TalRo

מודעה
מעוניינת להכיר סאב סוויצ'-סאב
היי, מוזמנת לקרוא את התיאור בפרופיל שלי, ואם הוא מדבר אליך - תרגישי חופשיה לפנות אלי.
מין / מגדר
אישה
איזור
מרכז
מי אני

טוב, מעתיקה את מה שכתבתי על עצמי כבר בפורום אחר (מקסימום אחזור לעדכןלשנות בהמשך). היי, אני טל, לסבית, בת 43 מתל אביב, בזוגיות מאפשרת עם אישה. מעוניינת להכיר נשים בלבד למפגשים נעימים ולא מחייבים. גברים - בבקשה לא לפנות. סחית אבל 420 פרנדלי. מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. טבעונית. אני לא נפגשת לפני שמתפתח עניין מסוים דרך הרשתות, ובאופן כללי - נוטה לקחת את הדברים לאט.

מישהי פעם אמרה לי 'בלי פאסון - יקרה אסון' אבל אני לא מאמינה בזה. אשמח להכיר מישהי אותנטית נשית עד טומבוי לייט, מיושבת בדעתה בגדול, וכמה שיותר Drama free. הרעיון זה להעצים ולהרים אחת לשניה בתוך הנחלה הקטנה שנמצא לנו. אני מתחברת לוויב של באדי פוזיטיב ולגישה חיובית לחיים. מבחינת בדס"מ - יש לי ניסיון בינוני בפרקטיקה, ולתרבות הבדס"מית התוודעתי רק לאחרונה, כך שאני עוד לומדת את עולם המושגים. אני כנראה סוויצ' או ורסטילית (מה ההבדל?) עם נטייה חזקה יותר לצד הדומיננטי (הצד המקבל שלי הרבה פחות מבודס"מ מהצד המעניק, אבל פתוחה להתנסות).

מבחינת גבולות ומה לא - אני עוד לא סגורה לגבי הגבולות שלי, אבל קראתי בקבוצות על כל מיני פטישים ויודעת מה מהם לא מדבר אלי. דגדוגים - לא. התעטשויות - לא (ואני דווקא מתעטשת הרבה, איזה בזבוז). יחסי שליטה מחוץ למיטה - לא. בראט - לא התנסיתי אבל נראה לי שהעמדה הזאת פחות מדברת אלי. בגדים ופרופס מעור ונוצות - לא, ובאופן כללי, טקסיות בדס"מית לא מעניינת אותי (סשנים של קשירות שיבארי למשל או כל דבר אחר שהוא פרפורמטיבי יותר ונמצא מחוץ למיטה).

אז מה כן? אימפקט, הגבלה חושית, הגבלת תנועה, פרימל, שליטה פיזית, שליטה מנטלית והרבה אנרגיה חיובית, נעימה, מרימה ונדיבה. אני בתקופה חקרנית, מרגישה כמו גוזל שטרם בקע מהביצה, אז בגדול הראש פתוח ללמוד ולהכיר. אני יכולה מאוד ליהנות מסקס שכל כולו מבוסס על סשן בדס"מ אחד ארוך (או מקוטע), אבל מעדיפה ונהנית יותר מסקס שיש בו גם אלמנטים עדינים וניליים. בנוסף, אני טיפוס מופנם ולוקח לי זמן להיפתח אז אני מכוונת למשהו מתמשך המבוסס על הרבה כבוד הדדי, תקשורת טובה ואמון. מה שאני מנסה להגיד בתכלס זה שעם סטוץ חד"פ - לא נגיע רחוק.

בעולם הוונילי שלי - אני מתעניינת בהיסטוריה, פילוסופיה וחתולים. משהו מדבר אליך? תרגישי חופשיה לפנות :) וזהו לבינתיים.

תאריך עדכון
15 ביולי 2024
תאריך הצטרפות
15 ביולי 2024
  שלחי הודעה