LD

מין / מגדר
גבר
מי אני
אז, שלום לכולם.
לב, בן 26 מהמרכז.
קודם כל - גיק / חנון, איך שאתם מעדיפים. למה קודם כל ולמה זה קשור כאן? כי מתחבר מאוד להגדרה של קינקסטרים בתור "sexual nerds" (בונוס נקודות אם אתם יודעים מאיפה ההגדרה)- אנשים שלא נותנים להגדרות של "רגיל" להגביל אותם במיניות אלה נכנסים לעומק, מחפשים מחוץ לקופסה, מתלהבים ולא מפחדים לנצל דברים פחות שגרתיים להנאה שלהם ושל הפרטנר/ית שלהם.
אז כן, אני סוויץ' נוטה לנשלט, סקרן, מתנסה, כבר גיליתי שאני מאוד מתחבר למשחקי כוחות / היאבקות, שמח לספוג cbt (אם כי סף הכאב שלי לא הכי גבוהה), חובב גדול של משחקי תפקידים, לא מוותר על ספאנק טוב (מאף צד של השוט)... וגם יש איזה עניין קטן שאולי פחות פופולארי כאן, אבל - לא יכול להתנגד ל... הסכמה מלאה, פתיחות ושאיפה להנאה הדדית של 2 הפרטנרים ;).
עוד חוויות וקינקים - בהמשך, אולי.

בזוגיות מאושרת, לא מחפש להכיר או להתנסות - כאן בעיקר לשיחה, הכרת חברים בתחום ובתקווה קבלת השראה להתנסויות חדשות עם בת הזוג.

מהפן הוונילי - גיק כבר אמרנו? התחיל מספרי פנטזיה ומד"ב בילדות והמשיך לכל דבר בערך... סרטים וסדרות, קצת אנימה, קומיקס, משחקי מחשב, אוסף משחקי קופסה שאני כבר ממש חייב לתת לו לראות שולחן, D&D (תמונת הפרופיל שלי היא של הדמות שאני משחק כרגע... מוזמנים לנחש מה הסיפור XD), ולאחרונה הגעתי לשיא החנוניות כשהתחלתי להנחות משחק תפקידים שולחני ביקום של הארי פוטר :)
השקפות על עולם השליטה
ראו הגדרה למעלה ;)
חוץ מזה - נלך על קלישאתי, יאללה. כמו פלפל חריף - יכול להעלות את ה"מנה" לגבהים חדשים, אבל אם לא יודעים להיזהר ומגזימים - יכול לצרוב.
SSC ודומיו נקבעו מסיבה אנשים!
גבולות
נזק, חוסר הסכמה, ביזאר למיניו... מקווה שהרשימה הזאת לא באמת תצתרך לגדול או להפוך לרלוונטית.
תאריך עדכון
26 באוג׳ 2024
תאריך הצטרפות
26 באוג׳ 2024
  שלחי הודעה