאה לי רגעים של תשוקה אדירה ורצון להתפרץ. כאשר היא משתמשת בכל האמצעים שברשותה , התחושה של עצמי בחורץ בידיה נותנת לי חוויה של מושגים חדים ותשוקה שואפת. כל בחורה שתבין ותרצה לשוחח איתי, תקבל חלון לעולם המופלא והמפתה שלי.
השקפות על עולם השליטה
בעיני, עולם השליטה הוא מקום שבו אני מוצא את החיבור העמוק והמיוחד עם השותפה שלי. אני אוהב להיות נשלט באופן כבד ואוהב לכלול בכך כפות רגליים, אביזרים, ותלבושות מפתיעות. התחושה של אובדן שליטה והתמצית חופש הן מה שמקנות לי את התענוג המרגש ביותר. כשאני מתבונן במעגל השליטה שלנו, אני מרגיש קשר עמוק ומיוחד שמעורר בי רצון להתרגש ולהתפרץ עם השותפה שלי לעולמם הפנימי והמרתק שלנו.
גבולות
הגבולות מתקיימים בעת כשאנשים מחפשים את השליטה כמקום להעביר את הזמן ולא כשאני מחפש למצוא את עצמי בפנים שלהם. התחושה של אובדן שליטה מול האנשים הלא רלוונטיים היא לא חלק מהחוויה שלי. אני מעדיף למצוא את השליטה במקום שמבין אותה ושמתחבר איתה באופן עמוק ומשמעותי. כאשר הגבולות נקבעים ומתוחזקים, החוויה מתקיימת באופן יציב ומרתק, וניתן ליהנות מכל רגע באופן מלא ועמוק.
תאריך עדכון
20 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
26 באוק׳ 2023
  שלחי הודעה