Low Key
נשלט

איזור
דרום
גיל
35
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
קודם כל בן-אדם, לא כלב או עבד.
אוהב להיות נשלט וכנוע למישהי שאני סומך עליה ומאמין בה. מחפש לאבד את השליטה בפרק זמן מוגדר ולא מתחבר ל-24/7 (ועם זאת, באותו פרק זמן מוגדר אני כנוע בצורה הכי מלאה שאפשר).

נשוי, לאישה מהממת שאני אוהב. מחפש קשר בדסם עם מישהי שאוכל לשחרר איתה שליטה. לא מחפש סקס או זוגיות, אלא פרטנרית שאוכל לדבר איתה, לצחוק איתה, ולהיות הנשלט שלה.
לא מאמין בשקרים וסודות. הכל בידיעת, והסכמת, אשתי.
השקפות על עולם השליטה
שליטה מביעה את החיבור הכי חזק בין שני אנשים. לא מאמין בהשפלה או כאב. לפחות לא בהגדרות הרגילות... הגבול בין הכאב שגורם הנאה פיזית למנטלית הוא קטן. הכאב הפיזי משחרר את האנדרופינים (המפורסמים) שגורמים לנו הנאה. ובכל זאת, הוא לא נעצר שם. החלק המהנה ביותר הוא לראות אותה מחייכת, לשמוע את האושר שלה. זו ההנאה הגדולה ביותר מהכאב. וההשפלה... בחיים לא הייתי נותן למישהו לירוק עליי, לסטור לי לקחת אותי ברצעוה. בחיים לא הייתי מעז להיות על הברכיים. אבל אין השפלה בשליטה. להיות על הברכיים עם רצועה, בנוכחות זו שבחרתי לי, ושבחרה אותי, לא אמור להיות הכבוד הגדול ביותר בעולם? הרוק שלה לא אמור להיות הדבר הטעים ביותר שאשתה? הסטירות שלה לא אמורות להראות לי כי אכפת לה ממני, וכי היא דואגת ללמד ולחנך אותי? אז מה ההשפלה כאן? אין שום דבר משפיל בזה... אז שליטה זה לא על כאב ולא על השפלה. זה על חיבור יוצא דופן בין שני אנשים. זו ההשקפה שלי על עולם השליטה. זה מה שאני מחפש.
גבולות
משתנים עם הזמן, הניסיון, ובהתאם לטיב היחסים.
חדשות
כרגע מחפש מערכת יחסים של שליטה בלבד - ללא מין (עדיפות ל-CFNM)
תאריך עדכון
9 בפבר׳ 2024
תאריך הצטרפות
19 באפר׳ 2006
  שלחי הודעה