גאה להיות מושפל

מודעה
סטודנט נשלט מחפש שולטת
סטודנט נשלט בן 25 מחפש שולטת שמאמינה בtough love אוהבת להצליף אוהבת ואוהבת חינוך אנגלי. לא מחפש מערכת יחסים מינית אלא קשר בדסמי בלבד. רוצה קודם לנסות לדבר ולהכיר ואז לבדוק ביחד אם רוצים להמשיך ואיך יראו הסשנים. מבחינת מרחק - אני נמצא בירושלים כל מה שבאזור המרכז או נגיש לירושלים מתחבורה ציבורית מתקבל. (אם הקשר כולל רק ספאנקינג וקשר של טופ - בוטום, אז יחסית גמיש בגיל, אבל אם זה קשר של מלכה נשלט שכולל גם החפצה ובדסמ כללי אז מעדיף בגילאים של עד 40
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
סטודנט לקרימנולוגיה ותקשורת. נשלט הזהות הבדסמית שלי היא של נשלט. אבל ברגעים מאוד מסוימים ודי נדירים יכול להתחבר גם ללהיות טופ בספאנקינג. אבל שוב, אני מגדיר את עצמי כנשלט לא כמתחלף. ירושלמי. בקטע של בדסמ מאז גיל ההתבגרות. נכנסתי לזה בעיקר בעניין של ספאנקינג. אבל פתוח לנסות גם דברים חדשים. כרגע לא מחפש משהו ספציפי די פתוח לנסות ולהכיר.
השקפות על עולם השליטה
ההשפלה וההרגשה שהשולטת נותנת לך הרגשה של שיחרור הרגשה של קשיחות, וההרגשה האוהבת חונקת של השולטת והיחס הסמכותיכל אלה מרגשים אותי בצורה אחרת. ואת השאר - לא בטוח שאפשר בדיוק לתאר במילים. יש אצלי הפרדה (לפחות כרגע!)בין זוגיות אוהבת לבין קשר שולטת נשלט. (לא הייתי עדיין בזוגיות בדסמית) אמנם שואף לזה אבל כרגע מרגיש את הבדסמ ואת הזוגיות כדברים הפרדים.
גבולות
דברים כבדים כמו ביזאר חישמולים. וגם מחטים, וcbt בספק. ומצבטים לפטמות. + שולטות נצלניות שמנצלות את החרמנות של נשלטים בכלוב בשביל שיעשו בשבילם מטלות.
חדשות
אמנם מתחילים עם פנטזיה ופטיש מסוימים אבל פנטזיות יכולות להשתנות / יכולים להתווסף פטישים.
לא צריך לשפוט מייד לפעמים נשלט לא סגור על מה בדיוק הוא רוצה ובשביל לדעת את זה או להגיע לקשר עוצמתי עם שולטת, צריך לעשות ניסיונות ולבדוק. קשרים עמוקים לא נוצרים בשנייה והם גם לא עניין של מבט ראשוני.
תאריך עדכון
3 באפר׳ 2024
תאריך הצטרפות
9 במרץ 2024
  שלחי הודעה