Master Bond
שולט

מודעה
מחפש נשלטת עם ראש טוב, רצוי לקשר זוגי
מחפש נשלטת נאה לקשר זוגי או לבד"סמי "נטו" מחפש נשלטת קינקית נאה, שתזרום איתי בפנטזיות...בהסכמה ועם מילת ביטחון! אפשרי נשלטת לקשר בדס"מי בלבד, לרציניות בלבד, פרטים בכרטיסי. אדון איכותי, סבלני, אקדמאי ונראה טוב ממתין לנשלטת הראויה לשלוט בה.. לכיף שלנו ביחד, כל אחד/ אחת מהצד החביב עליו/יה!
איזור
צפון
גיל
53
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אשמח להכיר "סאבית בנשמה" נאה לקשר רציני, המשלב בדס"מ. כבת זוג לכל דבר וענין עם "ראש על הכתפיים", שיש לה דעה וחיים משלה, אך ב 4 קירות של חדר המיטות כשנהיה, אני השולט תוך התחשבות בה והסכמה על הגבולות, אך בכל יתר התחומים נהיה זוג לכל דבר וענין...לקשר מלא', בתקווה שיוביל למיסוד הקשר.

אפשרי גם קשר בדס"מי בלבד, או חברי לא מחייב ובדס"מי - גילוי פנטזיות משותפות ביחד, תוך הסכמה כל גבולות...

קצת על עצמי ומה אני אוהב בעולם הזה - מבטיח שדבריי כנים - חשובה לי כנות גם בבת הזוג (אני אוהב משחקי שליטבה עדינה ושפויה, לא מנשחקי נוכלות בהיכרות):

אני, שולט נאה, איכותי, סבלני, מתחשב (בסאבית שלי), 1.75, מלא, ( כ-78 ק"ג), אקדמאי, מענין בשיחה, עיניים כחולות, שיער כהה קצר, נראה טוב וצעיר מגילי, עם חוש הומור ויצירתי בחשיבה. אמין, נאמן לבת זוגי כשתהיה :-), כנה, ניתן לסמוך עלי, אחראי, יודע לתמוך כשצריך, חבר אמיתי, יודע לפנק ורגיש לבת הזוג. מתגורר כיום באזור עפולה

אוהב מגוון תחומים בבדס"מ ועם ראש פתוח לנוספים. שליטה פיזית ומנטאלית. בד"כ משחקי שליטה עדינים..אפשרי משחקי תפקידים...
אוהב להדריך, אז אין בעיה אם אינך מנוסה..זה אפילו כיף אם הנשלטת באה עם נכונות ללמוד.

ארחיב ב - 4 עיניים או אוזניים...
השקפות על עולם השליטה
מאוד מושך אותי ומסקרן לדעתי. בדסמ זה עולם קסום ומופלא, הרפתקה, חוויה מסעירה ומטריפה. משהו שאפשר להתרגש בו כל פעם מחדש וכל פעם בצורה אחרת
מגוון את הקשר הזוגי אם באים עם ראש פתוח. לדעתי גם עוזר לקשר עצמו, שניתן להיות שותף בחוויות עם בת הזוג ולנסות דברים ביחד.

לפעול בגבולות שקבענו ומילת ביטחון...לכבד את הנשלטת לא פחות חשוב... להבין אותה.. שליטה עם חמלה..
היא קודם אדם ובת זוג ואח"כ...נשלטת.
אפשרי לנסות כיוונים מוסכמים ביחד כמו קשירות, הצלפות וכדומה, אך בצורה מוסכמת, שפויה ומילת ביטחון... לעושת כיף ולשמור על עצמנו..
גבולות
לא לאלימות ! לא דם, לא סימנים...חשוב הכיף שבחוויה, אך לדעת לא להגזים,
חדשות
אני אוהב נשים יפות/ סקסיות, עם ראש פתוח באהבה.. כנות, לב גדול, אישה שאפשר לשוחח איתה, לסמוך עליה כחברה טובה, דיסקרטית כשצריך, מכילה כשצריך..

בצפיה, אני אוהב לראות נשים שולטות בגברים אחרים או שולטות בנשים אחרות - מאוד סקסי בעיניי.
בעיקר אם זה משולב בסיפור יצירתי... הנסיכות של פעם.. הפסיכולוגית שמטפלת בגבר עם פטיש חזק ל... הרופא שמעגל פינות למטופלת שלא יכולה לשלם על ניתוח יקר... המורה שמלמדת תלמיד בוגר או סטודנט/ית שחש/ה משיכה עזה לסגוד למורה...
תאריך עדכון
2 באוק׳ 2020
תאריך הצטרפות
18 במאי 2006
  שלחי הודעה