עידו 36

מין / מגדר
גבר
מי אני








השקפות על עולם השליטה














הבריחה האולטימטיבית מעצמנו.

מתעניין בקשר עם תוכן  ולא רק סטוצים בדס"מים. האם יש כאן אשה המעוניינת בקשר יוצא דופן - קשר ארוך טווח ומעמיק אבל ללא הכפייתיות להפוך את הקשר לזוגיות מהסוג הצמוד " 24/7 " ?? ( ב"זוגיות צמודה" - כוונתי למגורים משותפים, ובהמשך אולי גם חתונה , תינוקות צורחים, גרושין  וכו") .
הזוגיות הצמודה הורסת (!) כל אלמנט של ריגוש ( בדס"מי  או מיני "ונילי"). על-מנת שלקשר יהיה איזשהו עתיד ההפסקות חשובות לא פחות מהמפגשים עצמם.. ההפסקות מחדשות את הריגוש, מיצרות ציפייה, וכך המפגשים ישאירו טעם של עוד...
אז ודאי תשאלו מה יהיה עם הזוגיות הצמודה הכוללת מגורים וחיים משותפים?
הדרך היחידה לממש זוגיות צמודה וגם זוגיות "ריגושית" היא לנהל 2 מערכות יחסים במקביל ( וואלה! ) כאשר הכל גלוי לכול הפרטנרים המעורבים, ללא שקרים וללא העמדות פנים...האם זה אפשרי?...עם האנשים המתאימים - זה אפשרי.
בני זוג הנמצאים בזוגיות ארוכה וצמודה וגם מתעניינים בבדס"מ מממשים יחסי שליטה עם פרטנרים מחוץ למסגרת הצמודה: לצערנו הרב לרוב זה כרוך לרוב בבגידה בבן הזוג לחיים- אבל זה לא חייב להיות ככה!  
רק המסגרת של זוגיות פתוחה - זוגיות שבה שני הצדדים נותנים חופש ופרטיות מוחלטת אחד לשני  - מאפשרת את המימוש האמיתי הזה ללא שקרים, אכזבות, תיסכולים, בגידות, העמדת פנים, ותוך שמירה בריאה על הקשרים המקבילים לאורך השנים.
יתרון גדול לבחורות האוהבות כלובים...
 

גבולות




* כל מי שאומרת שאין לה גבולות - או שלא מקשיבה לגבולות שלי.
* לא לקשרים וירטואליים! קשר אמיתי בלבד. זה כולל לא גדול לבחורות שמתעללות באופן סידרתי בגברים - למשל בקביעת פגישות ומבטלות ברגע האחרון, יש כאן כמה כאלה באתר הזה.
* בלי משחקי אוכל ( למשל העברות מפה לפה - האם יש דבר דוחה מזה?) וכן - לכול השואלים - גם רוק ויריקות זה דוחה, סתם דוחה ובכלל לא משפיל.
* לא מעוניין בשותפים ויראליים בסשן  - סליחה מראש עם מי שלא נגעל ממחטים דם ושאר הפרשות - אני לא בעניין.
* לא "רימינג" ( לא יכלו להמציא לזה מילה פחות דוחה?  )  זה עלול לגרום לצהבת (type C ).
* לא בדס"מ בכסף ( גם קניית מתנות כתנאי לקשר זה תשלום, כולל הדבר המגוחך הזה שנקרא כאן הזמנת מנוי - זה בדיוק אותו הדבר ).
* בחורות מתחת ל20 !!!  - זה לא חוכמה לשלוט בבנות 18 וגם בכיוון ההפוך זה מפוקפק - לא מאמין שאפשר לסמוך על "מלכה" בת 18. נראה מי "יחידת הסגולה" שתישאר בעולם הזה אחרי גיל 20...או אחרי גיל 30 - כשכבר ממש "אמורים" להיות בקשר משפחתי ועם ילדים וכול המטען הכבד הזה... 
* בחורות המשתמשות יותר מדי בגרשיים - כלומר הסימן """  ..לבחורים זה מותר (:
* ליברמניסטיות או מעריצות שרופות של ביביבנו או ברקנו...אופס - מקווה שעכשיו לא פסלתי סופית את כול נשות הכלוב שעדיין שרדו אחרי הגבולות הקודמים...
* לא סקס ללא קונדום ( אופס - זה לא כול כך מצחיק).
* ואחרון אחרון חביב - בחורות שיש להן בפרופיל שירים פואטים ( ובעיקר כאלה עם שירים גרועים וסנטימנטלים). 

עוד משהו? בטח יצוץ משהו בקרוב.. תיקפצו לעידכונים.. 
תאריך עדכון
18 במאי 2011
תאריך הצטרפות
18 באפר׳ 2006
  שלחי הודעה